وارش وارش .

وارش

فيلم درباره كارآفريني

شش نمونه‌هايي از طرح كسب و كار
يك طرح كسب وكار سنتي همان چيزي است كه بيشتر صاحبان كسب وكارهاي كوچك با شنيدن واژه بيزينس پلن به آن فكر ميكنند (و اغلب از آن ميترسند). موارد زيادي در بخشهاي مالي كسب و كار مطرح است اما در اين بخش معمولاً بيشتر به صورتهاي سود و زيان، پيشبيني فروش، تحليل سرمايهي در گردش و ترازنامهها پرداخته ميشود. فراهم آوري يك طرح كسب و كارنيازمند دانش كافي در تمامي حوزه هاي مورد بحث تجارت و كسب و كار مورد نظر است: مالي، مديريت منابع انساني، مديريت زنجيره تامين، بازاريابي و … اين بخش اولين چيزي است كه در طرح تجاري كسب و كار بايد نوشته شود. راه هاي پرهيز: تهيه يك جدول زماني با مراحل مشخص كه بايد در يك دوره زماني معين انجام شود. راه هاي پرهيز: استفاده از افرادي كه در اين زمينه ها صاحب علم و تجربه هستند و تهيه فهرستي از اسامي افرادي كه در زمينه هاي مختلف مي توانند كمك كنند. در حدود بيست درصد از شركت هاي هلدينگ از اين استراتژي تبعيت مي كنند.

سرمايه گذاران طرح هاي كسب و كار بر روي نرخ برگشت سرمايه خود، شدني بودن طرح و ارزش هاي افزوده تاكيد دارند. مهم ترين بخش هاي طرح تجاري كسب و كار چه هستند؟ فراهم نمودن يك طرح كسب وكار جامع و آينده نگر و به همان اندازه موفق و قابل اجرا يكي از مهم ترين موارد لازم براي شروع هر كسب و كار و يكي از دغدغه هاي اساسي هر كارآفريني است. حمايت كنندگان مالي-بانكها يا سرمايه گذاران ريسكي، بايد متقاعد شوند كه سرمايه گذاري در كسب و كار جديد، منطقي و درست است. سرمايهگذاران مشتاقند كه بدانند چه ميزان سرمايه مورد نياز شماست و اين مبلغ در چه مواردي هزينه ميشود و چگونه سرمايه و سود آنها بازگشت مييابد. در چنين مواردي نيز نياز است تا يك طرح كسب و كار با پوشش زماني 3 الي 5 سال تدوين شود. بنابرابن بايد فرآيند توليد محصول يا ترتيب مراحل فعاليت خدماتي بيان شده و علاوه بر امكانات ماشين آلات و تجهيزات به مواردي از قبيل در دسترس بودن كارگر، نزديكي به منابع و مشتري و همچنين در صورت برخورداري از معافيت هاي مالياتي به خاطر تعيين محل انجام طرح توجه شود. در اين بخش به دنبال مشخص كردن بازار هدف و اينكه بخشي از نيازهاي مشتريان برطرف نمي شود به بيان راه حل خود اقدام مي كنيم.

ويژگي هاي متمايزكننده - نيازهاي حياتي مشتريان بالقوه شما چه چيزهايي هستند؟ معرفي خدمات و محصولات: كالا و خدماتي كه در اين طرح از كسب و كار مورد انتظار هستند را همراه با جزييات مورد نظر درج نموده و ويژگي هاي آن ها را تحت عنوان، طرح ها و الگوهاي مورد ارائه شركت طراحي لباس ( نام شركت خود را درج كنيد)، را در طرح كسب و كار نيز بيان مي كنيم. اين بخش محل مناسبي است تا افرادي را كه در پروژه همراه شما هستند معرفي كنيد. خودروسازي يكي از پيشرانهاي اصلي است كه توسعه صنعتي را محقق ميكند. هرچند اين دلايل با توجه به نوع كسب و كاري كه مي خواهيد آغاز كنيد متفاوت هستند، اما امروزه اين طرح براي تمام كسب و كارها ضروري است. در اين بخش، تحليلهاي اقتصادي از نظر تعداد و نوع مشتريان بالقوه، انجام ميگيرد. در حقيقت اين قسمت از طرح مبنايي براي محاسبات مالي در بخش هاي بعدي طرح مي باشد

