وارش وارش .

وارش

پكينگ لاستيكي

 انواع مختلف پكينگ چه محصولاتي هستند؟
پكينگ لاستيكي، يكي از كاربردي ترين محصولات به خصوص در صنايع توليد انرژي است. اين محصول به دليل آن كه كاربرد هاي بسيار وسيعي در صنعت پيدا كرده است، در زمره محصولات صادراتي و پر فروش قرار مي گيرد. در اين بخش به بررسي كلي محصول نامبرده مي پردازيم. اما ابتدا بايد يك تعريف كلي از آن ارائه دهيم. براي آشنايي بيش تر با اين توليدات به صرفه و در عين حال كاربردي، به شما توصيه مي كنيم ادامه مقاله را مطالعه كنيد.
 
پكينگ لاستيكي در دهانه انواع پمپ و پيستون نصب مي شود. وظيفه اين محصول جلوگيري از نشت مواد داخل پيستون به خارج از آن بوده و مزاياي بسيار زيادي را به ارمغان مي آورد. در واقع اين توليدات به نوعي مانع از انتشار مواد جامد، مايع و گاز به بيرون از محل توليد خود هستند. براي آشنايي بيش تر با ارزنده ترين توليدات، به شما توصيه مي كنيم مقاله ما را مطالعه كنيد.

 
ذكر چند نمونه از انواع پكينگ
همانطور كه مي دانيد، پكينگ ها انواع مختلفي دارند و افراد مي توانند بر حسب نوع نياز خود، يك نمونه را انتخاب كنند. در ادامه اين مقاله به بررسي بهترين و باكيفيت ترين نمونه هاي پكينگ مي پردازيم. شما عزيزان مي توانيد براي كسب اطلاعات بيش تر، ما را در اين رابطه همراهي كرده و بر اطلاعاتتان به مقدار قابل توجهي بيفزاييد.

پكينگ لاستيكي هيدروليكي: براي خريد و تهيه پكينگ هيدروليكي، بايد نسبت به موارد مصرف ويژه آن اطلاعات مناسبي كسب كرد. اين توليدات كاربردهايي بسيار انحصاري دارند. به عنوان مثال، آن ها را براي نصب در پمپ هاي مكانيكي مورد استفاده قرار مي دهند.
پكينگ لاستيكي فنر دار: پكينگ فنر دار، از جمله پكينگ هاي مكانيكي و متحرك به شمار مي آيد. اين محصولات را مي توان در جايگاه ورودي پيستون هاي متحرك نصب و به صورت همه جانبه استفاده كرد.
 

پكينگ لاستيكي
استفاده از پكينگ لاستيكي در كدام صنايع صورت مي گيرد؟
به طور كلي، استفاده از انواع پكينگ در صنايع مختلفي صورت مي گيرد. علت اين امر را نيز مي توان در واسطه اي بودن اين محصولات و همچنين حياتي بودن استفاده از آن ها جست و جو كرد. به عنوان مثال، بيش ترين مصرف پكينگ صنعتي، در بخش ميعانات و همچنين در بخش توليد گاز شهري استفاده مي شود. به دليل آن كه توليدات نامبرده موجب تثبيت نيرو و انرژي در جايگاه خود مي شوند، مصرف آن ها اهميت ويژه اي دارد.
يكي ديگر از صنايعي كه پكينگ لاستيكي در آن استفاده مي شود، صنعت توليد صنايع شيميايي است. در اين صنعت نيز مي توان پكينگ را بر روي محل خروجي مايعات مهم و ضروري نصب كرد. اين كار علاوه بر تثبيت انرژي، امنيت افراد را نيز به طور موثري تضمين مي كند.
استفاده از تخفيف هاي ويژه مجموعه كارانديش
مجموعه كارانديش، سابقه زيادي در زمينه فروش انواع پكينگ دارد. اين مجموعه به دليل داشتن مشتريان گسترده از تمامي شهر ها، تخفيف هاي ويژه اي بر روي محصولات خود در نظر مي گيرد. به عنوان مثال، در ماه هايي از سال، برخي از خريداران براي خريد بهترين نمونه هاي پكينگ به اين مجموعه مراجعه مي كنند. در اين حالت كاركنان مجموعه با ارائه تخفيف، سعي در جلب نظر مشتريان خود دارند.
 

پكينگ لاستيكي

http://kar-andish.ir/i-17394/%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%DB%8C


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۲۸:۲۵ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

پس از دريافت دستور خروج از كانادا، چگونه به اين كشور بازگرديم

در صورتي كه دستور خروج از كانادا را دريافت كرده‌ايد، ممكن است براي بازگشت به اين كشور به مجوز بازگشت به كانادا (ARC) احتياج داشته باشيد.
كانادا مي‌تواند با صدور دستور خروج به افراد غير شهروند، به آن‌ها دستور دهد تا از كشور خارج شوند. برخي از دلايل صدور چنين دستوراتي مي‌تواند شامل رفتارهاي مجرمانه و نقض قوانين مهاجرت كانادا باشد. اگر مشمول دستور حذف شده‌ايد، ممكن است براي بازگشت به اين كشور، به مجوز بازگشت به كانادا (ARC) احتياج داشته باشيد.
،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۲۱:۵۷ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

آجر نماي قرمز

يكي از رايج ترين نوع آجر نما براي استفاده در ساخت و ساز آجر قرمز است. از اين نوع آجر براي نماي بيروني و نماي داخلي ساختمان استفاده مي شود. آجر قرمز داراي طيف هاي رنگي بالايي است. رنگ آجر از لحاظ تيرگي يا روشني بستگي به نوع خاك معدن و نوع پخت و حرارت كوره دارد. قيمت آجر نما قرمز به شكل متري حساب مي شود. استفاده از آجر قرمز باعث مي شود نور خورشيد به طور مستقيم به خانه نتابد و دماي هواي داخل معتدل باشد.

