وارش وارش .

وارش

همه چيز از مبلمان دكوراسيون منزل

مبلمان يكي از وسايل و وسايل تزييني است كه در منازل، ادارات، اماكن عمومي و اماكن خصوصي مورد استفاده قرار مي گيرد و علاوه بر ايجاد دكوراسيون داخلي زيبا براي استراحت و آرامش نيز استفاده مي شود.

 

برنامه هاي كاربردي مبلمان

وسايل خانه

كاربرد در هتل ها

استفاده در شركت ها

در اتاق هاي انتظار بيمارستان، فرودگاه و ترمينال استفاده مي شود

مبلمان براي دكوراسيون داخلي

مبلمان يكي از وسايل كاربردي است كه در مكان هاي مختلف مانند دكوراسيون منزل مورد استفاده قرار مي گيرد و افراد جدا از ارائه مكاني شيك و جذاب از آن براي نشستن، خواب و استراحت استفاده مي كنند.

انواع مبلمان در فضاي داخلي

مبلمان به چند دسته تقسيم مي شوند كه عبارتند از:

مبلمان راحت براي طراحي داخلي

مبلمان راحتي اولين بار در دهه 1800 در آمريكا به صورت دو، سه و يك نفره طراحي و اجرا شد.

يكي از ويژگي هاي مبلمان راحت، پايه هاي كوتاه چوبي يا استيل با دسته هاي پهن است كه نسبت به مبلمان راحتي استيل ارزان تر است.

مبلمان راحتي با طرح ها و رنگ هاي متفاوت به دو دسته مدرن و كلاسيك تقسيم مي شوند و هركس بنا به سليقه خود يك نوع را انتخاب مي كند.

 

بيشتر بخوانيد:https://decoration-and-design.com/مبلمان-و-اكسسوري/مبلمان-خانگي-در-شيراز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۰:۲۶ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

بهترين دوره پاكسازي پوست

از آنجايي كه تميز كردن پوست بسيار مهم است، ورزش صورت كه براي تميز كردن و افزايش سلامت و زيبايي پوست مورد استفاده قرار مي گيرد نيز بسيار مورد توجه قرار گرفته است. به عبارت ديگر، تعداد زيادي از خانم ها و آقايان در سالن هاي زيبايي درخواست فيشال مي كنند. تقاضاي زياد مردم براي دريافت خدمات زيبايي نشان مي دهد كه درآمد از اين روش بسيار بالا خواهد بود و اين امر باعث شده است كه جداي از تقاضا براي خدمات پاكسازي پوست، تقاضا براي آموزش صورت نيز بالا باشد تا متقاضيان بتوانند در اين زمينه كسب درآمد كنند. مسير. براي خودت بپرداز. درمان هاي صورت به صورت غير تهاجمي و بدون درد و خونريزي انجام مي شود و از جمله روش هاي مراقبت از پوست است كه پزشكان توصيه مي كنند در برنامه روزانه پوست قرار گيرند.

 

آموزش حضوري

آموزش پوست صورت در آكادمي ها، مراكز زيبايي و سالن هاي زيبايي معتبر انجام مي شود و براي شركت در دوره هاي آموزشي بايد به كيفيت خدمات آموزشي توجه كرد و دوره را با بهترين شرايط گذراند. لازم به ذكر است دوره آموزشي پاكسازي صورت كوتاه مدت بوده و شما مي توانيد دوره را در مدت زمان كوتاهي به پايان برسانيد تا به سرعت وارد بازار كار شويد.

 

مهمترين چيز در آموزش صورت

در انتخاب مجموعه براي دوره هاي نظافت بايد به مهم ترين نكات در تهيه حالات چهره توجه كرد كه برخي از آنها:

آموزش صورت دور چشم

همانطور كه مي دانيد پوست دور چشم نازك تر از پوست بقيه قسمت هاي صورت است. به همين دليل بايد آكادمي هايي را انتخاب كنيد كه آموزش هاي حضوري در اين زمينه داشته باشند و به طور خاص اين مشكل را حل كنند يا ترفندها و تكنيك هاي آن را به شما آموزش دهند. در غير اين صورت تاثير مثبتي بر روي پوست دور چشم ايجاد نمي كنيد، بلكه مي توانيد روي آن مشكل ايجاد كنيد.