فيلم درباره كارآفريني

اوايل دهه ۴۰ هوشنگ گلشيري و همفكرانش براي طرح ديدگاههاي تازه خود در مقابل جريانات ادبي و سنتگراي انجمن شعر صائب در اصفهان سلسله جلساتي را تشكيل دادند كه بعدها جنگ اصفهان نام گرفت. Haqqi (1999)بيان مي كند كه مهم ترين محدوديت در مقابل سواستفاده اين است كه ثروت از ربا دور نگه داشته شود كه تحت عنوان بهره نامشروع(usury) يا بهره (interest) تفسير مي شود.اين عبارت به اين موضوع اذعان دارد كه كسب و كار و خريد و فروش از ديدگاه اسلام بر مبناي انصاف و صداقت است و هرگونه بهره برداري(انتفاع) نامشروع ممنوع مي باشد. Own Conit عبارت است از تمركز مالكيت كه با توجه به معيار بزرگترين سهامدار و درصد مالكيت سهام در اختيار وي محاسبه ميشود. در اين شيوه كه مبتني بر هدف گذاري هاي بلند مدت و كسب و كار پايدار است، سرمايه هاي سازماني تشريك و تسهيم گرديده و فراتر از آن، توسط شركت مادر مديريت مي گردد. 1- مهم آن است كه مالك درباره هدف خود از كسب و كار و منابعي كه براي آن نياز دارد به دقت فكر كند. 2- رقباي غيرمستقيم: اين رقبا شركتهايي هستند كه محصولات جايگزيني براي محصول شما ارائه مي دهند. حاكميت شركتي ساختاري را ارائه مي كند كه از آن طريق اهداف شركت، ابزارهاي دستيابي به آن اهداف و نحوه نظارت بر عملكرد شركت تعيين مي گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۳:۳۰ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

رنگهاي مرغوب پودر تالك

3 نجات‌بخش توصيه‌هايي درباره پودر تالك
يكي از اجزاي رنگ سياه و مركب است و براي تغيير رنگ سفيد به ميزان دلخواه نيز مصرف ميشود. لاجورد نيز يكي از رنگهاي آبي مرغوب است كه از حرارت دادن مخلوط كائولين ، كربنات سديم ، گوگرد و زغال سنگ در غياب هوا حاصل ميشود. از رنگهاي روغني ارزانترند و قابل شستشو نميباشند. اين ماده نه انفجاري است و نه قابل اشتعال است. اين نوع رنگها به خاطر دوام و قابل شستشو بودن ، اهميت و كاربردهاي زيادي داردن. اين رنگ دانه عمدتا شامل Pb(OH)2 , PbCO3 كه از قرن ها پيش شناخته شده بود. استنشاق مكرر و طول كشيده سيليكاي بلورين (كواترز)، منجر به آسيب ريه ها شده و فرد را مبتلا به سرطان ريه مي نمايد. كبالت و هاردنر در صورت برخورد به هم شعله ور مي شوند اما اگر به نوبت به پلي استر اضافه شوند مشكلي نخواهد بود. اما پلي استر تمام و پلي استر پوست و پوليش سه جزئي هستند و علاوه بر هاردنر به آن ها كبالت نيز اضافه مي شود. پودر بچه يكي از محصولاتي هست كه در اكثر خانه ها يافت مي شود.

