وارش وارش .

وارش

فیلم درباره کارآفرینی

شش نمونه‌هایی از طرح کسب و کار
یک طرح کسب وکار سنتی همان چیزی است که بیشتر صاحبان کسب وکارهای کوچک با شنیدن واژه بیزینس پلن به آن فکر میکنند (و اغلب از آن میترسند). موارد زیادی در بخشهای مالی کسب و کار مطرح است اما در این بخش معمولاً بیشتر به صورتهای سود و زیان، پیشبینی فروش، تحلیل سرمایهی در گردش و ترازنامهها پرداخته میشود. فراهم آوری یک طرح کسب و کارنیازمند دانش کافی در تمامی حوزه های مورد بحث تجارت و کسب و کار مورد نظر است: مالی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت زنجیره تامین، بازاریابی و … این بخش اولین چیزی است که در طرح تجاری کسب و کار باید نوشته شود. راه های پرهیز: تهیه یک جدول زمانی با مراحل مشخص که باید در یک دوره زمانی معین انجام شود. راه های پرهیز: استفاده از افرادی که در این زمینه ها صاحب علم و تجربه هستند و تهیه فهرستی از اسامی افرادی که در زمینه های مختلف می توانند کمک کنند. در حدود بیست درصد از شرکت های هلدینگ از این استراتژی تبعیت می کنند.

سرمایه گذاران طرح های کسب و کار بر روی نرخ برگشت سرمایه خود، شدنی بودن طرح و ارزش های افزوده تاکید دارند. مهم ترین بخش های طرح تجاری کسب و کار چه هستند؟ فراهم نمودن یک طرح کسب وکار جامع و آینده نگر و به همان اندازه موفق و قابل اجرا یکی از مهم ترین موارد لازم برای شروع هر کسب و کار و یکی از دغدغه های اساسی هر کارآفرینی است. حمایت کنندگان مالی-بانکها یا سرمایه گذاران ریسکی، باید متقاعد شوند که سرمایه گذاری در کسب و کار جدید، منطقی و درست است. سرمایهگذاران مشتاقند که بدانند چه میزان سرمایه مورد نیاز شماست و این مبلغ در چه مواردی هزینه میشود و چگونه سرمایه و سود آنها بازگشت مییابد. در چنین مواردی نیز نیاز است تا یک طرح کسب و کار با پوشش زمانی 3 الی 5 سال تدوین شود. بنابرابن باید فرآیند تولید محصول یا ترتیب مراحل فعالیت خدماتی بیان شده و علاوه بر امکانات ماشین آلات و تجهیزات به مواردی از قبیل در دسترس بودن کارگر، نزدیکی به منابع و مشتری و همچنین در صورت برخورداری از معافیت های مالیاتی به خاطر تعیین محل انجام طرح توجه شود. در این بخش به دنبال مشخص کردن بازار هدف و اینکه بخشی از نیازهای مشتریان برطرف نمی شود به بیان راه حل خود اقدام می کنیم.

ویژگی های متمایزکننده - نیازهای حیاتی مشتریان بالقوه شما چه چیزهایی هستند؟ معرفی خدمات و محصولات: کالا و خدماتی که در این طرح از کسب و کار مورد انتظار هستند را همراه با جزییات مورد نظر درج نموده و ویژگی های آن ها را تحت عنوان، طرح ها و الگوهای مورد ارائه شرکت طراحی لباس ( نام شرکت خود را درج کنید)، را در طرح کسب و کار نیز بیان می کنیم. این بخش محل مناسبی است تا افرادی را که در پروژه همراه شما هستند معرفی کنید. خودروسازی یکی از پیشرانهای اصلی است که توسعه صنعتی را محقق میکند. هرچند این دلایل با توجه به نوع کسب و کاری که می خواهید آغاز کنید متفاوت هستند، اما امروزه این طرح برای تمام کسب و کارها ضروری است. در این بخش، تحلیلهای اقتصادی از نظر تعداد و نوع مشتریان بالقوه، انجام میگیرد. در حقیقت این قسمت از طرح مبنایی برای محاسبات مالی در بخش های بعدی طرح می باشد

فیلم درباره کارآفرینی

اوایل دهه ۴۰ هوشنگ گلشیری و همفکرانش برای طرح دیدگاههای تازه خود در مقابل جریانات ادبی و سنتگرای انجمن شعر صائب در اصفهان سلسله جلساتی را تشکیل دادند که بعدها جنگ اصفهان نام گرفت. Haqqi (1999)بیان می کند که مهم ترین محدودیت در مقابل سواستفاده این است که ثروت از ربا دور نگه داشته شود که تحت عنوان بهره نامشروع(usury) یا بهره (interest) تفسیر می شود.این عبارت به این موضوع اذعان دارد که کسب و کار و خرید و فروش از دیدگاه اسلام بر مبنای انصاف و صداقت است و هرگونه بهره برداری(انتفاع) نامشروع ممنوع می باشد. Own Conit عبارت است از تمرکز مالکیت که با توجه به معیار بزرگترین سهامدار و درصد مالکیت سهام در اختیار وی محاسبه میشود. در این شیوه که مبتنی بر هدف گذاری های بلند مدت و کسب و کار پایدار است، سرمایه های سازمانی تشریک و تسهیم گردیده و فراتر از آن، توسط شرکت مادر مدیریت می گردد. 1- مهم آن است که مالک درباره هدف خود از کسب و کار و منابعی که برای آن نیاز دارد به دقت فکر کند. 2- رقبای غیرمستقیم: این رقبا شرکتهایی هستند که محصولات جایگزینی برای محصول شما ارائه می دهند. حاکمیت شرکتی ساختاری را ارائه می کند که از آن طریق اهداف شرکت، ابزارهای دستیابی به آن اهداف و نحوه نظارت بر عملکرد شرکت تعیین می گردد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۳:۳۰ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)