 

آموزش صورت براي پوست هاي چرب

آموزش صورت براي پوست هاي چرب نيز از موارد مهمي است كه در دوره هاي آموزشي تمامي آكادمي هاي معتبر گنجانده شده است. محصولات پوست چرب، ماده خام، بايد با استفاده از ماسك و ساير مواد مناسب تميز شود. اگر از مواد خام براي پوست هاي چرب استفاده نكنيد، نمي توانيد توليد سبوم در پوست را كنترل كنيد و آكنه از بين نمي رود. بنابراين، توجه به اين موضوع در هنگام انتخاب آكادمي كه مي خواهيد مطمئن شويد كه آيا آموزش چرم را خودشان انجام مي دهند يا خير، مهم است.

 

تربيت بدني و مدارك تحصيلي

موضوع مهم ديگر تربيت بدني با صلاحيت است. كليه كارآموزان مراقبت از صورت مي بايست پس از اتمام دوره آموزشي داراي گواهينامه معتبر و مناسب دوره آموزشي باشند تا بتوانند در سالن هاي زيبايي مردانه و زنانه مشغول به كار شوند. بنابراين هنگام انتخاب آكادمي آموزش صورت، بايد مركزي را انتخاب كنيد كه گواهي معتبر پوست صورت را به شما ارائه دهد كه بتوانيد از آن به عنوان يك رزومه قوي استفاده كنيد.

 

بهترين مركز آموزش پوست صورت در تهران

بهترين مركز آموزش پوست صورت در تهران مركزي است كه تمامي موارد ذكر شده در اين مقاله را براي هنرجويان انجام مي دهد و بهترين شرايط را براي آنها فراهم مي كند. از طرف ديگر، يك مركز آموزش صورت معتبر بايد ويژگي هاي ديگري مانند:

. همكاري با بهترين اساتيد پوست

 

. او تجربه و سابقه زيادي دارد.

. حمايت مناسب از دانش آموزان

. آموزش از صفر تا صد پوست صورت

. دوره هاي آموزشي در شهرهاي مختلف برگزار مي شود

. رضايت دانش آموزان در طول زمان

. يك وب سايت و كلينيك معتبر در شهر داشته باشيد

. ارائه آموزش و راهنمايي مناسب به دانش آموزان

. تعالي بين المللي

. ارائه آموزش به دانش آموزان

.و آن.....

 

در نتيجه توصيه مي كنيم اگر قصد داريد آموزش صورت را به بهترين شكل ممكن براي شما انجام دهيد، حتما بهترين مركز آموزش صورت را در تهران يا شهرستان ها انتخاب كنيد تا بهترين نتيجه را به دست آوريد.

 

اخرين حرف

آكادمي آموزش صورت ايران يكي از بهترين، معتبرترين و تخصصي ترين مراكز آموزش صورت در تهران است كه دوره هاي آموزشي خود را در شهرهاي ديگر مانند تبريز، مشهد، شيراز و ... برگزار مي كند. براي دسترسي به خدمات آموزشي اين مجموعه. در ضمن شايان ذكر است كه ايران فيشال با دارا بودن اساتيد مجرب و حرفه اي شاگردان بسياري از ساير كشورهاي دنيا داشته است و اين موضوع اعتبار ايران فيشال را در سطح بين المللي نشان مي دهد. پس اگر قصد داريد از تمامي شرايط و ويژگي هاي ذكر شده در اين مقاله براي آموزش صورت استفاده كنيد، از طريق سايت ايران فيشال به آدرس iranfacial.com با اين آكادمي تخصصي بيشتر آشنا شويد.

 

منبع مقاله:https://www.asianews.ir/fa/newغير مجاز مي باشدency/14420/%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-%d9%be%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۳:۱۷ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

اصول مراقبت از كودك

نوزادان و كودكان زيباترين موجودات جهان هستند. آنها به دليل شرايط جسماني نياز به مراقبت و مراقبت اوليه دارند. رعايت اين قوانين و اصول براي حفظ سلامت كودكان و رشد مطلوب آنها در نظر گرفته شده است. اجراي اين اصول توسط خانواده قابل انجام است. البته پرستار كودك نيز مي تواند در اين مورد كمك كند. اما بهتر است از كودك زير نظر متخصص اطفال نگهداري شود. در مقاله زير قوانين نگهداري از كودك را توضيح خواهيم داد.

