وارش وارش .

وارش

كليد حل معضل ازدواج در دست كيست؟

ازدواج جوانان جزء مسائل مهم و بنيادي‌ترين چالش‌هاي هر جامعه‌اي است كه اگر براي حل مسائل مربوط به اين موضوع برنامه‌ريزي‌هاي لازم صورت نگيرد قطعاً آمار افراد مجرد و همچنين سن ازدواج در ايران بالا مي‌رود.

شايد بتوان گفت مشكلات اقتصادي همانند سال‌هاي گذشته مهمترين عامل تأخير در ازدواج جوانان بوده است، به گونه‌اي كه فرد براي شروع زندگي مشترك خود با حداقل‌ترين قيمت‌ها تا چند سال پس از شروع زندگي هنوز درگير باز پس دهي مبالغ خود براي صرف اموري، چون مراسم عروسي، تهيه جهيزيه و مسكن است.

در شرايط فعلي اگر از يك پسر با سني بين ۲۵ تا ۳۰ سال سوال شود كه چرا از ازدواج فراري است؟ خريد مسكن را ديگر يك آرزوي دست نيافتني دانسته و مي گويد: «قيمت بالاي تهيه مسكن چه به صورت رهن و چه اجاره بالاست» او در كل اين موارد را عاملي براي دلسردي خود نسبت به ازدواج بيان مي‌كند. همچنين بيكاري و عدم امنيت شغلي جوانان، باعث شده بيشتر از گذشته اين پديده‌ها عاملي براي فشار در زندگي مشترك آن‌ها شوند.

با در نظر گرفتن اينكه يك زوج براي شروع زندگي خود نياز به فراهم كردن شرايط حداقلي دارند با يك بررسي ساده در مورد قيمت اقلام واجب زندگي مي‌توان به نتيجه رسيد كه باز هم با قيمت‌هاي موجود در بازار و افزايش قيمت دو برابري نسبت به دو سال گذشته زوج‌هاي جوان ما براي تشكيل خانواده بايد بار سنگيني از قيمت‌ها را به دوش بكشند.

قيمت هاي سر به فلك كشيده بلاي جان زوج هاي جوان
زماني كه گشتي در بازار لوازم خانگي زديم قيمت‌ها حاكي از آن بود كه قيمت‌هاي موجود در اين بازار چندان مطابق ميل جوانان دم بخت و تازه ازدواج كرده نيست. اگر لوازم مورد نياز جزئي و حاشيه‌اي يك زندگي مشترك را فاكتور بگيريم و فقط به سراغ اقلام اصلي هم برويم باز هم قيمت‌ها بسيار بالاست و حتي گرفتن وام ازدواج ۷۰ ميليون توماني هم نمي‌تواند دردي از زوج‌هاي جوان دوا كند، به طور مثال يك اجاق گاز معمولي قيمتي حدود ۳ ميليون و ۲۰۰ هزار تومان داشت يا يك يخچال ۱۳ فود، ۵ ميليون و ۷۰۰ هزار تومان قيمتش بود. حالا اگر يك تلويزيون۶ ميليوني و يك فرش ماشيني ۲ ميليون و ۸۰۰ هزار توماني را با يك دست بشقاب و قاشق به اين ليست اضافه كنيم تقريبا نصف بيشتر وام ازدواج صرف خريد بخش كوچكي از مايحتاج يك زندگي مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۱:۰۸ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

