وارش وارش .

وارش

ويژگي‌هاي وب سرور لينوكسي


 امروزه وب سرورهاي زيادي در حال فعاليت در بسترهاي مجازي هستند.

ما در اين مقاله سعي داريم به بررسي برخي از سيستم عامل‌هاي پشتيباني كنندۀ وب سرور لينوكسي و دلايل خريد هاست لينوكس پرداخته و آن‌ها را به صورت خلاصه تشريح كنيم تا شما با ويژگي‌هاي وب سرور‌هاي لينوكسي خيلي معروف و پركاربرد بيشتر آشنا شويد، با ما تا پايان اين مقاله همراه باشيد. 

توضيحي دربارۀ وب سرورها:
شما مي‌توانيد به وسيلۀ وب سرورها از طريق (Hypertext Transfer Protocol)  HTTP براي كاربراني كه نياز به مرورگرهاي (HTTP) امكانات دسترسي به صفحات مختلف را فراهم كنيد. بايد به ياد داشته باشيد بيشتر صفحه‌هاي سايت‌ها از كد نويسي بهره مي‌برند به همين جهت بيشتر از زبان‌هايي چون: پايتون، جاوا اسكريپت و (پي اچ پي) در ساختار اصلي آن‌ها استفاده مي‌شود. در نهايت بعد از درك نوع ساختار اصلي بيشتر صفحات سايت‌ها اگر بخواهيم به صورت كلي و با زباني ساده اهميت وب سرور را بيان كنيم، بايد بگوييم وب سرورها وظيفۀ اصلي نشان دادن اين محتواها را به كاربرد بر عهده دارند.

 از طرف ديگر بيشتر ارتباط‌هاي كاربري و مديريت هر سايت به وسيلۀ وب سرور انجام مي‌شود مانند: بارگذاري، فرستادن ايميل يا دريافت آن همگي به وجود وب سرورها بستگي دارد.

وب سرورها و نيازهاي گوناگون:
وب سرورها انواع مختلفي دارند و هر كدام براي سيستمي خاص بهترين بهره وري را مي‌توانند ارائه دهند. برخي از آن‌ها مناسب كاربران زياد و برخي ديگر براي منابعي با ساختار سخت افزاري قوي تر هستند. بعضي از وب سرورها هم مناسب كش و موضوعاتي اين چنيني بوده و كارايي بهتري در اين زمينه‌ها دارند.

 وب سرورها در بيشتر موارد از سيستم‌ عامل ويندوز پشتيباني مي‌كنند.

( Apache) وب سروري معروف و پر كاربرد.
( Apache) يا همان (httpd) چيزي حدود 45 درصد سايت‌هاي مختلف اينترنتي را پشتيباني مي‌كند و شايد از اين لحاظ بتوان گفت يكي از معروف ترين و پركاربردترين وب سرورهاي جهاني است. اين وب سرور تا حد زيادي منعطف بوده و ساختاري ماژولار دارد. تا شما بتوانيد به راحتي از زبان‌هاي مختلفي در بخش سمت سرور بهره مند شويد.

اين وب سرور از سال 1955 تا به امروزه توانسته يكي از محبوب ترين وب سرورهاي استاندارد جهان به شمار برود. شايد بتوان گفت يكي از بهترين ويژگي‌هاي اين وب سرور، پشتيباني از سيستم‌ عامل‌هاي معروفي چون: لينوكس، ويندوز و مك مي‌باشد. همچنين داشتن فايل(htaccess ) در آن موجب شده تا از پيكره بندي مناسب تري هم در ازاي هر دايركتوري برخوردار باشد.

(NGINX) وب سروري مدرن
 وب سرور(Igor Syseov)  يا ايگور سايسئوو يكي از پر كاربردترين وب سرورهاي حال حاضر جهان است كه از سال 2002 تا به امروز توانسته امكانات خود را در اختيار كاربران مختلفي قرار دهيد. اگر بخواهيم  شروع به توسعه اين وب سرور را به زمان مشخصي نسبت دهيم، بايد گفت اولين نسخۀ اين وب سرور به عنوان يك محصول توسعه يافته در سال 2004 به بازار عرضه شد و تا به امروزه فعال است. 