 

اصول مراقبت از كودك

در اين مورد با توجه به اطلاعات، اصول حمايت از كودك نيز وجود دارد كه برخي از اين اصول مطرح و توضيح داده شده است. اين اصول كليدي عبارتند از:

غذاي بچه

يكي از اساسي ترين و مهم ترين اصول در مراقبت از كودك، موضوع شستشو است. اين اصل در حال شكل گيري است. كودك بايد هر دو يا سه بار يك بار در طول روز تغذيه شود. در شش ماه اول زندگي كودك به شير مادر وابسته است. شير مادر خود حاوي مواد مغذي و آنتي بادي هاي حياتي است. مادر حداقل 10 دقيقه را صرف شير دادن به نوزاد مي كند. اگر شير مادر كافي نيست، استفاده از شيرخشك به عنوان غذاي كمكي توصيه مي شود و اين موضوع بايد زير نظر متخصص اطفال باشد.

 

آروغ زدن و اصول والدين

دومين قانون مهم در مراقبت از نوزادان و كودكان آروغ زدن پس از نوشيدن شير است. زيرا نوزادان هنگام مكيدن و ورود به معده هوا را مي بلعند كه باعث ايجاد گاز و قولنج در معده نوزاد مي شود. براي اين كار كودك را به آرامي با يك دست در آغوش بگيريد و روي سينه خود بگذاريد تا چانه كودك روي شانه شما قرار گيرد. با دست ديگر، به آرامي پشت كودك را لمس كنيد تا زماني كه او بيرون بيايد.

 

مراقبت از بند ناف نوزاد

يكي از وظايف مراقبتي و اصول مراقبت از كودك، مراقبت از رحم كودك است. شما بايد بسيار

مراقب باشيد كه طناب را به زور از فرزندتان نگيريد و آن را پاره نكنيد. كودك خود را با آب گرم بشوييد و با يك حوله نخي تميز خشك كنيد. قبل از دست زدن به بند ناف نوزاد دست هاي خود را كاملا بشوييد. هر بار كه به بدن كودك نگاه مي كنيد. مطمئن شويد كه بافت جنين خشك است و عفوني نشده است. در صورت تورم و عفونت بند ناف حتما با پزشك متخصص اطفال مشورت كنيد.

 

بازي كودكان

امروزه بازي نقش مهمي در كودكان دارد و كارشناسان معتقدند استفاده از بازي هاي فكري مي تواند به رشد مغز كودك كمك زيادي كند. بازي هاي كودكانه براي فعاليت بدني و ذهني كودك مفيد است.

 

عادات تغذيه اي در اصول مراقبت از كودك

در آن صورت سعي كنيد به كودكان توضيح دهيد كه بهتر است به جاي تنقلات بازار، ميوه و سبزيجات مصرف كنند. تغذيه كودكان به طور مستقيم بر رشد آنها تأثير مي گذارد.

 

پسر بچه

يكي از مسائل و اصولي كه در نگهداري از كودكان حائز اهميت است، بحث نظافت و بهداشت كودكان است كه بايد بر اساس اصول و برنامه ريزي هاي مشخص انجام شود. بهتر است برنامه استحمام نوزاد را منظم و هر چند روز يا هر روز تنظيم كنيد.

 

 

ماخذ:https://avalsafiresalamat.com/پرستار-كودك/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۴:۱۹ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

خطرات رابطه مقعدي: حكم شرعي [تفاوت آن با رابطه واژينال]

عوارض رابطه جنسي مقعدي چيست؟ حكم شرعي آن چگونه است؟ روش‌هاي محافظت از سكس مقعدي به چه نحوي است؟ به طور كلي اين قبيل سوالات در ذهن اكثر افراد ممكن است ايجاد شود. البته هرچند اين نوع رابطه در بين زوج‌هاي جوان و عموماً افراد زير ۴۵ سال محبوبيت زيادي دارد، ولي اين موضوع تبديل به يك تابو شده كه افراد حتي تمايلي براي صحبت در مورد آن ندارند. در اين مطلب از جوان ايراني بدون توجه به اينكه شما چه كسي هستيد يا با چه فردي تمايل داريد رابطه مقعدي داشته باشيد، تمام آن اطلاعاتي كه نياز است را مي‌توانيد كسب كنيد. از همين ابتدا بهتر است بدانيد كه رابطه از پشت تنها اين نيست كه غير مجاز مي باشد تناسلي مرد وارد مقعد شود، بلكه هرگونه وسايل جنسي يا وارد كردن انگشت و يا ليسيدن مقعد نيز شامل اين نوع رابطه است‌.

