وارش وارش .

وارش

كمپ هاي نوروزي چه مزايا و معايبي دارد كه كنكور نمي شناسد

موضوع اصلي اين مقاله اردوي نوروزي و مزايا و پشتيباني اين دوره مطالعاتي براي شركت در كنكور سراسري مي باشد. خيلي از داوطلبان از من مي پرسند كه آيا اردوي نوروزي خوب است؟ آيا ما رفتيم

براي پاسخ به آن، اگر واقعاً در خانه راحت هستيد و نمي خواهيد در اطراف ...

بهتر است در خانه بمانيد اما اگر احساس مي كنيد و مي دانيد اگر در تعطيلات در خانه هستيد درس نمي خوانيد و تمركز نداريد، اردوي نوروزي توصيه مي شود. اما بايد توجه داشت كه همه اردوهاي نوروزي مناسب نيستند و بايد نكات ضروري يك اردوي خوب را دانست به همين دليل در اين مقاله به اهميت اردوهاي نوروزي و تاثير آن مي پردازيم.

 

اردوي تحصيلي نوروز خوب است يا بد؟

اردوي نوروزي خوب است؟ اين بد است؟ اردوي آموزشي نوروز دو هدف اصلي دارد كه در ادامه به آنها اشاره مي شود.

گل اول.

در اردوي كار اجباري نوروزي، داوطلبان مي توانند با ديد باز خارج از مدرسه و كلاس هاي كنكور، اوقات فراغت خود را برنامه ريزي كنند. رشته كنكور معمولا توسط مشاوران تعيين مي شود. در حال حاضر اكثر دانش آموزان كلاس دوازدهم اطلاعات و مطالبي را كه آموخته اند خلاصه مي كنند. البته اردوي كاري نيز فرصت مناسبي براي رفع مشكلات دروس توسط اساتيد مجرب است.

هدف دوم:

در كمپ نوروزي، داوطلبان عادت هاي مطالعه خود را حفظ مي كنند و از محيط آموزشي منحرف نمي شوند. در حقيقت، آنها به مدت دو هفته در اتاقي نگهداري مي شوند كه در آن از صبح تا شب مطالب رقباي خود را در يك برنامه منظم مطالعه و بررسي مي كنند. بنابراين برنامه را تنظيم مي كنند و زمان مناسبي براي مطالعه يا استراحت دارند. و اين مشكل شانس بيشتري در كنكور به آنها مي دهد و با مطالعه و بازنگري بيشتر مي توانند بهترين نتيجه را بگيرند.

 

مزاياي اردوي تحصيلي نوروزي

در اين قسمت به مزاياي بوت كمپ نوروزي مي پردازيم زيرا مي تواند مزاياي زيادي داشته باشد زيرا هميشه معلمان و سرپرستاني وجود دارند كه بر فعاليت هاي داوطلبان و روند يادگيري نظارت مي كنند بنابراين احتمال حواس پرتي و اتلاف آن بسيار كمتر خواهد بود. زمان. . در نتيجه، داوطلبان مي توانند با انگيزه بيشتر عميق تر ياد بگيرند و مشكلات يادگيري را حل كنند. بسياري از مشاوران معتقدند كه اين اردو باعث كاهش سردرگمي و اضطراب دانش آموزان مي شود و به آنها كمك مي كند تا مفاهيم درسي را بهتر جذب كنند.

در كمپ تحصيلي، همه افراد كمپ سخت كار مي كنند و ياد مي گيرند بنابراين محيط به گونه اي است كه انگيزه يادگيري افزايش مي يابد در اين شرايط زماني كه داوطلبان در ايام عيد از خانواده و محيط خانه خود دور هستند، مي توانند با سهولت بيشتري به برنامه هاي خود برسند و از وقفه هاي غير ضروري خودداري كنند. به عنوان مثال مي توان گفت اردوهاي فوق با منزوي نمودن داوطلبان از حوزه ديد و بازديد عيد، از از دست دادن دوره جلوگيري مي كند و تمركز خود را در دوره افزايش مي دهد.

 

معايب اردوي نوروز

اما معايب اردوي نوروزي چيست؟ اين ايده را در نظر بگيريد. تبليغات دروغين برخي از اين موسسات به قدري آشكار و آشكار است كه متأسفانه كانديدا با حجم زيادي از مطالب ناخوانده رها مي شود. او را ناكام گذاشت، اذيتش كرد و به او گفت كه مي تواند در طول 15 روز مرخصي خود با فلان دكتر و رتبه خاصي چكيده فني بنويسد! همه دروس خلاصه شده!

بوت كمپ نوروزي چگونه مي توان تمام 4 سال فيزيك را در 15 روز تدريس كرد؟ ! مگر اينكه موضوعات را تكه تكه كنند يا اهميت را از بين ببرند.

