وارش وارش .

وارش

مزایای وبلاگ نویسی

راه اندازی و اجرای یک وبلاگ می تواند یک کار دلهره آور باشد. وبلاگ نویسی مزایا و معایب زیادی دارد. چه ایجاد درآمد خلاقانه به صورت آنلاین یا ایجاد یک فاکتور آشنایی/پسندیدن/اعتماد با مشتریان بالقوه. وبلاگ نویسی مزایای زیادی دارد.

 

وبلاگ نویسی را شروع کنید

اما قبل از شروع وبلاگ نویسی، مردم اغلب تصور نادرستی در مورد چگونگی آن دارند: وبلاگ نویسی کار سختی نیست. فقط چند پست بنویسید و منتشر کنید. ایجاد یک وبلاگ معمولی که به صورت آنلاین درآمد کسب می کند واقعاً یک تعهد بزرگ است و وبلاگ نویسی مزایای زیادی دارد.

"هیچ کس وبلاگی را که من می نویسم نمی خواند، پس چرا زحمت نوشتن آن را بدهیم؟"

اگر محتوای وبلاگ شما مفید و جالب باشد، مخاطبان به سمت آن کشیده می شوند.

"راه اندازی وبلاگ سخت است و به تلاش زیادی نیاز دارد."

می تواند کار زیادی باشد، اما مزایای زیادی دارد و ارزشش را دارد!

نمی توانم چون پولی برای راه اندازی وبلاگ ندارم.

خوشبختانه شروع به کار اصلاً هزینه زیادی ندارد و این یکی از مزایای وبلاگ نویسی است.

 

مزایای وبلاگ نویسی

مزایای وبلاگ نویسی کم هزینه

بر خلاف هر تجارت یا جنبه دیگری از راه اندازی یک تجارت بزرگ، راه اندازی یک وبلاگ به سرمایه اولیه کمی نیاز دارد. اگر از قبل یک وب سایت برای کسب و کار خود دارید، ایجاد یک صفحه وبلاگ در وب سایت خود آسان است - بدون منابع اضافی که از مزایای وبلاگ نویسی است.

اگر یک وبلاگ را از ابتدا با ایده ساختن آن به عنوان تجارت خود راه اندازی می کنید، باید وب سایت خود را راه اندازی کنید. اگرچه می توانید این کار را به صورت رایگان انجام دهید، من توصیه می کنم از همان ابتدا مقداری پول سرمایه گذاری کنید - فقط برای نام دامنه و میزبانی پرداخت کنید.

 

مزایای یک وبلاگ اختصاصی

صرف نظر از اینکه هدف نهایی شما کسب درآمد آنلاین یا آفلاین است، نوشتن یک وبلاگ خوب به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک متخصص در جایگاه خود معرفی کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید شما یک ورزشکار هستید و به دنبال استخدام یک مربی ورزشی هستید. وب سایت متخصص تغذیه الف شامل بیوگرافی کوتاه، چند صفحه درباره کار آنها و صفحه تماس با ما است. وب سایت متخصص تغذیه B همان منطقه را پوشش می دهد، اما همچنین شامل یک وبلاگ است که در آن او نکات مفید مدیریت غذا را به اشتراک می گذارد.

جهت گیری شما برای اشتغال چیست؟ بیشتر مردم احساس می کنند با متخصص تغذیه B ارتباط بیشتری دارند زیرا می توانید بگویید که او یک متخصص واقعی در زمینه خود است.

 

انعطاف پذیری! شما می توانید در هر زمان در یک وبلاگ کار کنید.

انعطاف پذیری دلیل اصلی ورود بسیاری از وبلاگ نویسان به این حوزه است. ایجاد وبلاگ با درآمد غیرفعال به این معنی است که شما می توانید در هر زمانی از روز کار کنید و در هر زمانی از روز کسب درآمد کنید که این یکی از مزیت های اصلی وبلاگ نویسی است.

همچنین، معمولاً هیچ مهلت مستقیمی وجود ندارد - به جز محتوای حمایت شده یا مهلت های خود تحمیلی (که قطعاً می تواند چیز خوبی باشد).

 

از مزایای وبلاگ نویسی استفاده کنید

این شگفت انگیز است که چند راه برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی وجود دارد. همه روش ها آسان نیستند و در وهله اول ایجاد ترافیک زمان زیادی می برد. اما گزینه های زیادی برای استفاده از وبلاگ نویسی وجود دارد، مانند:

درآمد تبلیغات (کسب درآمد از طریق تبلیغات قرار داده شده در نوار کناری وب سایت، محتوا و غیره)

بازاریابی وابسته (لینک های انحصاری که در آن هنگام خرید محصولات کمیسیون دریافت می کنید)

محتوای حمایت شده (زمانی که یک شرکت به شما پول می دهد تا محصول یا خدمات خود را در یک پست یا اشتراک اجتماعی نشان دهید)

محصولات خود را بفروشید (دیجیتال و فیزیکی - کتاب های الکترونیکی، دوره ها، تی شرت ها و سایر کالاها و غیره)

خدمات خود را بفروشید (آموزش شخصی آنلاین، مربیگری تغذیه، نویسندگی آزاد، خدمات رسانه های اجتماعی و غیره)

استراتژی درآمد شما مطمئناً تحت تأثیر مدل کسب و کار شما خواهد بود. اگر وبلاگی را به‌عنوان بخشی از یک کسب‌وکار کوچک راه‌اندازی می‌کنید – مانند یک باشگاه ورزشی شخصی که اداره می‌کنید – به احتمال زیاد تمرکز شما بر این است که مشتریان با شما ارتباط برقرار کنند و از آنها بازدید کنند. پول شما شخصاً از این مشتریان می آید.

از طرف دیگر، اگر قصد دارید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، احتمالاً درآمد شما شامل نوعی منبع درآمد مانند تبلیغات یا بازاریابی وابسته است که همه اینها از مزایای وبلاگ نویسی هستند.

 

مزایای وبلاگ نویسی را به اشتراک بگذارید

آیا نمی خواهید شخصی که نمی شناسید در وبلاگ یا رسانه های اجتماعی شما نظر بدهد؟ این احساس شگفت انگیزی است که بدانید شخصی در حال خواندن مطالب شما و ارتباط با آن به اندازه کافی است که برای اظهار نظر در مورد آن وقت بگذارد.

به عنوان یک مثال شخصی، یکی از چیزهای مورد علاقه من در جهان دریافت یک برچسب تصادفی در اینستاگرام از شخصی است که عکسی از خود در حال اجرا و استفاده از برنامه تمرینی من برای آماده شدن برای مسابقه ارسال کرده است. هیچ حسی بهتر از این وجود ندارد!

مطمئن شوید که به طور مرتب به این نظرات پاسخ می دهید تا با خوانندگان یا مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید. استفاده از مزایای وبلاگ نویسی می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

 

ترافیک وب سایت بالا

اگر در حال ایجاد یک وبلاگ به عنوان بخشی از یک مدل کسب و کار کوچک هستید، وبلاگ به افزایش ترافیک به وب سایت شما کمک می کند. گوگل عاشق نوآوری است و هر پست وبلاگی که می نویسید به شما کمک می کند

الف) گوگل را یک سایت فعال بنامید

ب) به شما فرصتی می دهد تا برای کلمات کلیدی جدید رتبه بندی کنید.

 

ادامه نوشته: https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-36/290222-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۳:۳۰ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)