آهنگ هاي آرون افشار

من بي تو هر كجا هستم تو را ميبينم

با توام دلتنگي شيرينم من پريشانم كجايي

باور كن من براي خنده ات ميميرم

من براي تو فقط ميميرم من پريشانم كجايي

كجايي تو كجايي كجايي ندارم در سرم جز تو هوايي

تو با دلواپسي هام آشنايي تو كجايي

كجايي تو كجايي كجايي قرار ما نباشد بي وفايي

تو با دلواپسي هام آشنايي كجايي تو كجايي

اي ناجيِ من تا هميشه تو ميماني و من

معنيِ اين ديووانگي را تو ميداني و من

از تو چه پنهان در هوايت نفس جان گرفته

من كافري هستم كه با تو ايمان گرفته

كجايي تو كجايي كجايي ندارم در سرم جز تو هوايي

تو با دلواپسي هام آشنايي تو كجايي

كجايي تو كجايي كجايي قرارِ ما نباشد بي وفايي

تو با دلواپسي هام آشنايي كجايي تو كجايي

لينك دانلود:

https://parsiamusic.ir/artist/aron-afshar/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۰:۳۲ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

فروش تعدادي سايت جهت ايجاد شبكه لينك سازي

تعدادي سايت با مشخصات زير آماده فروش براي وبمستران و سئو كاران و يا ديجيتال ماركتينگ هايي كه به دنبال ايجاد شبكه لينك سازي قوي و يا به دنبال خريد سايت رنك دار قوي با سابقه قبلي هستند مناسب مي باشد .

 

سوابق:

حداقل سن هر سايت 7 سال

حداقل تعداد بك لينك 10000

حداقل پيج اتوريتي 27 الي 34

داري پيج 1 الي 5 رنك قبلي گوگل

مناسب لينك سازي شبكه اي PBN , PSN

 

آدرس سايت :

2pix.ir

pix98.ir

kanoon-hamedan.ir

tmfy.ir

patrisrayan.ir

nanodesign.ir

systemati.ir

yakamuz.ir

s55.ir

parsiscom.ir

novinup.ir

hellozaban.ir

owj92.ir

etdesign.ir

20tarh.ir

w32.ir

 

قيمت تكي هر سايت 850 تومان

قيمت همه سايت ها شامل تخفيف ويژه

هماهنگي : از طريق آي دي تلگرام

bazdid1

https://t.me/bazdid1

همانطور كه مشاهده كرديد لينك اين سايت ها در بيش از 5 هزار وبلاگ بصورت فالو در قالب رپورتاژ آگهي منتشر و آگهي شد اين فرايند علاوه بر آگهي فروش تعداد بك لينك هاي اين سايتها را تقويت نمود .


برچسب: خريد سايت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۸:۱۷ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

آمار بازديد سايت خود را در گوگل منفجر كنيد

چه وب سايت شركتي داشته باشيد و چه يك وبلاگ شخصي، براي اينكه سهميه اي در بازار آنلاين داشته باشيد، نياز داريد كه كاربران از سايت شما بازديد كنند و با آن تعامل موثر برقرار كنند.
سوال اينجاست كه در حجم انبوهي از اطلاعات كه در فضاي وب وجود دارد چطور مي‌توان كاربران را به سمت سايت خود جذب كرد و در اين فضاي رقابتي پيروز ميدان بود؟

در اين پست ما تصميم داريم تكنيك‌ها و اصول افزايش ترافيك سايت را به شما معرفي كنيم.

بي شك بخش زيادي از ترافيك وب سايت‌ها از نتايج ارگانيك موتورهاي جستجو مثل گوگل حاصل مي‌شود پس بايد سئو را جدي بگيريد و روي آن سرمايه گذاري كنيد.

 
شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .
 
با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10 رديف اول گوگل شويد .
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال

-------

آغاز ثبت نام و دريافت سامانه پيام كوتاه
ارسال پيامك از خطوط رند كشوري 1000 و 2000 و..
امكان ارسال پيامك هاي تبريك ، اخطاريه،يادآوري اقساط و...

با تحويل آنلاين پنل

قابليت ها و اطلاعات بيشتر در لينك زير

https://chicrank.com/cart.php?gid=14

 

منبع: chicrank.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۷:۵۱ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

حسگر رادار از خودروهاي تسلا حذف مي شود

مهر به نقل از انگجت نوشت: خودروهاي جديد مدل ۳ و مدلY اين شركت كه براي عرضه در بازار آمريكاي شمالي ساخته مي‌شوند، داراي رادار نيستند. اين حسگر در مواردي مانند هنگام استفاده از اتو پايلوت و سيستم كاملاً خودران (Full Self Driving) به راننده كمك مي‌كند.