اردوي تحصيلي نوروز البته اين روش يادگيري و تست زني نه تنها براي كنكور مفيد نيست، بلكه باعث سردرگمي داوطلبان مي شود. اما با حضور 12 ساعته در كلاس، چه انرژي براي داوطلب براي كار روي موضوع تدريس شده باقي مي ماند؟! مراقب باشيد در اين جلسه گرفتار نشويد. به نظر من كه سالها در زمينه كنكور كار كرده ام اين دوره ها فقط براي كسب سود درست مي شوند كه حيف داوطلبان بي خبر در تصميماتي كه مي گيرند. شركت كنندگان عزيز لطفا گول تبليغات را نخوريد و با افراد آگاه و با تجربه تماس بگيريد تا وقت و هزينه خود را هدر ندهند.

 

مهم ترين و رايج ترين اردوهاي نوروزي كدامند؟

اردوي مطالعاتي نوروزي اين اردوها اغلب توسط مدارس برگزار مي شود كه داوطلبان از صبح تا شب در يك برنامه ثابت و ثابت به مطالعه مي پردازند و در بين آن ها جلسات حل مشكل برگزار مي شود و برنامه اردو سختگيرانه است. به صورت مشروط شما در ميان رقبا و ساير داوطلبان در منطقه خود خواهيد بود و اين باعث مي شود تا در تحصيلات خود فعال تر شويد.

باز هم مي گويم كه اين مناطق براي داوطلباني كه شرايط تحصيل با كيفيت در منزل و تعطيلات را ندارند و يا براي داوطلباني كه در ادامه راه فراخوان مي شوند مفيد است.

اردوي نوروزي هدف از اردوي نوروزي حفظ و ارتقاي آمادگي و توانايي دانش آموزاني است كه در كنكور سراسري شركت خواهند كرد.

 

يك اردوي نوروزي معمولي و مفيد از نظر تيم هاي مشاوره، برنامه ريزي و انتخاب سايت مركز مشاوره گروهي بايد چه ويژگي هايي داشته باشد؟

1- منابع مطالعاتي را بر اساس برنامه برنامه ريزي شده و اختصاصي هر داوطلب مطالعه كنيد

2- حل تكاليف دروس عمومي و اختصاصي توسط معلمان در اردوها

- حضور مشاوران متخصص و اجراي آزمون ورودي در اردو

4- براي دروس عمومي و اختصاصي امتحان بدهيد.

اردوي نوروزي تعطيلات دوران طلايي براي تمامي داوطلباني است كه مي توانند از اين دوره مفيد و بهترين زمان براي مطالعه و جمع بندي دروس استفاده بهتري داشته باشند.

اردوي تحصيلي نوروزي، نوروز 6 فرصتي طلايي و مقاومت ناپذير براي دانش آموزان استاندارد دوازدهم است تا موضوعات را صرف نظر از كلاس و مدرسه مرور و اصلاح كنند. اگر داوطلب با عزم بيشتر براي اجراي طرح يك مشاور مجرب مطالعه كند و دروس پايه و پيش 1 را در تعطيلات به پايان برساند، مي توان اطمينان و تضمين كرد كه داوطلب بعد از عيد در آزمون پرش مي كند.

بسياري از داوطلبان در ايام نوروز به دليل رفت و آمدها و مهمانان وقت كافي براي مطالعه ندارند. از اسفند تا عيد نوروز حساس ترين زمان براي داوطلب بعد از كنكور است. اهميت شركت در اردوي نوروزي تحصيلي بسيار بالاست.

 

اردوي آموزشي نوريز به 6 دليل بسيار مهم است:

1- فينال هر مسابقه تعيين كننده ترين لحظه مسابقه است و فصل تمريني ناوريز شروع فينال است. (100 روز مانده به آزمون سراسري)

2- عادات مطالعه صحيح در ايام مطالعه نوروزي شكل مي گيرد.

3- با توجه به شرايط ايام نوروز قربان تعدادي از داوطلبان در اين دوره شركت نكردند. (وقتي ديگران كمتر ياد مي گيرند، مي توانيم با تلاش بر آنها غلبه كنيم.)

4- مدت مطالعه نوروزي معادل 1 ماه ساعت مطالعه مي باشد. (168 ساعت = 12 ساعت 14 روز)

5- تجربه سال هاي گذشته نشان مي دهد كه بسياري از داوطلبان با جدي گرفتن دوره تحصيلي نوروزي توانسته اند به نتايج مطلوب دست يابند.

6- از نظر دانشجويان مقطع كارشناسي، نوروز آخرين فرصت براي گرفتن مدرك مفيد است.

