وارش وارش .

وارش

انتقال سفارت فرانسه به فرودگاه كابل

وزيرامور خارجه فرانسه بي آنكه به مسئوليت هاي حضور فرانسه در افغانستان اشاره كند، به دليل آنچه افزايش وخامت اوضاع امنيتي افغانستان توصيف كرد، با صدور بيانيه اي سفارت كشورش را به فرودگاه كابل منتقل كرد تا از آنجا روند تخليه كامل نيروها را پيگيري نمايد.

 همزمان با سقوط كابل به دست طالبان، ژان ايو لودريان وزير امور خارجه فرانسه با صدور بيانيه اي اعلام كرد: مقامات فرانسوي در مواجهه با وخامت بسيار شديد اوضاع امنيتي در افغانستان تصميم گرفتند سفارت خود را به فرودگاه كابل منتقل كنند تا به منظور ادامه عمليات تخليه كامل آن دسته از هموطنان ما كه هنوز در كشور هستند، همچنان به فعاليت خود ادامه دهد.

در اين بيانيه آمده است: عمليات تخليه منظم اتباع ما از هفته ها پيش آغاز شده است و به دنبال تماس هاي متعدد وزارتخانه با اتباع ما براي خروج از كشور، پرواز ويژه اي از ۱۶ ژوئيه/۲۵ تير در نظر گرفته شده است.

در اين بيانيه همچنين بدون آنكه اشاره اي به وضعيت اتباع افغان يا ديگر مشكلات امنيتي ناشي از حضور كشورهاي غربي از جمله فرانسه در افغانستان شده باشد تاكيد شده است: براساس برنامه ريزي پيش بيني شده در ماه هاي اخير، كاركنان افغان در سازمان هاي فرانسوي در افغانستان كه ممكن است در معرض خطر باشند به همراه خانواده هايشان، يعني بيش از ۶۰۰ نفر، از سوي وزارت كشور مورد حمايت قرار گرفتند.

بيانيه وزير امور خارجه فرانسه درمورد خروج اتباع و نيروهايش از خاك افغانستان در حالي است كه اين كشور به جاي صدور بيانيه در وضعيت كنوني بايد گزارشي از دستاوردها و تبعات حضور خود در اين كشور منتشر نمايد و مسئولانه پاسخگوي تصميمات فرانسه و كشورهاي غربي در سال هاي حضور نظامي در اين كشور باشد.

آنتوني بلينكن وزير امور خارجه آمريكا همزمان با خروج آخرين نظاميان و ورود نيروهاي طالبان به پايتخت گفت: كاركنان حاضر در ساختمان سفارت آمريكا در كابل به فرودگاه منتقل مي‌شوند تا هنگامي كه اطمينان حاصل شود كه مي‌توانند با خيال راحت و ايمن، فعاليت كنند.

در همين حال خبرگزاري رويترز نيز گزارش داد: پس از استقرار نيروهاي طالبان در شهر كابل، خط هوايي امارات در وب سايت خود اعلام كرد كه پروازهايش به اين شهر تا اطلاع ثانوي تعليق مي‌شود.

شب گذشته هزاران شهروند پايتخت به فرودگاه بين المللي كابل سرازير شدند تا در صورت امكان حتي بدون داشتن شناسنامه و گذرنامه سوار هواپيما شده و از كشور خارج شوند. اما فرودگاه غيرنظامي كابل بطور عملي فلج است و همه كارمندان مسئولان امنيتي و غير نظامي اين فرودگاه محل كارهاي خود را ترك كرده و كسي در سيستم مديريتي فرودگاه حضور ندارند.

همچنين وزير دفاع انگليس امروز اعلام كرد كه طالبان كنترل افغانستان را در دست گرفته و نيروهاي انگليسي قرار نيست براي جنگ با شبه‌نظاميان اين گروه به افغانستان بازگردند.

به گزارش خبرگزاري رويترز، بن والاس در گفت وگو با شبكه اسكاي نيوز گفت: اذعان مي كنم كه طالبان كنترل افغانستان را در اختيار دارد.

والاس در پاسخ به اين سوال كه آيا انگليس و ناتو به افغانستان باز خواهند گشت، گفت: احتمالا اين اتفاق رخ نخواهد داد.

در همين حال يك مقام فرودگاه هند اعلام كرد ۲ فروند هواپيماي مسافربري اين كشور در حالت آمادگي اضطراري براي خروج شهروندان اين كشور از كابل است .

به گزارش ايرنا، خبرگزاري « اي . ان. آي » هند به نقل از يك مقام فرودگاهي اين كشور اعلام كرد كه در ميان آشفتگي شرايط در كابل ،ساعت پرواز از ساعت هشت و ۳۰ دقيقه به ۱۲ و سي دقيقه تغيير يافته است.

بر اساس اين گزارش ،برنامه پرواز خطوط هواپيمايي كشورهاي مختلف تحت تاثير آشفتگي در فرودگاه « حامد كرزاي » قرار گرفته است.