اين ماده يكي از سنگ هاي كلسيم دار طبيعي نظير آهك ، كربنات كلسيم ، تراورتن ، مرمر و است كه به وفور در پوسته زمين يافت مي شود. اين تركيب مادهاي معدني است كه بيشتر در سنگهاي دگرديس و مرزهاي صفحات همگرا يافت ميگردد. اين نوع رنگها از معلق كردن رنگدانهها در آب مخلوط با يك چسب محلول در آب تهيه ميشوند. معمولا مواد رنگي را به دو دسته پيگمانها ( رنگدانهها ) و رنگها طبقهبندي ميكنند. اين رنگدانه معمولا در تجارت بصورت مخلوطي از سولفيد روي و سولفات باريم به نام ليتوپن مصرف دارد كه رنگ سفيد بسيار مرغوب است. معمولا آن را با سولفات باريم مخلوط ميكنند. سولفيد روي براي تهيه رنگ سفيد مات مصرف ميشود و از مزاياي آن ، اين است كه بر خلاف سفيداب سرب در هوا سياه نميشود. با اضافه كردن رنگهايي نظير TiO2 به روغن جلا آن را به صورت مات درآورده ، بعد براي مات كردن هر نوع رنگي بكار ميرود. اين ژله را پس از خشك كردن بهصورت پودر با رنگدانههايي نظير كربنات كلسيم و سيلسس مخلوط ميكنند و در انواع رنگهاي مورد نياز بكار ميبرند. با عنايت به تعريف فوم بتن و نياز ساختاري اين نوع از بتن ها براي مصالح مخصوص ، كارخانه پودر سنگ آروشا توليد پودر سنگ فوم بتن را به صورت تخصصي آغاز نموده است .

اجراي پلي استر نياز به مهارت و تجربه دارد و براي شروع بهتر است هر سطحي كه مي خواهد رنگ شود را در حالت افقي قرار دهيد تا از سر خوردن و شوره شدن رنگ جلوگيري شود. رنگدانهها در آب نامحلول هستند. امروزه متداولترين محملهاي رنگدانهها را آب يا روغن تشكيل ميدهد. رنگ دانه هاي زرد: مهم ترين اين رنگدانهها ، كرومات روي و كرومات سرب است. براي مثال سنگ نمره جوشقان يكي از سنگ نمره هايي است كه در توليد پودر سنگ از آن استفاده مي­شود. در صورتي كه فواصل زماني پاشيدن پلي استر بيش از ۳۰ دقيقه شود احتمال چروك شدن رنگ وجود دارد و اصطلاحا به آن سوختن رنگ مي گويند. جهت عايقكاري و ضد آب نمودن چسب هاي كاشي (خميري-پودري) و چسب هاي مخصوص سنگ آنتيك، استفاده در استخر و جكوزي با مشكل نشت آب، و همچنين سرويس هاي بهداشتي و نماي ساختمان ميتوانيد از چسب آب بند كننده استفاده نمائيد. در اين نوع رنگها ، رنگدانه را در يك روغن خشك شونده كه استر گليسيرين با اسيدهاي چرب ، نظير اسيدهاي اولئيك و يا لينولنيك ميباشد، حل ميكنند. علامت اين برند در سال 89 به عنوان يك آرم جهاني شناخته شد است.

اولين مرحله در توليد آهك ، استخراج سنگ معدني است. ۶٫ استفاده از سنگهاي تراورتن و مرمريت و مرمرها در فضاي باز بهدليل بارانهاي اسيدي شهرهاي بزرگ مثل تهران، پس از چند سال درخشندگي، كيفيت خود را از دست داده و چهره ساختمان را كهنهتر نشان ميدهند. استفاده از اين پودر تالك مي تواند رطوبت و چربي اضافي پوست را كاهش دهد و ايده ال براي افرادي است كه تعريق زيادي بر روي بدن خود از جمله دست ها و پاها دارند و بخوبي از ايجاد بوي نامطبوع بر روي بدن جلوگيري مي نمايد. • وجود معادن غني و پربار كربنات كلسيم در خود شهرستان اليگودرز از مهمترين عامل كاهش هزينه توليد اين محصول است. با اضافه كردن رزينهاي سنتزي نظير رزين حاصل از فنل و فرمالدئيد كه خاصيت پلاستيكي دارد، در روغن جلا ، رنگهاي پلاستيكي حاصل ميشود. آبي پروس يكي از مهمترين رنگهاي آبي است. يكي از اجزاي رنگهاي روغني است كه در حقيقت نقش كاتاليزور را در تسريع اكسيداسيون و خشك شدن رنگها را دارد و معمولا مخلوطي از اكسيد هاي سرب ، منگنز و كبالت در ( روغن بزرك ) بصورت استر مصرف ميشود. بنابر اين ابتدا به مقدار لازم به پلي استر كبالت را اضافه كرده و خوب هم مي زنيم.


https://poodrsang.ir/category/كائولن/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۳:۲۱ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