هرچند كه عموماً هم‌جنس‌گراها از انجام آن لذت مي‌برند، ولي اين رابطه محدود به آن‌ها نمي‌شود و ديده‌شده براي بسياري از افراد از هر جنسيت و با هر گرايشي هم براي دهنده و هم براي گيرنده لذت‌بخش است.

تفاوت رابطه جنسي واژينال و مقعدي
♦ همان‌طور كه مي‌دانيد در رابطه جنسي واژينال اگر زن تحريك شود، واژن به‌طور خودكار روان كننده را براي ايجاد رابطه جنسي فراهم مي‌كند، ولي در مقعد اين جريان رخ نمي‌دهد و شما بايد قبل از هرگونه رابطه جنسي مقعدي از روان كننده استفاده كنيد، زيرا در غير اين صورت دخول باعث پاره شدن بافت داخل مقعد شده، درد داشته و حتي گاهي خونريزي نيز خواهيد داشت.

♦ از آنجايي كه بافت داخل مقعد نسبت به واژن بسيار حساس‌تر است، بنابراين به دليل اين حساسيت و نازكي مقعد، احتمال پارگي و خونريزي حين دخول در اين ناحيه بيشتر است. اين پارگي‌ها باعث انتقال باكتري، ويروس و عفونت خواهد شد. حتي اگر هر دو شريك هيچ بيماري مقاربتي نداشته باشند ممكن است باكتري‌هايي را از طريق اين پارگي‌هاي پوستي دريافت كنند.

♦ قبل از دخول به مقعد بافت اين ناحيه بايد شول شده تا هم احتمال پارگي و يا درد كمتر مي‌شود و هم اينكه براي دو طرف لذت‌بخش‌تر شود. بنابراين شما بايد صبر، حوصله و آرامش داشته باشيد.

♦ دقت كنيد مقعد نيز مانند واژن داراي باكتري هست و اگر محافظت‌هاي لازم را در نظر نگيريد، باعث انتقال اين باكتري‌ها به واژن خواهيد شد. بنابراين اگر از كاندوم استفاده مي‌كنيد حتماً قبل از دخول به واژن آن را برداريد و يك كاندوم تميز گذاشته و سپس رابطه جنسي واژينال داشته باشيد.

عوارض رابطه جنسي مقعدي: ۸ مورد شايع


همانطور كه مي‌دانيد عوارض رابطه جنسي مقعدي بسيار زياد است كه در ادامه به چندين مورد آن اشاره خواهيم كرد. حتي پزشكان نيز اين رابطه را پيشنهاد نمي‌دهند، ولي با تمام اين موارد افراد زيادي هستند كه تمايل به سكس از پشت دارند. پس از ذكر عوارض اين نوع سكس به روش‌هايي كه مي‌توانيد انجام دهيد تا رابطه ايمن‌تري داشته باشيد اشاره خواهيم كرد.

۱) انتقال بيماري‌هاي مقاربتي
سكس از پشت باعث ايجاد بيماري‌هاي مقاربتي مانند سيفليس، سوزاك، كلاميديا، تبخال، اچ آي يا ايدز خواهد شد كه در سايت جوان ايراني به طور كامل تمامي اين بيماري‌ها بررسي شده و با علائم و درمان آن آشنا خواهيد شد.

۲) درد و سوزش مقعد
كرم‌هاي مخصوص وجود دارند كه به كاهش درد كمك مي‌كنند، همچنين مي‌توانيد از صابون براي شستشوي استفاده كنيد. اگر خونريزي خفيف داريد اين خونريزي، مي‌تواند ناشي از پارگي مقعد و يا بواسير باشد، بايد به پزشك اطلاع دهيد.

۳) آسيب بافت داخلي مقعد
همان‌طور كه مي‌دانيد بافت داخلي مقعد داراي عصب‌هاي زيادي است كه هنگام آنال سكس يا رابطه مقعدي فشار زيادي به اين ناحيه وارد مي‌شود. اين فشار ممكن است باعث از دست رفتن اعصاب آن شده و حتي بي‌اختياري مدفوع نيز گاهي رخ مي‌دهد.

