وارش وارش .

وارش

کمپ های نوروزی چه مزایا و معایبی دارد که کنکور نمی شناسد

موضوع اصلی این مقاله اردوی نوروزی و مزایا و پشتیبانی این دوره مطالعاتی برای شرکت در کنکور سراسری می باشد. خیلی از داوطلبان از من می پرسند که آیا اردوی نوروزی خوب است؟ آیا ما رفتیم

برای پاسخ به آن، اگر واقعاً در خانه راحت هستید و نمی خواهید در اطراف ...

بهتر است در خانه بمانید اما اگر احساس می کنید و می دانید اگر در تعطیلات در خانه هستید درس نمی خوانید و تمرکز ندارید، اردوی نوروزی توصیه می شود. اما باید توجه داشت که همه اردوهای نوروزی مناسب نیستند و باید نکات ضروری یک اردوی خوب را دانست به همین دلیل در این مقاله به اهمیت اردوهای نوروزی و تاثیر آن می پردازیم.

 

اردوی تحصیلی نوروز خوب است یا بد؟

اردوی نوروزی خوب است؟ این بد است؟ اردوی آموزشی نوروز دو هدف اصلی دارد که در ادامه به آنها اشاره می شود.

گل اول.

در اردوی کار اجباری نوروزی، داوطلبان می توانند با دید باز خارج از مدرسه و کلاس های کنکور، اوقات فراغت خود را برنامه ریزی کنند. رشته کنکور معمولا توسط مشاوران تعیین می شود. در حال حاضر اکثر دانش آموزان کلاس دوازدهم اطلاعات و مطالبی را که آموخته اند خلاصه می کنند. البته اردوی کاری نیز فرصت مناسبی برای رفع مشکلات دروس توسط اساتید مجرب است.

هدف دوم:

در کمپ نوروزی، داوطلبان عادت های مطالعه خود را حفظ می کنند و از محیط آموزشی منحرف نمی شوند. در حقیقت، آنها به مدت دو هفته در اتاقی نگهداری می شوند که در آن از صبح تا شب مطالب رقبای خود را در یک برنامه منظم مطالعه و بررسی می کنند. بنابراین برنامه را تنظیم می کنند و زمان مناسبی برای مطالعه یا استراحت دارند. و این مشکل شانس بیشتری در کنکور به آنها می دهد و با مطالعه و بازنگری بیشتر می توانند بهترین نتیجه را بگیرند.

 

مزایای اردوی تحصیلی نوروزی

در این قسمت به مزایای بوت کمپ نوروزی می پردازیم زیرا می تواند مزایای زیادی داشته باشد زیرا همیشه معلمان و سرپرستانی وجود دارند که بر فعالیت های داوطلبان و روند یادگیری نظارت می کنند بنابراین احتمال حواس پرتی و اتلاف آن بسیار کمتر خواهد بود. زمان. . در نتیجه، داوطلبان می توانند با انگیزه بیشتر عمیق تر یاد بگیرند و مشکلات یادگیری را حل کنند. بسیاری از مشاوران معتقدند که این اردو باعث کاهش سردرگمی و اضطراب دانش آموزان می شود و به آنها کمک می کند تا مفاهیم درسی را بهتر جذب کنند.

در کمپ تحصیلی، همه افراد کمپ سخت کار می کنند و یاد می گیرند بنابراین محیط به گونه ای است که انگیزه یادگیری افزایش می یابد در این شرایط زمانی که داوطلبان در ایام عید از خانواده و محیط خانه خود دور هستند، می توانند با سهولت بیشتری به برنامه های خود برسند و از وقفه های غیر ضروری خودداری کنند. به عنوان مثال می توان گفت اردوهای فوق با منزوی نمودن داوطلبان از حوزه دید و بازدید عید، از از دست دادن دوره جلوگیری می کند و تمرکز خود را در دوره افزایش می دهد.

 

معایب اردوی نوروز

اما معایب اردوی نوروزی چیست؟ این ایده را در نظر بگیرید. تبلیغات دروغین برخی از این موسسات به قدری آشکار و آشکار است که متأسفانه کاندیدا با حجم زیادی از مطالب ناخوانده رها می شود. او را ناکام گذاشت، اذیتش کرد و به او گفت که می تواند در طول 15 روز مرخصی خود با فلان دکتر و رتبه خاصی چکیده فنی بنویسد! همه دروس خلاصه شده!

بوت کمپ نوروزی چگونه می توان تمام 4 سال فیزیک را در 15 روز تدریس کرد؟ ! مگر اینکه موضوعات را تکه تکه کنند یا اهمیت را از بین ببرند.

اردوی تحصیلی نوروز البته این روش یادگیری و تست زنی نه تنها برای کنکور مفید نیست، بلکه باعث سردرگمی داوطلبان می شود. اما با حضور 12 ساعته در کلاس، چه انرژی برای داوطلب برای کار روی موضوع تدریس شده باقی می ماند؟! مراقب باشید در این جلسه گرفتار نشوید. به نظر من که سالها در زمینه کنکور کار کرده ام این دوره ها فقط برای کسب سود درست می شوند که حیف داوطلبان بی خبر در تصمیماتی که می گیرند. شرکت کنندگان عزیز لطفا گول تبلیغات را نخورید و با افراد آگاه و با تجربه تماس بگیرید تا وقت و هزینه خود را هدر ندهند.