اين در حالي است كه تسلا از ۲۰۱۶ ميلادي روي ارتقاي فناوري رادار براي ارتقاي قابليت اتو پايلوت تمركز كرده بود. البته بعد از آن محققان شركت روي فناوري بينش رايانشي و يادگيري عميق تمركز كردند.

اين تغيير ناگهاني است و ممكن است خريداران، خودرويي دريافت كنند كه قابليت استفاده از چند فناوري مختلف از جمله Autosteer آن محدود شده باشد. اين قابليت با استفاده از دوربين لاين‌هاي خيابان را رديابي مي‌كند. البته يك آپديت نرم افزاري در هفته‌هاي آينده قابليت‌هاي مذكور را دوباره فعال مي‌كند.

تسلا در بيانيه اي در اين باره مي‌نويسد: ما معتقديم براي فعال سازي قابليت خودراني كامل فقط به سيستم بصري نياز است. ساختار نرم افزار مبتني بر هوش مصنوعي ما به طور فزاينده اي به دوربين متكي است، به طوري كه استفاده از رادار غير ضروري خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 1
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۳:۰۸ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

فوني شاپ : با چه روش هايي مي توان از كم شدن سرعت در حين شارژ باتري جلوگيري كرد؟

امروز مي خواهيم به بررسي روش هايي باعث مي شودند زماني كه گوشي به شارژ متصل است و گوشي دير شارز مي شود بپردازيم. بنابراين اگر گوشي شما نيز دچار چنين مشكلي شده است به شما پيشنهاد مي شود تا پايان مقاله با ما همراه باشيد و خواندن اين مقاله پر كاربرد را از دست ندهيد.

 

هنگامي كه گوشي خود را به شارژ متصل مي نماييد و متوجه كند شارژ شدن باتري مي شود بايد نگران اين باشيد كه ممكن است يك مشكل جدي و فني براي گوشي شما ايجاد شده باشد. همان طور كه همه ما مي دانيم امروزه استفاده از گوشي به عنوان يك بخش مهم از زندگي هر شخصي تبديل شده است. اكثرا اين باتري ها از جنس ليتيوم يوني و قابل شارژ هستند كه به آن ها باتري هاي شارژي گفته مي شود. مي توان گفت اين قابليت باتري باعث شده است كه شما از تمام ظرفيت باتري بدون هيچ نگراني استفاده نماييد و با اتصال مجدد آن به برق شارژ باتري را به طور كامل پر نماييد. توجه داشته باشيد كه با گذشت زمان توان و ظرفيت باتري كم كم و به مرور زمان كاهش مي يابد و ديگر مانند اول كارايي ندارند و اين يك فرآيند غير اجتناب پذير است و قطع به يقين براي تمام باتري ها اتفاق مي افتد. البته ممكن است كه براي برخي گوشي ها اين مدت زمان طولاني تر باشد كه آن هم بسه به مراقبت هاي شخص در هنگام استفاده از گوشي و باتري دارد.

چه عواملي سبب مي شود كه باتري در هنگام شارژ سرعت پاييني داشته باشد؟

عواملي زيادي باعث ايجاد چنين مشكلي مي شود كه ما به ترتيب به بررسي تك تك اين عوامل مي پردازيم پس با ما همراه باشيد.

