وارش وارش .

وارش

در رپورتاژ آگهی هم همین اتفاق می افتد

می توانید از کسب و کار خود تعریف کنید، حقایقی را بگویید که پیش از این نگفته اید، از آمار و ارقام پیشرفت کسب و کار خود بگویید و نتیجه آن هم این می شود که چون افراد با دید تبلیغ به آن نگاه نمی کنند، می توانند به این گزاره ها اعتماد کنند. با توجه به اینکه رپورتاژ آگهی حاوی چند لینک به وب سایت شماست، تعدادی از مخاطبانی که آن را مطالعه میکنند ترغیب میشوند که به سایت شما ورود کنند. به این ترتیب مطمئن میشوند که در صورت وجود اطلاعات غلط یا تبلیغاتی بودن مقاله، به اعتبار خودشان لطمه نخواهد خورد. یعنی حداقل در اکثر وبسایت ها به این شکل است که رپورتاژ خبری شما هیچ گاه حذف نمی شود. یعنی در لحظه انتشار و تا مدتی بعد از آن بازدید فوق العاده زیاد است اما با گذشت زمان بازدید تا حدودی کم شده و پس از مدتی به یک حد ثابت می رسد و دیگر تغییر نمی کند. اما اگر در مورد منابع لینک دهنده که در نقشه با عنوان PDN مشخص شده اند صحبت کنیم در روش قدیمی یعنی همان PBN از وبلاگ ها استفاده میشد اما در روش جدید یعنی PDN از دامنه های مختلف استفاده میشود برای لینکدهی.

در رپورتاژ آگهی هم همین اتفاق می افتد یک ساعت معتبر و پربازدید در حوزه کاریتان به شما لینک می دهد و گوگل اینطور تصور می کند که آنها به صورت خودجوش درباره شما صحبت کرده اند. رسانهها یک منبع بیطرف هستند که هدف آنها فقط اعلام مزیت شرکت آگهیدهنده است. البته قضیه فقط سئو نیست، قضیه بازدید رپورتاژ شما هم هست. البته توجه کنید که نمودار بازدید زمان رپورتاژ هم همانند سایر محتواهای سایت می باشد. در پاسخ باید گفت که لینک دادن به وب سایت شما از طریق یک سایت خبری معتبر، از یک سمت یکی از عوامل تاثیرگذار در سئو و رتبه سایت و از سمت دیگر موجب بازدید بیشتر و بهتر سایت و مطالب شما میگردد که کمک قابل توجهی به بالا رفتن رتبه سایت شما میکند از دیگر مزایای رپورتاژ آگهی این است که به علت ظاهر غیرتبلیغاتی اش، خیلی راحت می توان موارد زیادی را بیان کرد. در این روش شما از یک وبسایت پربازدیدتر که در زمینه اخبار و مسائل مربوط به حوزه کاری شما فعال است می خواهید که در قالب یک گزارش غیرتبلیغاتی ، توضیحات کاملی از خدمات و محصولات وب سایت شما تهیه کند. 

سومین نکته این است که برای تهیه خبر رپرتاژی و یک خبر تبلیغاتی مناسب سعی کنید از متخصصان این امر بهره کافی را ببرید. چون شاید سایتهای مبدأ دارای اعتبار کافی نباشند و در لیست سیاه گوگل قرار گرفته باشند. شاید واقعا رسانه های مطرح صحبتی از شما نکنند اما شما با پرداخت هزینه رپورتاژ، می تواند محتوای خود را در سایت آنها منتشر کنید و نکته اینجاست که عموم کاربران به این موارد توجهی نمی کنند و فقط چشم آنها محتوای شما را در یک سایت مطرح می بیند و همین کافی است. در مرحله بعد باید توجه داشته باشید که بک لینک فالو از بک لینک نوفالو دارای ارزش بیشتری می باشد و در صورتی که قصد ثبت بک لینک را دارید می بایست حتما بک لینک فالو ثبت نمایید همچنین لینک شما باید در سایت هایی ثبت شود که تعداد لینک خروجی آنها کم بوده و به نوعی از نظر ربا های گوگل اسپم به حساب نیایند در کنار موارد گفته شده هر چه موضوع فعالیت آن سایت با سایت شما در یک راستا باشد بک لینک شما دارای ارزش بیشتری خواهد بود. اما در واقع آنچه که مخاطبان میبینند، میخوانند و میشنوند، تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبههای ذهنی محصولات و خدمات در ذهن آنها است.

اگر کمی خلاقیت داشته باشید از این فرصت استفاده می کنید و در رپورتاژ خود برای مخاطب یک نیاز ایجاد می کنید، نیازی که پاسخ آن محصول یا خدمات شما می باشد. مردم بیشتر به دنبال دریافت اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص محصول یا خدمات از طریق رسانهها هستند تا اینکه بخواهند به صورت مستقیم از شخصی بپرسند. چقدر زمان می برد تا رپورتاژ من منتشر شود؟ از نامهای دیگر بکلینک، می توان از لینک ورودی یا لینک دریافتی نیز نام برد. یکی دیگر از بهترین مزایای رپورتاژ آگهی ، انتشار دائمی آن است. در این مقاله به صورت کاملا خلاصه به بررسی مزایا و همچنین معایت هر کدام میپردازیم تا خیلی سریع بتوانید بهترین گذینه را با توجه به شرایطی که دارید انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر در حوزه فناوری فعالیت می کنید، اینکه زومیت مقاله ای درباره شما بنویسد، می تواند فوق العاده بر روی برندینگ شما تاثیر بگذارد. چون مخاطب از ابتدا به دید یک محتوای مفید به پست شما نگاه می کند، بنابراین اگر واقعا اطلاعات مفیدی به وی بدهید و بتواند به درستی یک نیاز در وی ایجاد کنید، احتمال اینکه به مشتری شما تبدیل شود افزایش می یابد. رپورتاژ شما می تواند رتبه بگیرد و چون هیچگاه حذف نمی شود، بنابراین به صورت دائمی می تواند برای شما مخاطب جذب کند.

صفحه خرید رپورتاژ تسمینو:

https://www.tesmino.com/reportage/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۵:۳۰ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)