به همين منظور معاونت مشاوره و برنامه ريزي درآمد، مشاور گروه با تحقيق و پايش تمامي اردوهاي تحصيلي نوروزي سراسر كشور در سال هاي اخير آماده پاسخگويي به تمامي داوطلبان عزيز در اين زمينه شده است تا انشاالله داوطلباني كه حضور در اين اردوها بهترين كمپ نوروزي است كه مي توان براي مفيدتر و موثرتر شدن عصر طلايي عيد انتخاب كرد.

 

اردوي علمي در نوروز و برنامه ريزي بعد از عيد 1402

اميدواريم تابستان آينده بهترين روزهاي زندگي شما پس از اعلام نتايج باشد

روزهايي كه سرت بالاست و با افتخار به اين سوال پاسخ مي دهي. چه چيزي دريافت كرديد؟

والدين شما از اينكه فرزندشان به خوبي به حمايت آنها پاسخ داده است خوشحال نيستند.

از ته دل خودت را تشويق كردي!

در خانه جشن بگيريد و شيريني قبولي شما كام هر دوست و آشنايي را شيرين مي كند!

پر از افتخار و سربلندي...

اميدوارم جمله اي كه آن روز مي گوييد چيزي شبيه به اين باشد

"من خيلي تلاش كردم، خيلي صبر كردم، خدا را شكر براي تلاشم"

بيشتر بخوانيد https://pourdastmalchi.net/services/conclusion/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۵:۰۳ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

آهنگ جديد حامد همايون به نام «دست من و دست تو اندازه بود»

متن آهنگ دست من و دست تو اندازه بود حامد همايون

آه نكش آه نكش خوب من پنجره بر ماه نكش خوب من
پنجره ي بسته مرا ميكشد خنجر تا دسته مرا ميكشد
ناز نكن ناز نكن نازنين حادثه آغاز نكن نازنين
حادثه ها بوي جنون ميدهد قصه ي ما مزه ي خون ميدهد
عشق ميان من و تو تازه بود دست من و دست تو اندازه بود
دور شدي كور شدي سوختي چشم به روياي خودت دوختي
شعر من از دست تو ديوانه شد خانه فرو ريخت و ويرانه شد
عشق ميان من و تو تازه بود دست من و دست تو اندازه بود

https://musicdel.ir/single-tracks/154877/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۴:۵۶ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

زمين مسكوني به متراژ 292 متر در جاده چمخاله

زمين موردنظر در محدوده جاده چمخاله واقع شده است. به دليل قرارگيري اين منطقه در مسير ساحل چمخاله، دسترسي به تمامي امكانات رفاهي و تفريحي و همچنين وسايل حمل و نقل عمومي براي ساكنين اين محله فراهم شده است. جاده چمخاله به معابر مهم شهر لنگرود مانند بلوار جمهوري اسلامي،بلوار آزادگان، نيروي انتظامي و همچنين آزادي متصل شده است. كاربري اين زمين مسكوني مي باشد. با توجه به عرض مناسب اين زمين كه 14 متر مي باشد و محدوده قرارگيري آن، خريد اين زمين گزينه مناسبي به جهت ساخت ملك دلخواه شما محسوب مي شود.

 

لطفا براي آگاهي از قيمت به روز با مشاورين ما در ارتباط باشيد.

 

شعار ما آرماني بيانديشيم، آرماني زندگي كنيم. خريد خانه و آپارتمان در اطاقور

 

جزئيات
شناسه ملك: 8169                                           مساحت زمين (مترمربع): 292 مترمربع

قيمت كل (تومان): 1 ميليارد و 200 ميليون تومان            وضعيت: براي فروش

موقعيت ملك: داخل كوچه                                     دهنه و عرض ملك (متر): 14

نوع زمين: مسكوني

 

 

مستغلات به متراژ 4000 متر در رودسر

 

ملك موردنظر در محدوده رودسر واقع شده است. شهر زيباي رودسر از يك سمت به شهرستان لنگرود و از سمت ديگر به شهر رامسر متصل شده است. به دليل همجواري شهرستان رودسر در كنار دريا و جنگل، خريد ملك در اين منطقه گزينه مناسبي به جهت سرمايه گذاري محسوب مي شود. متراژ كلي اين ملك 4000 متر مي باشد. دو خانه ويلايي به همراه دو باب مغازه و يك كارگاه توليدي نيز در آن واقع شده است. از مزاياي خريد اين ملك مي توان به سند دار بودن آن اشاره كرده كه ارزش خريد را دو چندان كرده است. املاك آرمان

لطفا براي آگاهي از قيمت به روز با مشاورين ما در ارتباط باشيد.

 

شعار ما آرماني بيانديشيم، آرماني زندگي كنيم.

 

جزئيات
شناسه ملك: 8099                                           مساحت زمين (مترمربع): 4000 مترمربع

مساحت ملك (مترمربع): 700 مترمربع                       قيمت كل (تومان): 10 ميليارد تومان

وضعيت: براي فروش

 فروش خانه و آپارتمان در شلمان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۶:۱۵ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)