مزاياي كانال هاي پيش عايق براي كاهش هدر رفت انرژي

كانال هاي پيش عايق، سيستمي مناسب براي انتقال هواي مطبوع سرد يا گرم هستند. به طور كلي كانال هاي هوا در سيستم هاي تهويه ي مطبوع و دستگاه هاي خنك كننده نقش مهمي را جهت انتقال هوا بر عهده دارند. اين كانال ها جايگزين مناسبي براي انواع قديمي مي باشند. به طور سنتي در گذشته طي سال هاي متوالي در سيستم هاي انتقال هوا به طور مداوم از كانال هاي هواي ساخته شده از جنس گالوانيزه استفاده مي شد. هم اكنون نيز در برخي كانال كشي هاي كولر آبي اين نوع كانال ها مورد استفاده قرار مي گيرد. استفاده از لوله هاي پيش آب بندي در لوله هاي سيستم هاي تهويه مطبوع به كارايي آنها كمك مي كند. يكي از رايج ترين مشكلات سيستم هاي تهويه، اتلاف انرژي بين توليد هواي سرد يا گرم و انتقال آن به ساختمان است. كانال هاي پيش عايق شده براي حل اين مشكل تا حد زيادي طراحي شده اند. سيستم عايق به دليل خواص منحصربفردش قابل استفاده در انواع ساختمان ها و صنايع مي باشد. عليرغم ظاهر نسبتا زيبا، Ma را مي توان در خارج از ساختمان نصب كرد. براي توليد اين لوله ها از مواد پليمري مانند پلي اورتان استفاده مي شود. جالب اينجاست كه مواد فلزي هيچ نقشي در ساخت اين كانال ها ندارند. مزاياي اين كانال ها بي شمار است كه در ادامه به آنها خواهيم پرداخت. اما يك اشكال بزرگ براي آنها وجود دارد :قيمت كانال هاي پيش عايق شده به طور قابل توجهي بالاتر از كانال هاي فلزي معمولي است. از آنجايي كه سازندگان معمولا از هر روشي براي كاهش هزينه هاي ساخت استفاده مي كنند، گاهي كانال هاي سنتي را ترجيح مي دهند. اما معايب زياد ورق گالوانيزه باعث شده تا تكنولوژي جديد كانال پيش عايق، مورد توجه بيشتري قرار بگيرد. از معايب كانال هاي گالوانيزه مي توان وزن بالاي ورق ها، دشواري در نصب آن، نياز به فضاي بيشتر براي نصب و اجرا، نشت هواي مطبوع هنگام توزيع هوا و ... نام برد. كانال هاي پيش عايق را قبل از نصب و اجرا عايق بندي مي كنند. به اين دليل كه بعد از نصب كانال هاي صنعتي عايق كردن آن ها ممكن نيست. و انجام آن هم در هر صورت با دشواري بسياري همراه است. علي الخصوص اگر ارتفاع سقف مكان مورد نظر كم باشد و يا آن مكان داراي سقف كاذب باشد. به همين دليل از اين كانال ها براي تسهيل اين قبيل مشكلات استفاده مي كنند.
انواع كانال پيش عايق شده
كانال هاي پيش عايق با توجه به مواد تشكيل دهنده و همچنين شكل ظاهري داراي انواع مختلفي مي باشند، كه سه نوع پركاربرد آن شامل موارد زير است: كانال پيش عايق پلي اورتان يا پلي يورتان در دو مدل PIR و XPU كانال از پيش عايق فنوليك كانال پيش عايق فلكسيبل يا لوله خرطومي هوا كه دوست دار محيط زيست است و در انواع عايق دار الاستومري، IFD، پشم شيشه، پلي استر، كومبي يا روكش PVC، برزنتي مسلح نخ دار، آلومينيومي ساده و غيره موجود است.
كانال پيش عايق پلي اورتان