علت كند شارژ شدن به خاطر بروز مشكل در كابل شارژر است

زماني كه وشي را به شارژ متصل مي نماييد و متوجه دير شارژ شدن گوشي شديد در اولين اقدام كابل شارژر را تست نماييد. مي توان گفت يكي از عمده ترين و مهم ترين مشكلاتي كه ممكن است در حين شارژ براي گوشي رخ بدهد خرابي كابل و يا استفاده از شارژر هاي بي كيفيت و غير اصل است. بنابراين توصيه مي شود تا جايي كه ممكن است از شارژ خود گوشي كه اصل است استفاده شود. هميشه در حفظ و نگهداري شارژر خود كوشا باشيد و از ايجاد هر گووه صدمه از قبيل كشيدگي، خم نمودن و ساير عوامل ديگر خود داري نماييد. زيرا تمامي اين عوامل در حين انتقال جريان از شارژر به گوشي دخيل هستند و باعث نرسيدن جريان يك دست به باتري مي شوند. يكي از عللي كه باعث اسيب به شارژر ميشود و اغلب كاربران آن را سهوا انجام مي دهند اين است كه اتصال بين شارژر و گوشي را به صورت ناگهاني قطع مي نمايند كه باعث آسيب به شارژر و گوشي مي شود. بنابراين توصيه مي شود هيچ گاه اتصال بين شارژر و كابل را به صورت ناگهاني قطع ننماييد. زيرا زماني كه شما اين كار رانجام مي دهيد باعث كاهش جريان وارد شده از شارژر به گوشي مي شويد وهمچنين خرابي سوكت شارژر را در پي دارد.

 

مشكل در منبع اصلي شارژ دهي علت اصلي در كند شدن

سعي كنيد علاوه بر كابل شارژر مراقب منبع شارژ رسان گوشي نيز باشيد كه ممكن است اين پريز برق، كله شارژر و يا رابطه USP باشد. هنگامي كه شما مستقيما از برق استفاده مي نماييد و تبديل انرژي باتري را به برق متصل مي كنيد يك جريان ثابت و يكنواخت به گوشي مي رسد كه باعث حفاظت از باتري و گوشي مي شود. اما اگر اتصال تنها از راه USP3.0 باشد ممكن است باعث آسيب به باتري شود. چون جرياني كه از طريق يو اس پي به گوشي مي رسد پايين است بنابراين با كاهش جريان مواجه است و به مرور زمان باعث خراب شدن باتري مي شود. پس مي توان گفت زماني كه شما يك منبع خوب براي شارژ دهي گوشي خود انتخاب نماييد باعث حفاظت از باتري مي شود كه با افت ولتاژ رو به رو نشود. توصيه اي كه اغلب كارشناسان دارند اين است كه از منبع شارژدهي مناسب مانند پزيز برق استفاده شود كه  جريان يكنواختي را به باتري برساند.

باتري از زمان توليد دچار مشكل است

گاهي اوقات مشاهده شده كه باتري از همان ابتدا در زمان توليد مشكل داشته است و ربطي به چگونه شارژ نمودن و استفاده ان توسط شما ندارد. يعني زماني كه شما باتري را به شارژ متصل مي نماييد يا كلا هيچ گونه شارژي را دريافت نمي كند و يا اگر شارژي دريافت شود با سرعت بسيار پايين و در مدت زمان طولاني اين پروسه انجام مي شود. بنبراين مي توان گفت كه اگر چند روز است كه شما گوشي را خريداري نموده ايد و متوجه پايين بوئن سرعت شارژ در زمان شارژ شدن هستيد به خراب بودن باتري شك كنيد و در اسرع وقت به تعويض نمودن آن اقدام نماييد.

 

مشكل سرعت پايين شارژ شدن به كاربر مرتبط است

گاهي اوقات پيش مي آيد علت كاهش سرعت در زمان شارژ دهي خود كاربر باشد. به طور مثال زماني كه شما گوشي را به شارژ متصل نموده ايد و تند تند آن را چك مي كنيد كه گوشي چند درصد شارژ شدن روشن شدن پي در پي صفحه نمايش باعث پايين آمدن سرعت شارژ دهي مي شود. همچنين برخي از افراد زماني كه گوشي را به شارژ متصل مي نماييد از آن نيز استفاده مي كنند كه اين امر سبب فشار به باتري و همچنين سرعت شارژ دهي آن به ميزان قابل توجهي پايين مي آيد. بهترين روش شارژ كردن زماني است كه گوشي به صورت خاموش قرار بگيرد.