آجر قرمز به خاطر داشتن اكسيد آهن در مواد اوليه ساخت آن، رنگ طبيعي دارد. آجرهاي قرمز به شكل پلاك، ال، حصيري، لفتون و … توليد و عرضه مي شوند. يكي از روشهاي درست كردن آجر قرمز استفاده از خاك شيل است. روش ديگر براي درست كردن اين آجرها تركيب خاك با رنگ است. خاك شيل مقاومت آجرها را زياد مي كند. رنگ آجر قرمز با استفاده از خاك شيل روشن مي شود.

انواع آجر قرمز نماي ساختمان
 

انواع آجر قرمز نماي ساختمان در كارخانه ها توليد و در بازار عرضه مي شوند.

پلاك ۷ انگليسي تيره

آجر قزاقي پلاك رستيك

آجر پرسي كف سميرم شش ضلعي نسوز

آجر تزئيني

آجر لفتون قرمز

 

ويژگي هاي انواع آجر قرمز نماي ساختمان
بسياري از ويژگي هاي انواع آجر قرمز نماي ساختمان در اين قسمت به صورت جداگانه بيان شده اند.

پلاك ۷ انگليسي تيره:
از اين نوع آجر قرمز براي نماي داخلي و بيروني ساختمان استفاده مي شود. اين آجر استحكام و ثبات حجم بالايي دارد. ميزان تخلخل در اين نوع آجر پايين است و در برابر ضربه بسيار مقاوم است. اين نوع آجر جزو آجرهاي نسوز است. اين آجرها در برابر حرارت و فشار بسيار مقاوم است. قيمت آجر نسوز براي نما چندين برابر ساير آجرهاي نسوز است. آجرهاي نسوز همچنين داراي استاندارد ثبات رنگ و ضد شوره بودن هستند.

آجر قزاقي پلاك رستيك:
آجر قزاقي پلاك رستيك يكي از بهترين انواع آجر قرمز نماي ساختمان مي باشد. اين آجر از خاك رس طبيعي بدون شن توليد مي شود. نزديك به ۱۲ ساعت در كوره قرار دارد تا خوب پخته شود. از اين آجرها براي دادن نماي سنتي به ساختمانها استفاده مي شود.

آجر تزئيني:
اين آجرها هارموني و هماهنگي فراواني در فضا مي سازند. از اين آجر قرمز براي ساخت ديوارهاي داخل خانه، ديوارها و تزيينات داخل آشپزخانه، تزيين اتاق خواب، ساختن شومينه و آلاچيق استفاده مي كنند. از اين آجرها براي نماي ويلاها و قسمت هايي از ساختمان كه زيبايي آنها خيلي مهم است استفاده مي شود.

آجر پرسي كف سميرم شش ضلعي نسوز:

آجر قرمز مي تواند با شكل هاي هندسي نيز مورد استفاده قرار گيرد. آجر شش ضلعي به خاطر اشكال هندسي كه دارد باعث مي شود، نماي ساختمان سنتي و كلاسيك نشان داده شود. آجر هايي كه مي توان از آنها هم در كف و هم در نماي ساختمان استفاده كرد داراي دو ضخامت ۲ و ۴ سانتي متري مي باشند. اين نوع آجر دو رنگ قرمز اخرايي و قرمز متمايل به نارنجي دارد. اين نوع آجر استحكام و كيفيت بالايي دارد. همچنين ميتوان همزمان در كف و نماي ساختمان از آن استفاده كرد.

آجر لفتون قرمز:
اين نوع آجر قرمز داراي ۱۰ سوراخ مي باشند. آجر لفتون قرمز از خاك شيل ساخته مي شود. خاك شيل هنگام توليد زير پرس زيادي قرار مي گيرد. آجر لفتون قرمز داراي مقاومت بالايي است. در طول سالها استفاده اين آجرها همچنان شكل خود را حفظ مي كنند. اين آجرها به صورت كامل پخته مي شوند و داراي كيفيت خوب و رنگ هاي بسيار زيبا و مناسبي هستند.

مزاياي استفاده از آجر قرمز

استفاده از آجر قرمز مزاياي زيادي دارد كه عبارتند از:

1. بهترين گزينه براي به كارگيري در مناطق سردسيري هستند. چون در مقابل سرما مقاوم مي باشند.

2. در مناطق شرجي هم به خاطر مقاومت بالا در برابر رطوبت قابل استفاده هستند.

3. قابل استفاده در شهرهاي پر جمعيت با درصد آلودگي هواي بالا، چون آلودگي را جذب نمي كنند.

4. داراي مقاومت فشاري بالا و همچنين طول عمر و استحكام بالا مي باشد.

5. داراي مقاومت در برابر سايش و لب پر شدن.

6. بالا بردن جلوه و زيبايي نماي ساختمان و تغيير نكردن رنگ و شكل آنها با گذشت زمان از امتيازات مثبت اين آجرها هستند.

7. آجر قرمز يك نوع عايق حرارتي قوي است كه از هدر رفتن دماي داخل جلوگيري مي كند.

 

https://alborznama.ir/i-16349/%D8%A2%D8%AC%D8%B1-%D9%86%D9%85%D8%A7-%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B2-rak1


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۷:۰۲ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)