۴) بي‌اختياري مدفوع
اگر هنگام مدفوع درد داريد مي‌توانيد از روان كننده‌هاي مخصوص استفاده كنيد تا راحت‌تر مدفوع صورت بگيرد. طبق تحقيقات انجام‌شده در افرادي كه به‌طور منظم رابطه مقعدي دارند ممكن است بي‌اختياري مدفوع و همچنين بي‌اختياري ادرار را تجربه كنند‌.

۵) مشكل زودانزالي
بسياري از مردان كه سكس از عقب دارند دچار زودانزالي مي‌شوند. به دليل اينكه آن‌ها بسيار زودتر از زنان ارضا مي‌شوند، در اين صورت شريك جنسي آن‌ها *** را تجربه نخواهد كرد.

۶) شكستگي غير مجاز مي باشد تناسلي
منظور از شكستگي، آسيب ديدن غشاي سفت اطراف غير مجاز مي باشد تناسلي است. زيرا مقعد فضاي تنگي دارد كه ممكن است در هنگام سكس از عقب فشار زيادي به غير مجاز مي باشد تناسلي مرد وارد شود و درنتيجه غشاي اطراف غير مجاز مي باشد تناسلي به‌طورجدي آسيب مي‌بيند.

۷) بازگشت مني
دقت كنيد با توجه به فشار زياد به غير مجاز مي باشد تناسلي در هنگام رابطه از پشتُ ممكن است مايع مني برگشته و درنتيجه به كيسه‌هاي مني و پروستات مردان آسيب شديدي وارد مي‌شود.

۸) بواسير و شقاق مقعد
در هنگام سكس مقعدي به دليل فشار بسيار زيادي كه به ناحيه مقعد وارد مي‌شود زمينه را براي بروز بواسير و شقاق مقعد فراهم مي‌كند. هرچند بسيار نادر است كه رابطه مقعدي باعث كشيده شدن رگ‌هاي خوني داخل راست‌روده شود، ولي ممكن است باعث تحريك بواسير شود. اين نكته بسيار مهم است كه اگر بعد از رابطه جنسي مقعدي دچار خونريزي و درد شكمي شديد حتماً به پزشك مراجعه كنيد.

عوارض روحي رابطه مقعدي
ازآنجايي‌كه معمولاً زنان در اين نوع رابطه *** را تجزيه نمي‌كنند، باعث سردي آن‌ها شده و حتي دچار افسردگي نيز خواهند شد. به‌ويژه در برخي از رابطه‌ها ديده‌شده بااينكه زن راضي به رابطه مقعدي نيست، ولي شريك جنسي مرد او را مجبور به انجام اين نوع رابطه مي‌كند. همچنين به دليل پوزيشن نزديكي از مقعد و اينكه زن‌ها به پشت هستند، ارتباط چشمي و كلامي خاصي با مردها وجود ندارد، بنابراين محبت نيز در بين آن‌ها كم شده و حتي ممكن است از سكس بيزار شوند‌.

كاهش عوارض رابطه از پشت
شما عزيزان بايد در مورد علائمي كه داريد به‌صورت شفاف توضيحات لازم را ارائه داده، سپس پزشك توسط دستكش يك معاينه فيزيكي از مقعد شما انجام مي‌دهد. همچنين ممكن است آزمايش خون و ادرار نيز براي شما تجويز كند‌.

همچنين شما ازنظر بيماري‌هاي مقاربتي بررسي مي‌شويد‌. براي درمان بيماري‌هاي مقاربتي يا STD ممكن است پزشك آنتي‌بيوتيك يا داروهاي ضدويروسي تجويز كند.

انواع بيماري‌هاي مقاربتي كه ممكن است از طريق رابطه مقعدي انتقال داده شود شامل موارد زير است:جوان ايراني (irjavan.com)

تب‌خال و يا زگيل ناحيه تناسلي
سوزاك و كلاميديا
هپاتيت B
اچ آي وي
سيفليس
درمان شما بستگي به علائمي دارد كه در شما ايجادشده است. پزشك پيشنهاد مي‌دهد براي بواسير و هرگونه درد كارهاي زير را انجام دهيد:

حمام‌هاي آب گرم
كرم‌هاي بي‌حس‌كننده
غذاهاي پر فيبر
به‌طوركلي اگر دچار علائم زير شديد به پزشك مراجعه كنيد:

درد و پارگي
بي‌اختياري مدفوع
خونريزي شديد يا مداوم

هرگونه علائم بيماري‌هاي مقاربتي مانند ترشح غيرطبيعي يا بالا رفتن حرارت بدن و تب

 

انجام رابطه مقعدي محافظت‌شده


برخي از زوجين تمايل به انجام رابطه مقعدي داشته و از اين كار لذت مي‌برند. در ادامه براي شما راهكارهايي معرفي مي‌كنيم كه بتوانيد اين رابطه را لذت‌بخش، ايمن و محافظت‌شده انجام دهيد.

