وارش وارش .

وارش

توصیه میشود حتما از باتری های آلکالاین یا همان باتری های پرقدرت استفاده شود

توصیه می¬شود حتما از باتری های آلکالاین یا همان باتری های پرقدرت استفاده شود. همچنین توصیه می¬گردد هر 6 ماه یک بار باتری ها تعویض گردند. از آنجائیکه یکی از مهم ترین علت های استفاده از تایمر آبیاری، آبیاری در زمانی است که ما حضور نداریم حتما باید از باتری های مناسبی برای تایمر استفاده کنیم که در عدم حضور ما تمام نشود. سیستم تایمر آبیاری قطره به عنوان یکی از به صرفه ترین روش های آبیاری شناخته شده است که آب را به ریشه گیاه رسانده و همچنین از تبخیر شدن آب جلوگیری می کند. یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزاتی که در آبیاری باغات مورد استفاده قرار می گیرد، تایمر آبیاری باغ است که جایگاه ویژه ای در عرصه کشاورزی دارد. این محصول مطابق پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است که در مصرف آب به طرز قابل توجهی صرفه جویی می کند. تایمر آبیاری اتوماتیک یکی از پر فروش ترین نوع این دستگاه می باشد که در آبیاری پروژه های قطره ای، سیستم های انتقال آب، قطع و وصل نمودن آبپاش ها در فضا های سبز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از مه پاش های اندیشه سبز برای انواع سالن های بزرگ و کوچک مرغداری مناسب می باشد. 

در سالن های مرغداری استفاده از مه پاش های نازلی و دیسکی بسیار رواج دارد. سالن های پرورش قارچ: از دیگر مهمترین کاربردهای این محصول، استفاده در سالن های پرورش قارچ می باشد. بر کسی پوشیده نیست که کشور ما در تامین منابع آبی برای کشاورزی با محدودیت های قابل توجهی روبروست. علاوه بر این جاهایی مثل صندلی، موکت یا کفپوش خودرو بعد از بخارشویی با بخار خشک به سرعت خشک شده و قابل استفاده می باشد. چه مواردی در تایمر قابل تنظیم شدن است؟ با تنظیم نمودن این دستگاه می توان در ساعت و روز های مشخصی از هفته باغچه ها، زمین های کشاورزی و … امروزه به دلیل صرفه جویی در مصرف آب و همچنین اهمیت دادن به صنعت کشاورزی از تایمر آبیاری بسیار استفاده می شود، این دستگاه قابلیت برنامه ریزی برنامه های مختلفی چون آبیاری قطره ای و بارانی، سیستم مه پاش، گلخانه و … تایمر آبیاری اتوماتیک یکی از تجهیزات مهم در صنعت کشاورزی می باشد که امروزه بسیار کاربرد دارد. لازم به ذکر است پس از پایان یافتن این 5 دقیقه، سیستم به همان برنامه پیش فرض اتوماتیک برمیگردد. 

یکی از تجهیزاتی که کار شستشو را لذت بخش میکند ماشین های شستشوی برقی یا همان کارواش ها هستند. می باشد که بطور گسترده در صنایع مختلف، کشاورزی (پمپ های سم پاش)، کارواش های خانگی و عمومی، سیستم های مه پاش و … شیر برقی آبیاری نوعی شیر الکترو مکانیکی است که برای قطع و وصل جریان آب هم در موارد مصرف خانگی و هم در کارخانه ها و صنایع کشاورزی کاربرد فراوانی دارد. تایمر آبیاری وسیله ای پیشرفته می باشد که وظیفه قطع و وصل کردن جریان آب را بر عهده دارد و در عرصه کشاورزی و آبیاری باغات نقش ویژه ای را ایفا می کند. اگر چنین است آیا دلتان می خواهد با یک دستگاه مدرن و پیشرفته آشنا شوید که با برخورداری از فشار بسیار بالا بتواند آلودگی های موجود در محیط صنعتی تان را از بین برد؟ از آنجا که در کارواش صنعتی آب با فشار بیشتری از شلنگ خارج میشود جنس شلنگ در این کارواش از فولاد است. شاید این مهمترین بخش از این مقاله باشد؛ که به دقت به بررسی لوازم و تجهیزات ضروری مورد استفاده در کارواش میپردازد. پس از اتصال درست بخش های مختلف دستگاه به یکدیگر، با حفظ نکات ایمنی می توانید دستگاه را روشن کرده و از آن استفاده کنید.

عامل دیگری که علاوه بر نوع موتور در کارواشها مهم هستند و در دستهبندی آنها لحاظ میشوند، میزان فشار کاربردی برای خروج آب میباشد، هرچه میزان فشار بیشتر باشد دستگاه قویتر و صنعتیتر میباشد. سپس توسط یک پمپ، آب ورودی با فشار بالا به سمت شلنگ و لنس و نازل می رود. آب با ورود به دستگاه و عبور از پمپ، افزایش فشار یافته و سپس بر روی سطح پاشش می گردد. همچنین می توانید قیمت روز دستگاه را به دست آورده و سپس اقدام به خرید کنید. مدل های متنوعی از این دستگاه ها در بازار موجود است. قیمت تایمر آبیاری اتوماتیک به نوع و برند آن بستگی دارد، این دستگاه در برندهایی چون آکوا، بهکو، اوربیت، رین و ایران دریپ در بازار به فروش می رسد. تایمر آبیاری باغچه به دو صورت تک خروجی و دو خروجی در بازار وجود دارد که با توجه به کاربرد و کارایی که دارد باید خریداری شود. بیشتر اوقات برای عملگرها از سولنوئید استفاده می کنند و موتور برقی کاربرد کمتری دارد. 4. برای کارواش های صنعتی به هیچ عنوان از آب داغ استفاده نکنید، زیرا پمپ این کارواش ها برای آب داغ طراحی نشدهاند. فشار عملیاتی دستگاه بر قیمت کارواش اثر می گذارد.

قیمت پمپ کارواش:

https://www.dana.ir/1729771


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۵:۳۹ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)