 

مهم ترین و رایج ترین اردوهای نوروزی کدامند؟

اردوی مطالعاتی نوروزی این اردوها اغلب توسط مدارس برگزار می شود که داوطلبان از صبح تا شب در یک برنامه ثابت و ثابت به مطالعه می پردازند و در بین آن ها جلسات حل مشکل برگزار می شود و برنامه اردو سختگیرانه است. به صورت مشروط شما در میان رقبا و سایر داوطلبان در منطقه خود خواهید بود و این باعث می شود تا در تحصیلات خود فعال تر شوید.

باز هم می گویم که این مناطق برای داوطلبانی که شرایط تحصیل با کیفیت در منزل و تعطیلات را ندارند و یا برای داوطلبانی که در ادامه راه فراخوان می شوند مفید است.

اردوی نوروزی هدف از اردوی نوروزی حفظ و ارتقای آمادگی و توانایی دانش آموزانی است که در کنکور سراسری شرکت خواهند کرد.

 

یک اردوی نوروزی معمولی و مفید از نظر تیم های مشاوره، برنامه ریزی و انتخاب سایت مرکز مشاوره گروهی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

1- منابع مطالعاتی را بر اساس برنامه برنامه ریزی شده و اختصاصی هر داوطلب مطالعه کنید

2- حل تکالیف دروس عمومی و اختصاصی توسط معلمان در اردوها

- حضور مشاوران متخصص و اجرای آزمون ورودی در اردو

4- برای دروس عمومی و اختصاصی امتحان بدهید.

اردوی نوروزی تعطیلات دوران طلایی برای تمامی داوطلبانی است که می توانند از این دوره مفید و بهترین زمان برای مطالعه و جمع بندی دروس استفاده بهتری داشته باشند.

اردوی تحصیلی نوروزی، نوروز 6 فرصتی طلایی و مقاومت ناپذیر برای دانش آموزان استاندارد دوازدهم است تا موضوعات را صرف نظر از کلاس و مدرسه مرور و اصلاح کنند. اگر داوطلب با عزم بیشتر برای اجرای طرح یک مشاور مجرب مطالعه کند و دروس پایه و پیش 1 را در تعطیلات به پایان برساند، می توان اطمینان و تضمین کرد که داوطلب بعد از عید در آزمون پرش می کند.

بسیاری از داوطلبان در ایام نوروز به دلیل رفت و آمدها و مهمانان وقت کافی برای مطالعه ندارند. از اسفند تا عید نوروز حساس ترین زمان برای داوطلب بعد از کنکور است. اهمیت شرکت در اردوی نوروزی تحصیلی بسیار بالاست.

 

اردوی آموزشی نوریز به 6 دلیل بسیار مهم است:

1- فینال هر مسابقه تعیین کننده ترین لحظه مسابقه است و فصل تمرینی ناوریز شروع فینال است. (100 روز مانده به آزمون سراسری)

2- عادات مطالعه صحیح در ایام مطالعه نوروزی شکل می گیرد.

3- با توجه به شرایط ایام نوروز قربان تعدادی از داوطلبان در این دوره شرکت نکردند. (وقتی دیگران کمتر یاد می گیرند، می توانیم با تلاش بر آنها غلبه کنیم.)

4- مدت مطالعه نوروزی معادل 1 ماه ساعت مطالعه می باشد. (168 ساعت = 12 ساعت 14 روز)

5- تجربه سال های گذشته نشان می دهد که بسیاری از داوطلبان با جدی گرفتن دوره تحصیلی نوروزی توانسته اند به نتایج مطلوب دست یابند.

6- از نظر دانشجویان مقطع کارشناسی، نوروز آخرین فرصت برای گرفتن مدرک مفید است.

به همین منظور معاونت مشاوره و برنامه ریزی درآمد، مشاور گروه با تحقیق و پایش تمامی اردوهای تحصیلی نوروزی سراسر کشور در سال های اخیر آماده پاسخگویی به تمامی داوطلبان عزیز در این زمینه شده است تا انشاالله داوطلبانی که حضور در این اردوها بهترین کمپ نوروزی است که می توان برای مفیدتر و موثرتر شدن عصر طلایی عید انتخاب کرد.

 

اردوی علمی در نوروز و برنامه ریزی بعد از عید 1402

امیدواریم تابستان آینده بهترین روزهای زندگی شما پس از اعلام نتایج باشد

روزهایی که سرت بالاست و با افتخار به این سوال پاسخ می دهی. چه چیزی دریافت کردید؟

والدین شما از اینکه فرزندشان به خوبی به حمایت آنها پاسخ داده است خوشحال نیستند.

از ته دل خودت را تشویق کردی!

در خانه جشن بگیرید و شیرینی قبولی شما کام هر دوست و آشنایی را شیرین می کند!

پر از افتخار و سربلندی...

امیدوارم جمله ای که آن روز می گویید چیزی شبیه به این باشد

"من خیلی تلاش کردم، خیلی صبر کردم، خدا را شکر برای تلاشم"

بیشتر بخوانید https://pourdastmalchi.net/services/conclusion/

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۵:۰۳ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)