كانال پيش عايق پلي اورتان نسل جديدي از لوله هاي انتقال هوا است، كه جايگزين مناسبي براي ورق هاي قديمي و سنتي به حساب مي آيند. اين نوع كانال براي اولين بار در كشور آلمان توليد و به كار گرفته شده است. با وجود پيشرفت تكنولوژي و توليد محصولات بهتر و پيشرفته تر و هم چنين كمبود منابع انرژي، توليد كنندگان در صدد توليد محصولاتي با مصرف بهينه انرژي برآمده اند. اين روند توليد تا به حال پيشرفت چشمگيري در صنعت تأسيسات هواي مطبوع داشته است. مقايسه كانال پيش عايق در برابر كانال گالوانيزه كانال هاي گالوانيزه به دليل به كار گرفته شدن عايق پشم شيشه، در مرور زمان مقاومت خود را در برابر رطوبت از دست مي دهند، ولي كانال هاي پيش عايق در برابر رطوبت داراي مقاومت بالايي مي باشند. به طور كلي استفاده از اين نوع كانال ها، براي قسمت هاي شمالي و جنوبي كشور كه ميزان رطوبت هوا بالا مي باشد، توصيه مي گردد. همچنين كانال هاي گالوانيزه آلودگي صوتي ايجاد مي نمايد اما كانال هاي پيش عايق، عايق صوتي مي باشند. در نظر داشته باشيد كانال هاي گالوانيزه تنها از نخ نسوز براي هوابندي استفاده مي كنند، درحالي كه براي درزگيري و هوابندي كانال هاي پيش عايق، دقت بالايي به كار برده شده است و امكان نشتي هوا در آن بسيار كم است. مزاياي استفاده از كانال پيش عايق كانال‌هاي پيش عايق شده با توجه به ويژگي هاي زيادي كه دارد، طرفداران خود را دارد. در اين بخش به توضيح مزاياي كانال پيش عايق مي پردازيم.
كيفيت كانال
كانال هاي پيش عايق در تهويه هوا كارايي بسيار بالايي دارند و كيفيت خود را نيز ثابت نموده اند. سطح درون كانال ها كاملاً از آلومينيوم ساخته شده مي باشد و به همين خاطر هوايي كه از اين كانال عبور مي‌كند سالم و تميز است. همچنين جريان هوا در اين نوع كانال‌ها كاملاً قابل كنترل مي باشد.
وزن مناسب
كانال‌هاي گالوانيزه داراي وزن زيادي مي باشند و اين موضوع يكي از معايب بزرگ اين نوع كانال‌ها بوده است. اما كانال هاي پيش وزني سبكي دارند. وزن سبك اين كانال ها باعث شده كه نيازي به نقاط تقويت شده نباشد و در مواقعي مانند زلزله در هنگام افتادن و سقوط ايمن باشد.
صرفه جويي در انرژي
در كانال پيش عايق از فوم پلي اورتان استفاده مي گردد، كه ضريب حرارتي آن كم مي باشد و به همين دليل عايق حرارتي در كانال‌هاي پيش عايق شده بدون هيچ مشكي انجام ميشود.
كم صدا بودن
كانال‌هاي پيش عايق با فوم پلي اورتان پوشيده مي شوند، كه همين موضوع باعث مي شود كه داراي نويز و صداهاي كمي باشند.
قيمت كانال پيش عايق شده
قيمت كانال پيش عايق شده نسبت به كانال گالوانيزه بسيار كمتر مي باشد. در اين نوع كانال هزينه نصب و راه‌اندازي و هزينه‌هايي كه در طول يكسال استفاده از كانال كه ممكن است ايجاد شود، بسيار كم تر خواهد بود.
قابليت نصب سريع
قابليت نصب كانال پيش عايق شده به صورتي مي باشد است كه همانند كانال‌هاي مدل سنتي نمي باشد و بلافاصله قابليت نصب را دارد. اين كانال‌ها نسبت به نوع سنتي تر نيازمند به فضاي كمتري مي باشد اطمينان استفاده از فوم پلي اورتان و وجود آلومينيوم در كانال باعث مي شود كه اين اطمينان را داشته باشيد در صورت استفاده طولاني هيچ اتفاقي در رابطه با ثبات كانال به وجود نيايد.
جمع بندي
كانال‌هاي پيش عايق براي رفاه بيشتر انسان ها به وجود آمده‌اند و روش مناسبي براي عبور و گردش هواي سرد و گرم داخل محيط مي باشند. جهت مطالعه مطالب بيشتر به سايت منبع اصلي اين مقاله مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۳:۲۲ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