⇐ با همديگر صحبت كنيد: اين نكته بسيار مهم است كه با شريك جنسي خود صادقانه بدون خجالت صحبت كنيد كه آيا به رابطه جنسي مقعدي علاقه داريد يا خير. اگر حتي يكي از طرفين تمايلي به اين‌ نوع رابطه نداشت آن را كنار بگذاريد و از روش‌هاي ديگر براي لذت بردن همديگر استفاده كنيد. در برخي از رابطه‌ها، هنگاميكه هر دو راضي هستند به‌عنوان يك تجربه آن را امتحان مي‌كنند.

⇐ ناخن‌هاي خود را كوتاه كنيد: دقت كنيد قبل از رابطه مقعدي، ناخن‌هاي خود را كوتاه كرده و دست‌هايتان را بشوييد تا از پارگي بافت نازك مقعد پيشگيري كنيد و همچنين مانع گسترش باكتري و عفونت شويد. بعد از رابطه نيز به‌ويژه قبل از واردكردن به واژن حتماً دست‌ها و زير ناخن‌ها را بشوييد.

⇐ حتماً از كاندوم استفاده كنيد: شما بايد بدانيد كه در رابطه جنسي مقعدي احتمال ابتلا به بيماري‌هاي مقاربتي افزايش مي‌يابد. بنابراين بايد از كاندوم استفاده كنيد، حتي قبل از اينكه بخواهيد دخول را از مقعد به سمت واژن انتقال دهيد، كاندوم جديد برداريد و يا اگر در حال خود ارضايي هستيد وسايل جنسي كه به مقعد وارد كرده‌ايد را قبل از ورود به واژن خوب بشوييد.

⇐ در پوزيشن مناسب قرار بگيريد: طبق تجربه بسياري از افراد هنگامي‌كه آن‌ها روي شكم دراز كشيده و شريك جنسي آن‌ها در پشت قرار مي‌گيرد بسيار لذت مي‌برند. پوزيشن سگي نيز مي‌تواند موقعيت مناسبي باشد مي‌توانيد آن را امتحان كنيد.

⇐ حتماً از روان كننده استفاده كنيد: روان كننده مناسب را در دسترس داشته باشيد تا به‌راحتي از آن استفاده كنيد. يك دستمال مرطوب هم نزديك خود بگذاريد تا اضافه‌ي آن را بتوانيد تميز كنيد.

⇐ بسيار آرام پيش برويد: قبل از سكس مقعدي؛ حتماً ۱۵ دقيقه پيش عشق‌بازي قبل از رابطه را در نظر بگيريد تا آرامش بيشتري داشته باشيد و درنتيجه لذت بيشتري ببريد. از هرجايي كه احساس درد كرديد رابطه را متوقف كنيد، روان كننده بسيار زيادي استفاده كنيد و در مرحله اول به‌طور كامل غير مجاز مي باشد تناسلي خود را وارد نكنيد، ابتدا از يك انگشت استفاده كنيد سپس به دو يا سه انگشت افزايش دهيد.

⇐ ممكن است كمي دفع مدفوع داشته باشيد: درواقع نزديكي از پشت، همراه با كمي مدفوع خواهد بود، حتي اگر از قبل خودتان را بشوييد، بنابراين دستمال مرطوب در دسترس داشته باشيد. اگر اين دفع مدفوع باعث ناراحتي شما مي‌شود از اين نوع رابطه جداً پرهيز كنيد، زيرا لذت آن‌چناني براي شما نخواهد داشت.

سؤالات پرتكرار در رابطه مقعدي
در ادامه اين مقاله از جوان ايراني چندين سوال را با هم بررسي خواهيم كرد كه ممكن است در ذهن شما عزيزان ايجاد شود.

↵ آيا هميشه احساس درد خواهيم داشت؟
در بار اول و يا در چندين بار اول، احساس ناراحتي و درد كمي ايجاد مي‌شود. ولي به مرور زمان بايد تا جاي ممكن اين درد كمتر شود. مثلاً اگر از انگشتان دست و يا لوازم خاصي استفاده مي‌كنيد آن‌ها را كمتر كنيد تا درد كمتري داشته باشيد.

