وارش وارش .

وارش

تصادف قطار مسافربري با پرايد در حوالي ورامين

 سيد جلال ملكي در گفت و گو با ايسنا در اين باره اظهار كرد: ساعت ۲:۱۲ دقيقه بامداد روز جاري يك مورد حادثه برخورد قطار با يك دستگاه خودرو سواري در شهر ري، خط آهن شهر ري به سمت ورامين، حدود دو كيلومتر پس از ايستگاه راه آهن شهر ري به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشاني تهران اطلاع داده شد كه بلافاصله پس از آن دو ايستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وي ادامه داد: در محل مشاهده شد كه قطار مسافربري كه روي خط آهن تردد مي كرده با يك دستگاه خودرو سواري پرايد برخورد كرده است. اين خودرو كه تقريبا متلاشي و مسافتي را با قطار حمل شده بود. دو نفر سرنشين آقا و خانم جوان حدودا ۱۸ ساله بودند داخل خودرو بودند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۷:۰۰ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

توصيه ميشود حتما از باتري هاي آلكالاين يا همان باتري هاي پرقدرت استفاده شود

توصيه مي¬شود حتما از باتري هاي آلكالاين يا همان باتري هاي پرقدرت استفاده شود. همچنين توصيه مي¬گردد هر 6 ماه يك بار باتري ها تعويض گردند. از آنجائيكه يكي از مهم ترين علت هاي استفاده از تايمر آبياري، آبياري در زماني است كه ما حضور نداريم حتما بايد از باتري هاي مناسبي براي تايمر استفاده كنيم كه در عدم حضور ما تمام نشود. سيستم تايمر آبياري قطره به عنوان يكي از به صرفه ترين روش هاي آبياري شناخته شده است كه آب را به ريشه گياه رسانده و همچنين از تبخير شدن آب جلوگيري مي كند. يكي از مهم ترين و ضروري ترين تجهيزاتي كه در آبياري باغات مورد استفاده قرار مي گيرد، تايمر آبياري باغ است كه جايگاه ويژه اي در عرصه كشاورزي دارد. اين محصول مطابق پيشرفته ترين تكنولوژي روز دنيا ساخته شده است كه در مصرف آب به طرز قابل توجهي صرفه جويي مي كند. تايمر آبياري اتوماتيك يكي از پر فروش ترين نوع اين دستگاه مي باشد كه در آبياري پروژه هاي قطره اي، سيستم هاي انتقال آب، قطع و وصل نمودن آبپاش ها در فضا هاي سبز بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. استفاده از مه پاش هاي انديشه سبز براي انواع سالن هاي بزرگ و كوچك مرغداري مناسب مي باشد. 

در سالن هاي مرغداري استفاده از مه پاش هاي نازلي و ديسكي بسيار رواج دارد. سالن هاي پرورش قارچ: از ديگر مهمترين كاربردهاي اين محصول، استفاده در سالن هاي پرورش قارچ مي باشد. بر كسي پوشيده نيست كه كشور ما در تامين منابع آبي براي كشاورزي با محدوديت هاي قابل توجهي روبروست. علاوه بر اين جاهايي مثل صندلي، موكت يا كفپوش خودرو بعد از بخارشويي با بخار خشك به سرعت خشك شده و قابل استفاده مي باشد. چه مواردي در تايمر قابل تنظيم شدن است؟ با تنظيم نمودن اين دستگاه مي توان در ساعت و روز هاي مشخصي از هفته باغچه ها، زمين هاي كشاورزي و … امروزه به دليل صرفه جويي در مصرف آب و همچنين اهميت دادن به صنعت كشاورزي از تايمر آبياري بسيار استفاده مي شود، اين دستگاه قابليت برنامه ريزي برنامه هاي مختلفي چون آبياري قطره اي و باراني، سيستم مه پاش، گلخانه و … تايمر آبياري اتوماتيك يكي از تجهيزات مهم در صنعت كشاورزي مي باشد كه امروزه بسيار كاربرد دارد. لازم به ذكر است پس از پايان يافتن اين 5 دقيقه، سيستم به همان برنامه پيش فرض اتوماتيك برميگردد. 

يكي از تجهيزاتي كه كار شستشو را لذت بخش ميكند ماشين هاي شستشوي برقي يا همان كارواش ها هستند. مي باشد كه بطور گسترده در صنايع مختلف، كشاورزي (پمپ هاي سم پاش)، كارواش هاي خانگي و عمومي، سيستم هاي مه پاش و … شير برقي آبياري نوعي شير الكترو مكانيكي است كه براي قطع و وصل جريان آب هم در موارد مصرف خانگي و هم در كارخانه ها و صنايع كشاورزي كاربرد فراواني دارد. تايمر آبياري وسيله اي پيشرفته مي باشد كه وظيفه قطع و وصل كردن جريان آب را بر عهده دارد و در عرصه كشاورزي و آبياري باغات نقش ويژه اي را ايفا مي كند. اگر چنين است آيا دلتان مي خواهد با يك دستگاه مدرن و پيشرفته آشنا شويد كه با برخورداري از فشار بسيار بالا بتواند آلودگي هاي موجود در محيط صنعتي تان را از بين برد؟ از آنجا كه در كارواش صنعتي آب با فشار بيشتري از شلنگ خارج ميشود جنس شلنگ در اين كارواش از فولاد است. شايد اين مهمترين بخش از اين مقاله باشد؛ كه به دقت به بررسي لوازم و تجهيزات ضروري مورد استفاده در كارواش ميپردازد. پس از اتصال درست بخش هاي مختلف دستگاه به يكديگر، با حفظ نكات ايمني مي توانيد دستگاه را روشن كرده و از آن استفاده كنيد.

عامل ديگري كه علاوه بر نوع موتور در كارواشها مهم هستند و در دستهبندي آنها لحاظ ميشوند، ميزان فشار كاربردي براي خروج آب ميباشد، هرچه ميزان فشار بيشتر باشد دستگاه قويتر و صنعتيتر ميباشد. سپس توسط يك پمپ، آب ورودي با فشار بالا به سمت شلنگ و لنس و نازل مي رود. آب با ورود به دستگاه و عبور از پمپ، افزايش فشار يافته و سپس بر روي سطح پاشش مي گردد. همچنين مي توانيد قيمت روز دستگاه را به دست آورده و سپس اقدام به خريد كنيد. مدل هاي متنوعي از اين دستگاه ها در بازار موجود است. قيمت تايمر آبياري اتوماتيك به نوع و برند آن بستگي دارد، اين دستگاه در برندهايي چون آكوا، بهكو، اوربيت، رين و ايران دريپ در بازار به فروش مي رسد. تايمر آبياري باغچه به دو صورت تك خروجي و دو خروجي در بازار وجود دارد كه با توجه به كاربرد و كارايي كه دارد بايد خريداري شود. بيشتر اوقات براي عملگرها از سولنوئيد استفاده مي كنند و موتور برقي كاربرد كمتري دارد. 4. براي كارواش هاي صنعتي به هيچ عنوان از آب داغ استفاده نكنيد، زيرا پمپ اين كارواش ها براي آب داغ طراحي نشدهاند. فشار عملياتي دستگاه بر قيمت كارواش اثر مي گذارد.

قيمت پمپ كارواش:

https://www.dana.ir/1729771


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۵:۳۹ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)