وب سرور گفته شده قابليت پشتيباني بالايي داشته و مي‌تواند از سيستم عامل‌هايي چون: (UNIX)، (Linux)، مك و سولاريس پشتيباني كرده و با هيچ يك از سيستم‌ عامل‌هاي گفته شدۀ ويندوزي هم هيچ مغايرتي ندارد.

 از ديگر ويژگي‌هاي اين وب سرور مي‌توان به كاربردي بودن آن در مقابل سرورهاي مجازي هم اشاره كرد. اين وب سرور از (Piplined connection ) ها و البته  (FLV streaming) هم پشتيباني كاملي مي‌كند. شايد بتوان گفت بزرگترين قابليت اين وب سرور داشتن قابليت پيكره بندي آنلاين است كه امتياز آن  انجام اين روند بدون قطعي كلاينت‌ها است. 

وب سرور  (Lighttpd)
وب سرور (Lighttpd ) را مي‌توان به عنوان يك وب سرور محدود از نظر استقبال عمومي در نظر گرفت. اين وب سرور در اواخر سال 2003 به شكل توسعۀ يافتۀ امروزي تغيير كرد و مورد بهره برداري قرار گرفت. شايد كمپاني اين وب سرور هيچگاه تصور نمي‌كرد كه اين وب سرور با چنين استقبال كمي رو به رو شود اما در نهايت مي‌توان امتيازهاي پايۀ يك وب سرور استاندارد را به آن داد. در نهايت بايد بگوييم كه اين وب سرور مي‌تواند از سيستم‌ عامل‌هايي چون: لينوكس، پروكسي و تعداد كمي از سيستم‌ عامل‌هاي ديگر هم پشتيباني ‌كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۳:۳۵ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

انفجار ctr سايت در گوگل

سفارش و خريد سرچ گوگل تجاري (تاثير فوق العاده سريع و انفجار CTR - بدون ريسك طبيعي ارگانيك - جستجو كاربران ايراني از گوگل فارسي در موبايل يا دسكتاپ يا هر دو)
مناسب ارتقا فوري جايگاه عبارات كليدي سايت هاي بين صفحه 20 تا رديف نخست صفحه 1 گوگل و مناسب ارتقا تمامي كلمات پررقابت 200 ثانيه اي تضميني

انفجار ctr

جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست . Google ميداند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد. با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد. فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .
اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.
نكته: در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها بصورت پيش فرض از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر بعد از كليك تا لحظه خروج از سايت 200 ثانيه باشد.
 
لينك سفارش جهت انفجار ctr تك تك عبارات كليدي سايت خود:
https://chicrank.com/cart.php?gid=30

منبع : شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۵:۰۰ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

ارتقا فوري نرخ كليك و انفجار CTR

صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست .

با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه كولاك فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

  1.  در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر از لحظه جستجو و كليك تا خروج از سايت نيز حداقل از 30 ثانيه شروع مي شود و در بسته هاي ويژه تا 2,5 دقيقه متفاوت خواهد بود .
  2.  با توجه به اينكه ما از اين سرويس در پروژه هاي خود استفاده مي كنيم ظرفيت اين سرويس محدود بوده و غير قابل تمديد است

سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك چه كاربردها و امكاناتي دارد :

  • انفجار و ارتقا فوري و همزمان Total Impressions , Total Clicks
  • انفجار و ارتقا فوري 99.9% Average CTR نمونه 1 نمونه 2
  • انفجار و ارتقا فوري Average position
  • ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي در گوگل تا رديف برتر Google
  • ارتقا رنك الكسا ايران و جهاني
  • قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي
  • قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ
  • قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

برچسب: انفجار CTR،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۹:۳۲ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)