حدود اختيارات قيم چقدر است ؟

حدود اختيارات قيم چقدر است ؟
به چه كسي قيم مي گويند؟
طبق قانون، قيم شخصي است كه از طرف دادستان براي نگهداري از طفل يا يتيمان انتخاب مي شود كه پدر يا جد پدري يا قيمي از طرف آنها نداشته باشد. مهجور را عموماً به كساني مي گويند كه به سن رشد نرسيده اند، يعني به سن ۱۸ سالگي نرسيده اند، مانند كودكان و خردسالان، يا افرادي كه داراي اختلالات روحي و رواني هستند، مانند احمق ها و ديوانگان. در اين مقاله از بهترين وكيل پايه يك شيراز وظايف مسئوليت ها و حدود اختيارات قيم را مورد بررسي قرار مي دهيم. بر اساس قانون، سرپرستان براي تصميم گيري در مورد امور مالي معلولان با اين توضيح كه معلولان (صغير، ابله و مجنون) توانايي تصميم گيري در مورد مالي خود را ندارند، انتخاب مي شوند. روزنامه گاردين با انتخاب دادستان و طبق قانون در اين مورد تصميم گيري مي كند.
حدود اختيارات قيم چيست ؟
اولين كاري كه دادستان هنگام نصب قيم انجام مي دهد تهيه فهرست كامل دارايي هاست. كليه هزينه هايي كه ولي براي مهجور انجام مي دهد، بايد در ابتداي هر سال معلوم و به دادگاه تسليم شود. بنابراين در صورتي كه قيم بخواهد از مبلغ بيشتري استفاده كند بايد ابتدا از دادگاه درخواست كند و در صورت اجازه نسبت به برداشت هزينه اقدام كند. يكي از مهم ترين كارهايي كه ولي نمي تواند انجام دهد، برخورد با خود ولي است. يعني هيچ يك از مال حرام را حتي با اذن خودش نمي تواند به خودش منتقل كند. همچنين قيم مجاز نيست مال غير منقول شخص را بفروشد يا در اجاره يا رهن قرار دهد. چنين كاري فقط در شرايط خاصي كه دادگاه تعيين مي كند قابل انجام است. در نهايت خود ولي هر سال فهرست كامل اموال خود را در اختيار دادگاه قرار مي دهد. دادگاه براي جلوگيري از سوء استفاده هاي احتمالي اموال را بررسي مي كند. در صورتي كه ثابت شود قيم از وظيفه خود كه مهم ترين ركن آن امانت است سوء استفاده كرده است، بلافاصله از اين سمت عزل و دادگاه مجدداً قيم را نصب مي كند.
نصب قيم در چه مواردي درخواست مي شود ؟
همانطور كه گفتيم برخي افراد به دلايلي مانند جنون يا سن كم نمي توانند مستقلاً بدون واسطه براي دارايي خود تصميم بگيرند. اگر كودك حق دارد خودش تصميم بگيرد، افراد سودجو ممكن است بخواهند از او سوء استفاده كنند و دارايي او را به دست آورند. به عبارت ديگر، چنين افرادي قرارداد كار ندارند و نمي توانند مستقلاً در مورد امور مالي خود تصميم بگيرند. بنابراين براي اينكه حقوق معلولان ضايع نشود و سوء استفاده صورت نگيرد بايد براي آنها قيم تعيين شود. ولي قطعا شخص ثالثي نيست. بلكه در صورت عدم حضور پدر و قيم منصوب از طرف آنان، معمولاً مادر صغير براي سرپرستي در اولويت خواهد بود و در صورت عدم وجود مادر يا نداشتن شرايط لازم براي سمت قيم، دادگاه براي شخص خلع يد شده قيم ديگري تعيين كند. ولي طبق قوانين بايد بالغ، عاقل و بالغ بوده و صلاحيت اخلاقي او به تأييد دادستان رسيده باشد. مثلاً كسي كه تحت ولايت ديگري است نمي تواند ولي باشد. اگر شخصي مفاسد اخلاقي داشته باشد يا ورشكسته باشد، صلاحيت قيم شدن را ندارد. همچنين هر جرمي صلاحيت قيم بودن را از بين مي برد. جرم شامل دزدي، كلاهبرداري و بدحجابي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۸:۴۹ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)