خطوط هواپيمايي « اير اينديا » به درخواست دولت هند ۲ فروند هواپيماي مسافربري را در حالت آمادگي اضطراري قرار داده است تا بتوانند عمليات تخليه افراد از كابل را انجام دهند.

به گفته منابع آگاه ، جاده منتهي به فرودگاه كابل از شب گذشته در پي ادامه خشونت ها همچنان مسدود است و مسافران و كاركنان شركت هاي هواپيمايي براي رسيدن به فرودگاه با مشكلات زيادي مواجه هستند.

بسياري از شركت هاي هواپيمايي مانند"امارات" و " فلاي دوبي" پروازهاي خود را به كابل به حالت تعليق درآورده اند و خطوط هواپيمايي " بريتيش ايرويز" انگليس نيز از خلبان هايش خواسته است از پرواز در حريم هوايي افغانستان خودداري كنند.

با ورود طالبان به كابل و بدست گرفتن كنترل كاخ رياست جمهوري، روند خروج كاركنان و ديپلمات هاي بسياري كشورها از كابل افزايش يافته است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۶:۲۶ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

در رپورتاژ آگهي هم همين اتفاق مي افتد

مي توانيد از كسب و كار خود تعريف كنيد، حقايقي را بگوييد كه پيش از اين نگفته ايد، از آمار و ارقام پيشرفت كسب و كار خود بگوييد و نتيجه آن هم اين مي شود كه چون افراد با ديد تبليغ به آن نگاه نمي كنند، مي توانند به اين گزاره ها اعتماد كنند. با توجه به اينكه رپورتاژ آگهي حاوي چند لينك به وب سايت شماست، تعدادي از مخاطباني كه آن را مطالعه ميكنند ترغيب ميشوند كه به سايت شما ورود كنند. به اين ترتيب مطمئن ميشوند كه در صورت وجود اطلاعات غلط يا تبليغاتي بودن مقاله، به اعتبار خودشان لطمه نخواهد خورد. يعني حداقل در اكثر وبسايت ها به اين شكل است كه رپورتاژ خبري شما هيچ گاه حذف نمي شود. يعني در لحظه انتشار و تا مدتي بعد از آن بازديد فوق العاده زياد است اما با گذشت زمان بازديد تا حدودي كم شده و پس از مدتي به يك حد ثابت مي رسد و ديگر تغيير نمي كند. اما اگر در مورد منابع لينك دهنده كه در نقشه با عنوان PDN مشخص شده اند صحبت كنيم در روش قديمي يعني همان PBN از وبلاگ ها استفاده ميشد اما در روش جديد يعني PDN از دامنه هاي مختلف استفاده ميشود براي لينكدهي.

در رپورتاژ آگهي هم همين اتفاق مي افتد يك ساعت معتبر و پربازديد در حوزه كاريتان به شما لينك مي دهد و گوگل اينطور تصور مي كند كه آنها به صورت خودجوش درباره شما صحبت كرده اند. رسانهها يك منبع بيطرف هستند كه هدف آنها فقط اعلام مزيت شركت آگهيدهنده است. البته قضيه فقط سئو نيست، قضيه بازديد رپورتاژ شما هم هست. البته توجه كنيد كه نمودار بازديد زمان رپورتاژ هم همانند ساير محتواهاي سايت مي باشد. در پاسخ بايد گفت كه لينك دادن به وب سايت شما از طريق يك سايت خبري معتبر، از يك سمت يكي از عوامل تاثيرگذار در سئو و رتبه سايت و از سمت ديگر موجب بازديد بيشتر و بهتر سايت و مطالب شما ميگردد كه كمك قابل توجهي به بالا رفتن رتبه سايت شما ميكند از ديگر مزاياي رپورتاژ آگهي اين است كه به علت ظاهر غيرتبليغاتي اش، خيلي راحت مي توان موارد زيادي را بيان كرد. در اين روش شما از يك وبسايت پربازديدتر كه در زمينه اخبار و مسائل مربوط به حوزه كاري شما فعال است مي خواهيد كه در قالب يك گزارش غيرتبليغاتي ، توضيحات كاملي از خدمات و محصولات وب سايت شما تهيه كند. 