باتري اصل را چگونه تهيه نماييم؟

اگر به دنبال باتري اصل هستيد و پيدا كردن باتري اورجينال براي شما تبديل به يك معظل شده است. پيشنهاد ما به شما خريد از فروشگاه اينترنتي فوني شاپ است. فوني شاپ يك فروشگاه بزرگ است كه انواع باتري هاي مختلف و لوازم جانبي را به شما مشتريان عزير عرضه مي كند. بنابراين شما بدون نگرانمي و خيالي آسوده مي توانيد اقدام به تيه باتري اصل از فوني شاپ نماييد. فوني شاپ به صورت تمام وقت آماده خدمت رساني است و تمام محصولات خود را ضمانت نموده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۲:۳۶ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

شير ظرفشويي فنري يكي ديگر از مدلهاي شير سينك است كه براي راحتي شستشوي لگن سينك توليد شده است

شير ظرفشويي فنري يكي ديگر از مدلهاي شير سينك است كه براي راحتي شستشوي لگن سينك توليد شده است. با استفاده از شيرهاي شلنگدار، ديگر نگران كثيف بودن اطراف سينك و يا شستشوي سبزيجات خود نخواهيد بود. نكته اي كه براي خريد شير ظرفشويي مهم است ساده بودن آن است. عمر طولاني يك شير ظرفشويي به آبكاري و مواد اوليه آن بستگي دارد كه تشخيص اين موضوع نه تنها براي شما مصرف كننده حتي براي توليد كننده ها نيز دشوار است پس به اين موضوع توجه چنداني نكنيد اما در يك نگاه كلي و با در دست گرفتن شير ميتوانيد متوجه سنگيني تقريبي آن شويد، همچنين با دست كشيدن برروي تنهي شير ظرفشويي متوجه صاف و يكدست بودن آبكاري آن ميشويد كه اين يك مزيت مثبت است. براي انتخاب رنگهاي مختلف شيرآلات بايد در ابتدا به زمينه رنگ منزل خود نگاه كنيد و سپس به كيفيت آن بيانديشيد. قيمت شير ظرفشويي دو منظوره از 1 ميليون تومان شروع شده و به دليل وجود برندهاي مختلف داراي تنوع قيمت زيادي است. تفاوت قيمت شيرآلات توالت كاويان به دليل تفاوت وزن و تفاوت در پيچيدگي فرايند توليد آنهاست.

كارخانه اين شركت در سال 1363 درشهرك صنعتي كاوه تاسيس و سال1380 به بهره برداري رسيد شركت كي دبليو سي 140 سال پيش در كارخانه كوچك در شهري از سوييس شروع به فعاليت كرد كه ابتدا توليد كننده جعبه موسيقي بود پس از فوت موسس آن مدير جديد، كارخانه شيرآلات راه اندازي ميكند. از لحاظ جنس آلياژ به كار رفته در هر قسمت بايد بگوييم تا چند سال پيش دو نوع ماده اي كه براي شير آلات به كار برده ميشد ، آلياژ برنج و سرب خشك بود . كارخانه شيرآلات قهرمان با داشتن ۳۵ سال تجربه در زمينه توليد شيرآلات ساختماني و لوازم و تجهيزات آشپزخانه ، حمام و سرويس بهداشتي ، شيرآلات الكترونيك و بيمارستاني از پيشتازان اين صنعت بوده است. 2. مراكز فروش محصولات بهداشتي ساختماني و فروشندگان مصالح ساختماني و ظرفشويي و روشويي و دوش حمام و شيرآلات اهرمي و شيرآلات فلكه اي يا گردان ميباشند. يكي از خاص ترين و زيباترين برندهايي كه در شيرآلات ساختماني وجود دارد، مارك Fir italia ايتاليا است.