↵ آيا داشتن خونريزي طبيعي است؟
براي يكي دو بار اول داشتن خونريزي طبيعي است، ولي در جلسات بعدي به‌طور طبيعي شما نبايد خونريزي داشته باشيد. اگر همچنان دچار اين مشكل هستيد حتماً به پزشك مراجعه كنيد تا علت آن بررسي شود.

↵ آيا سكس مقعدي باعث *** مي‎‌شود؟
بله رابطه جنسي مقعدي مي‌تواند باعث *** شود. اما دقت كنيد در مردان اين رابطه به‌تنهايي ممكن است براي افزايش رسيدن به *** كافي باشد، ولي براي زنان تحريك كليتورال يا اعصاب كليتوريس نيز لازم است. حتي برخي از زنان براي رسيدن به اوج لذت، رابطه واژينال يا دهاني نيز بايد داشته باشند‌.

↵ آيا دخول مقعدي مانع مدفوع مي‌شود؟
خير رابطه جنسي مقعدي به‌هيچ‌وجه مانند مدفوع شما نمي‌شود و حتي بعد از رابطه ممكن است شما نياز به مدفوع داشته باشيد. ولي ديده شده برخي از افراد با انجام رابطه مقعدي مبتلا به بي‌اختياري مدفوع يا ادرار مي‌شوند.

بارداري و رابطه مقعدي
بسياري از افراد بر اين باورند كه رابطه مقعدي باعث بارداري آن‌ها نمي‌شود، ولي اين اطلاعات غلطي است زيرا اين نوع رابطه نيز ممكن است باعث حاملگي زنان شود. زيرا احتمال دارد كمي از مني از مقعد وارد واژن شود. بنابراين حتماً براي پيشگيري از بارداري و همچنين براي به حداقل رساندن ميزان باكتري‌ها، از كاندوم استفاده كنيد‌. همان‌طور كه گفتيم براي تغيير پوزيشن از مقعد به واژينال نيز كاندوم را عوض كنيد.

انجام رابطه مقعدي محافظت‌شده


برخي از زوجين تمايل به انجام رابطه مقعدي داشته و از اين كار لذت مي‌برند. در ادامه براي شما راهكارهايي معرفي مي‌كنيم كه بتوانيد اين رابطه را لذت‌بخش، ايمن و محافظت‌شده انجام دهيد.

⇐ با همديگر صحبت كنيد: اين نكته بسيار مهم است كه با شريك جنسي خود صادقانه بدون خجالت صحبت كنيد كه آيا به رابطه جنسي مقعدي علاقه داريد يا خير. اگر حتي يكي از طرفين تمايلي به اين‌ نوع رابطه نداشت آن را كنار بگذاريد و از روش‌هاي ديگر براي لذت بردن همديگر استفاده كنيد. در برخي از رابطه‌ها، هنگاميكه هر دو راضي هستند به‌عنوان يك تجربه آن را امتحان مي‌كنند.

⇐ ناخن‌هاي خود را كوتاه كنيد: دقت كنيد قبل از رابطه مقعدي، ناخن‌هاي خود را كوتاه كرده و دست‌هايتان را بشوييد تا از پارگي بافت نازك مقعد پيشگيري كنيد و همچنين مانع گسترش باكتري و عفونت شويد. بعد از رابطه نيز به‌ويژه قبل از واردكردن به واژن حتماً دست‌ها و زير ناخن‌ها را بشوييد.

⇐ حتماً از كاندوم استفاده كنيد: شما بايد بدانيد كه در رابطه جنسي مقعدي احتمال ابتلا به بيماري‌هاي مقاربتي افزايش مي‌يابد. بنابراين بايد از كاندوم استفاده كنيد، حتي قبل از اينكه بخواهيد دخول را از مقعد به سمت واژن انتقال دهيد، كاندوم جديد برداريد و يا اگر در حال خود ارضايي هستيد وسايل جنسي كه به مقعد وارد كرده‌ايد را قبل از ورود به واژن خوب بشوييد.

⇐ در پوزيشن مناسب قرار بگيريد: طبق تجربه بسياري از افراد هنگامي‌كه آن‌ها روي شكم دراز كشيده و شريك جنسي آن‌ها در پشت قرار مي‌گيرد بسيار لذت مي‌برند. پوزيشن سگي نيز مي‌تواند موقعيت مناسبي باشد مي‌توانيد آن را امتحان كنيد.

