وارش وارش .

وارش

 سرویس ذخیره‌سازی ابری وان 

 

 سرویس ذخیره‌سازی ابری وان 
امروزه برای بسیاری از افراد انتخاب یک سرویس ویژه و مناسب که بتواند به­راحتی خدمات ذخیره­سازی ابری را انجام دهد شاید کمی مشکل باشد، به ­همین­ دلیل شما می‌توانید از سرویس‌دهندگان متفاوتی مانند دراپ‌­باکس، گوگل­درایو و وان­درایو که خدمات مناسبی را در اختیار شما می­گذارند به­راحتی استفاده کنید. اما در­ این­ بین، چنانچه شما قصد داشته باشید از مزایای استفاده از وان­درایو بر روی گوشی بدانید، بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید؛ چراکه وان­درایو مزیت‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی دارد که صددرصد شما را ترغیب می‌کند تا از خدمات آن به نحواحسن استفاده کنید. البته وان­درایو نسبت به دراپ‌ باکس و گوگل­درایو سرویس‌های متفاوتی دارد و که شما می­توانید به مقایسه خدمات و مزایای هرکدام نیز بپردازید و از آنها بهرمند شوید.

همسان‌سازی و ارائه 5 گیگا بایت فضای رایگان
چنانچه شما به استفاده از سرویس وان­درایو بپردازید، ۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به شما تعلق می‌گیرد که در بسیاری از شرایط این مقدار فضا شاید بیشتر از کاربرد و ظرفیت مورد نیاز شما باشد، اما به­هر­حال مزایای استفاده از وان­درایو بر روی گوشی می‌تواند از همین مزیت بی‌نظیر شروع شود. قطعا شما از فایل‌های متنی متفاوتی مانند پی­دی­اف، کتاب الکترونیکی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می‌کنید که اگر ذخیره‌سازی هرکدام را بر روی فضای وان­درایو انتقال دهید، به­خوبی می­توانید سرعت گوشی خود را بیشتر از آن چیزی که هست تصور کنید و ارتقاع دهید.

بی­انصافی است اگر همگام­سازی فایل‌های وان­درایو را بر روی پلتفرم‌های متفاوت از یاد ببریم، زیرا این سرویس ذخیره­سازی می‌تواند با ذخیره اطلاعات بر روی سرویس اصلی خود، آن را در دیوایس‌های دیگر به آسانی همسان‌سازی کند. این قابلیت ویژه بدون­شک می‌تواند اولین و مهم‌ترین دلیل باشد که امروزه کاربران به استفاده از وان­درایو تمایل نشان می‌دهند و آن را کاربردی می­شمارند.

مزایای کلیدی و منحصر به فرد وان درایو بر روی گوشی
از دیگر مزایای استفاده از وان­درایو بر روی گوشی می‌توان به جستجوی هوشمند آن اشاره کرد. به این دلیل که شما می‌توانید تمام تصاویر را وابسته به نوع محتوای مرتبط، به راحتی در فضای ذخیره‌سازی وان­درایو بیابید و مورد استفاده قرار دهید. یکی دیگر از مزایای کلیدی استفاده از وان­درایو، امکان دسترسی به فایل‌ها بر­حسب تقاضا است؛ چراکه فایل‌ها در اصل بر­ روی وان­درایو تعریف شده‌اند و تنها در شرایط خاص و در صورت استفاده از آن وان­درایو می‌تواند فایل­ها را به حافظه دستگاه منتقل کند و بعد از اتمام کار شما دوباره فایل مورد نظر را می­توانید به وان­درایو باز­گردانید. اما مهم‌ترین و جالب‌ترین مزیت استفاده از وان­درایو که شما می‌توانید از آن انتظار داشته­باشید، صددرصد بازگردانی اطلاعات و نسخه‌های قبلی بسیاری از فایل‌ها است.

سخن پایانی
با توجه به مزایای استفاده از وان­درایو بر روی گوشی شما ابتدا باید وان­درایو را از یک سرویس مطمئن دانلود کنید و سپس آن را روی گوشی به آسان‌ترین روش ممکن نصب کنید و به استفاده از آن بپردازید. این نکته را به خاطر داشته باشید که امروزه استفاده از سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری به واسطه قابلیت‌ها و مزایای ویژه‌ای که دارند، گزینه قابل­ قبول و مطرحی محسوب می‌شوند و شما چنانچه قصد مقایسه سرویس‌های متفاوت و کاربردی دراپ‌­باکس، گوگل­درایو و وان­درایو را داشته باشید، بی­شک مزایای استفاده از وان­درایو به­نسبت بقیه موارد بسیار ترغیب کننده و ایده­آل است.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۶:۵۹ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)