شيرآلات kwc : شيرآلات كي دبليوسي نزديك به يك و نيم قرن سابقه توليد در كشور سوييس دارد، همچنين در آمريكا، ايتاليا و آلمان خط توليد خود را راه اندازي كرده است. از معايب شيرآلات توكار مي توان به نياز به تخريب ديوار درصورت خرابي ساز و كار داخلي شير اشاره كرد كه ميتواند علاوه بر هزينه مالي اي كه براي صاحبخانه دارد، دردسر يافتن كاشي به همان سبك كاشي هاي تخريب شده را هم داشته باشد. دستگيره شيرآلات روشويي ، اهرمي و واشري ميباشد كه شير روشويي مدل يونيك سفيد از نوع اهرمي است و استفاده از آن بسيار راحتتر از مدل واشري ميباشد و در نهايت موجب صرفه جويي بيشتر در مصرف آب مي شود . شيرظرفشويي چراغدار روكار از ديگر محصولات لوكس و بسيار كاربردي ميباشد نور يخي و LED در دور آبفشان به شستشوي آسانتر و ريز بيني بهتر شما كمك ميكند. اكثر شيرآلات لمسي از شير ظرفشويي شاوري تشكيل شدهاند تا به شستشوي نقاط دور از دسترس و آسانتر لگن سينك شما كمك كنند. داشتن اطلاعات در مورد شير ظرفشويي به خريد آسانتر شما كمك ميكند. نكته 3: داخل بسته بندي شير ظرفشويي قطعاتي براي نصب وجود دارد كه از جمله مهمترين آن شلنگ زيربند ميباشد از چند روكش تهيه شده مانند استيل، پلاستيك كه به شلنگ حصيري معروف است شايد چندان موضوع مهمي نباشد ولي بهتر است به هنگام انتخاب شير ظرفشويي اين زير بند از روكش استيل تهيه شده باشد تا به كيفيت محصول كمك بيشتري كند.

اگر سايز لگن سينك ظرفشويي شما كوچك باشد بهتر است زمان خريد، شيري انتخاب كنيد كه سايز آن كوچك باشد تا از نظر زيبايي و اندازه، ظاهر موجه براي نماي آشپزخانه شما ايجاد كند و بالعكس اگر براي سينك ظرفشويي دوقلو كه معمولا سايز آن 120 سانتي متر است شير ظرفشويي تهيه ميكنيد بايد علم آن سايز بزرگ باشد تا هنگام چرخاندن آن به چپ و راست هردو لگن سينك را در برگيرد. نكته 2: همچنين دسته اهرمي شيرظرفشويي براي باز و بسته كردن آب را چندبار باز كنيد و به راحتي يا سخت باز شدن آن توجه كنيد علم شير ظرفشويي را به سمت چپ و راست چرخانده تا متوجه گردش راحت علم به دو طرف شويد نكته مهمي كه براي انتخاب شير ظرفشويي شما مهم است انتخاب شير ظرفشويي با امكان چرخش از ابتداي علم ميباشد به عبارتي علم شيرظرفشويي شما دوتكه باشد پايه آن محكم به لگن سينك چفت شده و علم بصورت180درجه بچرخد اين مدل از شيرهاي ظرفشويي عمر طولاني تري دارد در غير اين صورت انتخاب شيرهاي ظرفشويياي كه علم آنها از انتهايي ترين نقطه به سمت چپ و راست گردش دارد سبب شل شدن و بلند شدن تنهي شير شما از روي لگن سينك ميشود زيرا علم ظرفشويي پركاربردترين اشيا آشپزخانه ميباشد.

اطلاعات كامل در لينك زير:

https://arianfarazparsam.com/مايع-ريز-اتوماتيك/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۱:۰۵ توسط:وارش موضوع: نظرات (1)