⇐ حتماً از روان كننده استفاده كنيد: روان كننده مناسب را در دسترس داشته باشيد تا به‌راحتي از آن استفاده كنيد. يك دستمال مرطوب هم نزديك خود بگذاريد تا اضافه‌ي آن را بتوانيد تميز كنيد.

⇐ بسيار آرام پيش برويد: قبل از سكس مقعدي؛ حتماً ۱۵ دقيقه پيش عشق‌بازي قبل از رابطه را در نظر بگيريد تا آرامش بيشتري داشته باشيد و درنتيجه لذت بيشتري ببريد. از هرجايي كه احساس درد كرديد رابطه را متوقف كنيد، روان كننده بسيار زيادي استفاده كنيد و در مرحله اول به‌طور كامل غير مجاز مي باشد تناسلي خود را وارد نكنيد، ابتدا از يك انگشت استفاده كنيد سپس به دو يا سه انگشت افزايش دهيد.

⇐ ممكن است كمي دفع مدفوع داشته باشيد: درواقع نزديكي از پشت، همراه با كمي مدفوع خواهد بود، حتي اگر از قبل خودتان را بشوييد، بنابراين دستمال مرطوب در دسترس داشته باشيد. اگر اين دفع مدفوع باعث ناراحتي شما مي‌شود از اين نوع رابطه جداً پرهيز كنيد، زيرا لذت آن‌چناني براي شما نخواهد داشت.

سؤالات پرتكرار در رابطه مقعدي
در ادامه اين مقاله از جوان ايراني چندين سوال را با هم بررسي خواهيم كرد كه ممكن است در ذهن شما عزيزان ايجاد شود.

↵ آيا هميشه احساس درد خواهيم داشت؟
در بار اول و يا در چندين بار اول، احساس ناراحتي و درد كمي ايجاد مي‌شود. ولي به مرور زمان بايد تا جاي ممكن اين درد كمتر شود. مثلاً اگر از انگشتان دست و يا لوازم خاصي استفاده مي‌كنيد آن‌ها را كمتر كنيد تا درد كمتري داشته باشيد.

↵ آيا داشتن خونريزي طبيعي است؟
براي يكي دو بار اول داشتن خونريزي طبيعي است، ولي در جلسات بعدي به‌طور طبيعي شما نبايد خونريزي داشته باشيد. اگر همچنان دچار اين مشكل هستيد حتماً به پزشك مراجعه كنيد تا علت آن بررسي شود.

↵ آيا سكس مقعدي باعث *** مي‎‌شود؟
بله رابطه جنسي مقعدي مي‌تواند باعث *** شود. اما دقت كنيد در مردان اين رابطه به‌تنهايي ممكن است براي افزايش رسيدن به *** كافي باشد، ولي براي زنان تحريك كليتورال يا اعصاب كليتوريس نيز لازم است. حتي برخي از زنان براي رسيدن به اوج لذت، رابطه واژينال يا دهاني نيز بايد داشته باشند‌.

↵ آيا دخول مقعدي مانع مدفوع مي‌شود؟
خير رابطه جنسي مقعدي به‌هيچ‌وجه مانند مدفوع شما نمي‌شود و حتي بعد از رابطه ممكن است شما نياز به مدفوع داشته باشيد. ولي ديده شده برخي از افراد با انجام رابطه مقعدي مبتلا به بي‌اختياري مدفوع يا ادرار مي‌شوند.

بارداري و رابطه مقعدي
بسياري از افراد بر اين باورند كه رابطه مقعدي باعث بارداري آن‌ها نمي‌شود، ولي اين اطلاعات غلطي است زيرا اين نوع رابطه نيز ممكن است باعث حاملگي زنان شود. زيرا احتمال دارد كمي از مني از مقعد وارد واژن شود. بنابراين حتماً براي پيشگيري از بارداري و همچنين براي به حداقل رساندن ميزان باكتري‌ها، از كاندوم استفاده كنيد‌. همان‌طور كه گفتيم براي تغيير پوزيشن از مقعد به واژينال نيز كاندوم را عوض كنيد.

https://irjavan.com/%d8%b9%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%b6-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%ac%d9%86%d8%b3%db%8c-%d9%85%d9%82%d8%b9%d8%af%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۷:۵۳ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)