سومين نكته اين است كه براي تهيه خبر رپرتاژي و يك خبر تبليغاتي مناسب سعي كنيد از متخصصان اين امر بهره كافي را ببريد. چون شايد سايتهاي مبدأ داراي اعتبار كافي نباشند و در ليست سياه گوگل قرار گرفته باشند. شايد واقعا رسانه هاي مطرح صحبتي از شما نكنند اما شما با پرداخت هزينه رپورتاژ، مي تواند محتواي خود را در سايت آنها منتشر كنيد و نكته اينجاست كه عموم كاربران به اين موارد توجهي نمي كنند و فقط چشم آنها محتواي شما را در يك سايت مطرح مي بيند و همين كافي است. در مرحله بعد بايد توجه داشته باشيد كه بك لينك فالو از بك لينك نوفالو داراي ارزش بيشتري مي باشد و در صورتي كه قصد ثبت بك لينك را داريد مي بايست حتما بك لينك فالو ثبت نماييد همچنين لينك شما بايد در سايت هايي ثبت شود كه تعداد لينك خروجي آنها كم بوده و به نوعي از نظر ربا هاي گوگل اسپم به حساب نيايند در كنار موارد گفته شده هر چه موضوع فعاليت آن سايت با سايت شما در يك راستا باشد بك لينك شما داراي ارزش بيشتري خواهد بود. اما در واقع آنچه كه مخاطبان ميبينند، ميخوانند و ميشنوند، تلاشي سازمان يافته براي تقويت جنبههاي ذهني محصولات و خدمات در ذهن آنها است.

اگر كمي خلاقيت داشته باشيد از اين فرصت استفاده مي كنيد و در رپورتاژ خود براي مخاطب يك نياز ايجاد مي كنيد، نيازي كه پاسخ آن محصول يا خدمات شما مي باشد. مردم بيشتر به دنبال دريافت اطلاعات مورد نياز خود در خصوص محصول يا خدمات از طريق رسانهها هستند تا اينكه بخواهند به صورت مستقيم از شخصي بپرسند. چقدر زمان مي برد تا رپورتاژ من منتشر شود؟ از نامهاي ديگر بكلينك، مي توان از لينك ورودي يا لينك دريافتي نيز نام برد. يكي ديگر از بهترين مزاياي رپورتاژ آگهي ، انتشار دائمي آن است. در اين مقاله به صورت كاملا خلاصه به بررسي مزايا و همچنين معايت هر كدام ميپردازيم تا خيلي سريع بتوانيد بهترين گذينه را با توجه به شرايطي كه داريد انتخاب كنيد. به عنوان مثال اگر در حوزه فناوري فعاليت مي كنيد، اينكه زوميت مقاله اي درباره شما بنويسد، مي تواند فوق العاده بر روي برندينگ شما تاثير بگذارد. چون مخاطب از ابتدا به ديد يك محتواي مفيد به پست شما نگاه مي كند، بنابراين اگر واقعا اطلاعات مفيدي به وي بدهيد و بتواند به درستي يك نياز در وي ايجاد كنيد، احتمال اينكه به مشتري شما تبديل شود افزايش مي يابد. رپورتاژ شما مي تواند رتبه بگيرد و چون هيچگاه حذف نمي شود، بنابراين به صورت دائمي مي تواند براي شما مخاطب جذب كند.

صفحه خريد رپورتاژ تسمينو:

https://www.tesmino.com/reportage/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۵:۳۰ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

خريد بازديد و كليك گوگل 1 تا 10 دقيقه ارتقا زمان ماندگاري در سايت

سفارش و خريد جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


ويژگي و قابليت هاي سرويس/محصول و خدمات:


●هدف اين سرويس علاوه بر ارتقا ctr و افزايش رتبه كلمات كليدي ارتقا فوري Daily Time on Site مي باشد

●ارتقا CTR استراتژي موفق، مناسب همه وب‌سايت‌ها

●ارتقا فوري Daily Time on Site استراتژي هدفمند مناسب كليه بزينس هاي آنلاين

●تاثير سريع و نتايج شفاف

●صرفه جويي در زمان و بازگشت سرمايه با نرخ جذب بالاي مشتريان جديد

●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي

●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

قابليت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري 1 دقيقه تا 10 دقيقه

●فاقد قابليت جستجو بازگشتي و بازديد صفحات سايت

●فاقد قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحه سايت

راهبرد و مزاياي سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
جستجو و خريد كليك گوگل تجاري شيك رنك

خريد سرچ و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري ★1 دقيقه تا 10 دقيقه★ - ارتقا فوري Dwell Time - ارتقا فوري Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت - افزايش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزايش Average CTR تا 100 درصد كسب بهترين نتيجه در Average position - كاهش و بهبود تدريجي رنك الكسا ايران و جهاني - كسب امتياز از الگوريتم جديد گوگل - در نتيجه ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي از صفحات پاييني گوگل تا رديف برتر در Google
جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


صفحه يك گوگل رديف اول گوگل رويا نيست .

هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است اگر بازديد كننده مدت زيادي را در سايت سپري كرده است احتمالا محتواي آن صفحه پاسخ گوي نياز او بوده پس محتواي مفيدي است.

در نتيجه اين صفحه شرايط كسب جايگاه بهتري در نتايج گوگل را دارد. Google مي داند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد.

با بسته هاي خريد جستجو گوگل تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

ميانگين مدت سپري شدن كاربر در سايت و Dwell Time هر يوزر بعد از لحظه جستجو و كليك تا لحظه خروج از سايت 1 دقيقه تا 10 دقيقه قابل انتخاب مي باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۱:۵۴ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)