وارش وارش .

وارش

درباره CRM بیشتر بدانید

CRM: با توجه به تعریف Salesforce به عنوان بزرگترین ارائه دهنده CRM، نرم افزار CRM ابزاری است که بخش های مختلف کسب و کار شما، از بازاریابی گرفته تا خدمات فروش و پس از فروش را یکپارچه می کند و هماهنگی کاملی بین تیم های مختلف درون سازمان ایجاد می کند. هر کاربر دسترسی مستقیم به اطلاعات مشتری خود را در هر زمان، ارائه یک دیدگاه 360 درجه از تعامل مشتری
ایجاد یک پایگاه داده یکپارچه: CRM تمام اطلاعات مشتری را در یک واحد یکپارچه جمع آوری می کند. تمام جزئیات مشتری، از جمله سوابق ارتباطی، لیست های معامله و قرارداد، قرار ملاقات ها، یادداشت ها، و دیگر پیگیری ها را می توان در یک دیدگاه یکپارچه دید.
امکان سفارشی سازی برای تجزیه و تحلیل و پیش بینی: امروزه می توان نرم افزار استاندارد CRM را گسترش داد، از سوی دیگر قابل تنظیم و شخصی سازی است به طوری که به شرکت ها اجازه می دهد تا از اطلاعات تحلیلی برای پیاده سازی دیدگاهی که از مشتریان به دست آمده است، امکان تجزیه و تحلیل برای پیش بینی فرصت های فروش و همچنین امکان ساده سازی فرایند ارائه خدمات به مشتریان بر اساس تاریخ استفاده کنند. فراهم می کند مشتری و تعاملات آنها با کسب و کار خود را در گذشته داشته اند.
نرم افزار CRM به دو روش ارائه می شود:
در محل یا نصب در مقر شرکت که در آن برنامه در داخل سرور شرکت مستقر است و توسط تیم IT مدیریت می شود.
رایانش ابری بر اساس فناوری پردازش ابری است که در آن نرم افزار توسط یک منبع CRM میزبانی می شود و به صورت آنلاین توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. فناوری پردازش ابری سهولت استفاده، هزینه کم، درد سر و امنیت بالا را به ارمغان می آورد. هنگام استفاده از نرم افزار CRM به عنوان نصب ابر، هزینه های دیگری مانند مجوز خرید، سرور، نصب، نگهداری، پشتیبانی و غیره. به جای آن خبری نیست، ما فقط اشتراک ماهانه را پرداخت می کنیم. در واقع ما فقط به اندازه ای که استفاده می کنیم پرداخت می کنیم، نه بیشتر.

مشاهده بیشتر در وب سایت اوج:

https://www.owj.io/what-is-CRM


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۶:۳۶ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)