وارش وارش .

وارش

چگونه متن را سریع و کارآمد رونویسی کنیم؟ (معرفی ابزار ترجمه متن رایگان)

ممکن است به دلایل مختلفی تصمیم به بازنویسی مقاله یا محتوای سایت خود بگیرید. یکی از دلایل آن نیاز به محتوا برای ایجاد رپورتاژ تبلیغات و هزینه بالای تولید محتوا است
ممکن است به دلایل مختلف تصمیم به حذف هر مقاله یا محتوایی از سایت بگیریم. یکی از دلایل این امر این است که برای تولید گزارش تبلیغاتی به محتوا نیاز داریم و هزینه تولید محتوا نیز بالاست. برای کاهش هزینه ها، می توانیم از ابزارهای رایگان برای انتشار گزارش بلافاصله پس از ثبت سفارش استفاده کنیم. در ابتدا باید شما را به عنوان ارائه دهنده این تجهیزات معرفی کنیم.
چند نوع بازنویسی می شناسیم؟
متن را می توان به روش های مختلف بازنویسی کرد و به طور کلی می توانیم سه نوع را آزمایش کنیم
متن را با نیروی انسانی بازنویسی کنید
در این صورت متن توسط کارمندان و دست اندرکاران تولید محتوا بازنویسی می شود. این سبک از بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از نتایج این سبک بازنویسی در لایه های اصلی استفاده کنید و حتی به صورت محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید. عیب این روش این است که بازنویسی متن می تواند بسیار گران باشد و نرخ توزیع پایینی دارد.
کلمه به کلمه بازنویسی کنید
این روش معمولا با ماشین آلات و تابه انجام می شود. در این حالت هر کلمه با همان کلمه جایگزین می شود و ترتیب کلمات دقیقاً مشابه کلمه اصلی است. این را می توان یکی از معایب این سبک دانست.
بازنویسی مفهومی محتوا
کپی رایتینگ یکی از بهترین روش های نوشتن مقاله است که توسط انسان و ماشین قابل انجام است. این روش به این صورت عمل می‌کند که جمله به جمله بازنویسی می‌شود و ممکن است ترتیب کلمات برخی جمله‌ها یکسان و کاملاً متفاوت از جملات دیگر باشد و جمله جدیدی ایجاد شود، اما معنای اصلی آن یکی است.
آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا است؟
Nine دو مفهوم کاملاً متفاوت را بازنویسی و چرخش می کند که وقتی درست ترکیب شوند بهترین کار را دارند. هیچ بازنویسی به صورت چرخشی انجام نمی شود، فقط کلمات دیگر تغییر می کنند. این نوع سبک اخیراً برای فهرست کردن در نتایج جستجوی گوگل مشکل شده است. بنابراین اگر می خواهید محتوا را تغییر دهید، آن را به روش صحیح امتحان کنید.
روش های چرخش محتوا
چرخه ها شامل حالت ها و حالت های مختلفی است که در ادامه خواهیم آموخت.
کلمات موجود در پاراگراف را بچرخانید و حرکت دهید
در این حالت کلمات موجود در پاراگراف چرخانده می شوند. در این صورت فقط کلمه می چرخد ​​و هیچ ارزشی ایجاد نمی شود و البته معنی جمله به طرز غم انگیزی از بین می رود و نه تنها توسط ربات های پیشرفته گوگل، بلکه برای مردم عادی قابل درک نخواهد بود.
پاراگراف را با حرکت دادن آن بچرخانید
این روش پاراگراف های متن را بالا و پایین می برد. به عنوان مثال پاراگراف 1 را به جای 3 و 3 را به جای 4 و 4 را به جای 2 و پاراگراف هایی که معنی جملات را حفظ می کنند اما آنها را تکرار می کنند جابه جا کنید. از آنجایی که هیچ بازنویسی وجود ندارد و فقط پاراگراف ها جابه جا می شوند، گوگل به راحتی می تواند چنین اقداماتی را تشخیص دهد.
جملات و عبارات منابع مختلف را مرور کنید
در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از صفحات مختلف استخراج کرده و به هم متصل می کند. این عبارات به این دلیل کپی شده اند که توسط گوگل ترجمه نمی شوند و به راحتی قابل تشخیص نیستند. این تکنیک اسپین بدون تجویز، آشکارا یک تکنیک اسپین خالص است. زیرا معنی جملات حفظ می شود (حتی اگر تکرار شوند) و کل متن از یک منبع گرفته نشده است که می تواند از مزایای این سبک باشد.

https://eghtesaad24.ir/fa/news/157534/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86سرویس رونویسی فارسی Neshoonet.ir چگونه کار می کند؟
ابتدا متن را با حداکثر طول 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) استخراج کرده و در یک فیلد جداگانه کپی کنید. سیستم این مقاله را بازنویسی می کند و خروجی را به شما نشان می دهد.
چگونه متن را سریع و با کیفیت ترجمه کنیم؟ (ارائه ابزار ترجمه متن رایگان)
هر بار که روی متنی که می خواهید رونویسی کنید کلیک می کنید. متن اصلی از ابتدا بازنویسی شده است و با متن قبلی متفاوت است. این به شما امکان می دهد هر بار که کلیک می کنید چندین بار تایپ و تایپ کنید. با این حال، برای منحصربه‌فرد ساختن متن، بهتر است چندین پاراگراف در هر سری (یا حداقل هر دو یا سه سری بازنویسی) یا از منبع دیگری بازنویسی شود. متن را ویرایش کنید. به این ترتیب تحت هیچ شرایطی نمی توانید متن کپی شده را پیدا کنید و متن شما کاملا منحصر به فرد خواهد بود. می توانید پس از خرید گزارش خود و تهیه محتوا از این روش استفاده کنید.
آیا گوگل متوجه شده است که متن بازنویسی شده است؟
شانسی وجود ندارد. حتی اگر چرخش و جابجایی توضیح داده شده در بالا را انجام ندهید و فقط متن را از یک منبع استخراج کنید، متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند بگوید که متن در حال بازنویسی است. اما برای افزایش قدرت بازنویسی توصیه می کنیم متن را از چندین منبع انتخاب کنید و در نهایت پس از هر خط بازنویسی، محتوای اصلی را تغییر دهید تا نتیجه نهایی برای شما و گوگل ارسال شود. هرگز آن را قبول نکنید. برای یافتن سرویس بازنویسی نمایشگر، عبارت rerite your display text را در گوگل جستجو کنید.
استفاده از متن بازنویسی شده با خدمات مشاوره سئو در بهترین حالت
هنگامی که یک متن را رونویسی می کنید، باید بدانید که چگونه از آن در زمینه تبلیغات خود استفاده کنید. شما می توانید این کار را با خدمات مشاوره رایگان سئو نشونت انجام دهید. کافیست از طریق سایت نشونت https://neshoonet.ir با کارشناسان سئو نشونت تماس بگیرید یا با شماره های 01391012617 و 09114934623 تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۴:۴۰ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)