وارش وارش .

وارش

شیر ظرفشویی فنری یکی دیگر از مدلهای شیر سینک است که برای راحتی شستشوی لگن سینک تولید شده است

شیر ظرفشویی فنری یکی دیگر از مدلهای شیر سینک است که برای راحتی شستشوی لگن سینک تولید شده است. با استفاده از شیرهای شلنگدار، دیگر نگران کثیف بودن اطراف سینک و یا شستشوی سبزیجات خود نخواهید بود. نکته ای که برای خرید شیر ظرفشویی مهم است ساده بودن آن است. عمر طولانی یک شیر ظرفشویی به آبکاری و مواد اولیه آن بستگی دارد که تشخیص این موضوع نه تنها برای شما مصرف کننده حتی برای تولید کننده ها نیز دشوار است پس به این موضوع توجه چندانی نکنید اما در یک نگاه کلی و با در دست گرفتن شیر میتوانید متوجه سنگینی تقریبی آن شوید، همچنین با دست کشیدن برروی تنهی شیر ظرفشویی متوجه صاف و یکدست بودن آبکاری آن میشوید که این یک مزیت مثبت است. برای انتخاب رنگهای مختلف شیرآلات باید در ابتدا به زمینه رنگ منزل خود نگاه کنید و سپس به کیفیت آن بیاندیشید. قیمت شیر ظرفشویی دو منظوره از 1 میلیون تومان شروع شده و به دلیل وجود برندهای مختلف دارای تنوع قیمت زیادی است. تفاوت قیمت شیرآلات توالت کاویان به دلیل تفاوت وزن و تفاوت در پیچیدگی فرایند تولید آنهاست.

کارخانه این شرکت در سال 1363 درشهرک صنعتی کاوه تاسیس و سال1380 به بهره برداری رسید شرکت کی دبلیو سی 140 سال پیش در کارخانه کوچک در شهری از سوییس شروع به فعالیت کرد که ابتدا تولید کننده جعبه موسیقی بود پس از فوت موسس آن مدیر جدید، کارخانه شیرآلات راه اندازی میکند. از لحاظ جنس آلیاژ به کار رفته در هر قسمت باید بگوییم تا چند سال پیش دو نوع ماده ای که برای شیر آلات به کار برده میشد ، آلیاژ برنج و سرب خشک بود . کارخانه شیرآلات قهرمان با داشتن ۳۵ سال تجربه در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی و لوازم و تجهیزات آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی ، شیرآلات الکترونیک و بیمارستانی از پیشتازان این صنعت بوده است. 2. مراکز فروش محصولات بهداشتی ساختمانی و فروشندگان مصالح ساختمانی و ظرفشویی و روشویی و دوش حمام و شیرآلات اهرمی و شیرآلات فلکه ای یا گردان میباشند. یکی از خاص ترین و زیباترین برندهایی که در شیرآلات ساختمانی وجود دارد، مارک Fir italia ایتالیا است.

شیرآلات kwc : شیرآلات کی دبلیوسی نزدیک به یک و نیم قرن سابقه تولید در کشور سوییس دارد، همچنین در آمریکا، ایتالیا و آلمان خط تولید خود را راه اندازی کرده است. از معایب شیرآلات توکار می توان به نیاز به تخریب دیوار درصورت خرابی ساز و کار داخلی شیر اشاره کرد که میتواند علاوه بر هزینه مالی ای که برای صاحبخانه دارد، دردسر یافتن کاشی به همان سبک کاشی های تخریب شده را هم داشته باشد. دستگیره شیرآلات روشویی ، اهرمی و واشری میباشد که شیر روشویی مدل یونیک سفید از نوع اهرمی است و استفاده از آن بسیار راحتتر از مدل واشری میباشد و در نهایت موجب صرفه جویی بیشتر در مصرف آب می شود . شیرظرفشویی چراغدار روکار از دیگر محصولات لوکس و بسیار کاربردی میباشد نور یخی و LED در دور آبفشان به شستشوی آسانتر و ریز بینی بهتر شما کمک میکند. اکثر شیرآلات لمسی از شیر ظرفشویی شاوری تشکیل شدهاند تا به شستشوی نقاط دور از دسترس و آسانتر لگن سینک شما کمک کنند. داشتن اطلاعات در مورد شیر ظرفشویی به خرید آسانتر شما کمک میکند. نکته 3: داخل بسته بندی شیر ظرفشویی قطعاتی برای نصب وجود دارد که از جمله مهمترین آن شلنگ زیربند میباشد از چند روکش تهیه شده مانند استیل، پلاستیک که به شلنگ حصیری معروف است شاید چندان موضوع مهمی نباشد ولی بهتر است به هنگام انتخاب شیر ظرفشویی این زیر بند از روکش استیل تهیه شده باشد تا به کیفیت محصول کمک بیشتری کند.

اگر سایز لگن سینک ظرفشویی شما کوچک باشد بهتر است زمان خرید، شیری انتخاب کنید که سایز آن کوچک باشد تا از نظر زیبایی و اندازه، ظاهر موجه برای نمای آشپزخانه شما ایجاد کند و بالعکس اگر برای سینک ظرفشویی دوقلو که معمولا سایز آن 120 سانتی متر است شیر ظرفشویی تهیه میکنید باید علم آن سایز بزرگ باشد تا هنگام چرخاندن آن به چپ و راست هردو لگن سینک را در برگیرد. نکته 2: همچنین دسته اهرمی شیرظرفشویی برای باز و بسته کردن آب را چندبار باز کنید و به راحتی یا سخت باز شدن آن توجه کنید علم شیر ظرفشویی را به سمت چپ و راست چرخانده تا متوجه گردش راحت علم به دو طرف شوید نکته مهمی که برای انتخاب شیر ظرفشویی شما مهم است انتخاب شیر ظرفشویی با امکان چرخش از ابتدای علم میباشد به عبارتی علم شیرظرفشویی شما دوتکه باشد پایه آن محکم به لگن سینک چفت شده و علم بصورت180درجه بچرخد این مدل از شیرهای ظرفشویی عمر طولانی تری دارد در غیر این صورت انتخاب شیرهای ظرفشوییای که علم آنها از انتهایی ترین نقطه به سمت چپ و راست گردش دارد سبب شل شدن و بلند شدن تنهی شیر شما از روی لگن سینک میشود زیرا علم ظرفشویی پرکاربردترین اشیا آشپزخانه میباشد.

اطلاعات کامل در لینک زیر:

https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۱:۰۵ توسط:وارش موضوع: نظرات (1)