وارش وارش .

وارش

انواع كفش چرمي و روش نگه داري آن‌ها

عنوان : انواع كفش چرمي و روش نگه داري آن‌ها

 

همه‌ي ما مي‌دانيم كه اگر به مدت طولاني از يك كفش استفاده كنيم ممكن است مشكلات بسياري براي پاي ما ايجاد شود. بنابراين سعي مي‌كنيم تا علاوه بر ظاهر زيباي كفش از كيفيت آن هم مطمئن شويم. يكي از كفش‌هايي كه علاوه بر شيك بودن كيفيت مناسبي هم دارد، كفش چرمي است. كفش‌هاي چرمي در انواع مات، براق و در  طرح‌هاي مختلفي موجود هستند. برخي از كفش‌هاي چرمي حالت طبي و ظاهر معمولي‌تري دارند اما انواع براق آن نيز مي‌توانند براي مهماني‌ها استفاده شوند و بر خلاف كفش هاي پياده روي و كتاني ها روزمره ، براي قرارهاي رسمي تر استفاده ميشوند

بسياري از ما شايد تجربه خوبي از خريد اين كفش‌ها نداشته باشيم. اما آشنايي با كفش چرمي نحوه نگهداري از اين كفش‌ها به ما كمك مي‌كند تا پول خود را دور نريزيم و مناسب‌ترين كفش را انتخاب كنيم. ما در ادامه اين مقاله به شما كمك مي‌كنيم تا با انواع زيباي كفش چرمي و اصول نگهداري از آن‌ها را آشنا شويد.

 

 

انواع كفش‌هاي چرمي و خاص

كفش چرم نبوك، زيبا و ظريف

رويه اين كفش از لايه بيروني پوست چرم ساخته مي‌شود و به همين دليل ظاهر ظريف‌تري نسبت به جير و اشبالت دارد. چرم نبوك در رنگ‌هاي متنوعي توليد مي‌شود و دست شما براي انتخاب اين كفش زيبا باز است. اگر بخواهيم در مورد جنس آن هم صحبت كنيم، بايد بگويم كه اين كفش براي افرادي كه به جنس مخمل علاقه مند هستند بسيار مناسب است.

هنگامي كه شما به اين كفش دست مي‌زنيد خواب آن نيز تغيير مي‌كند. قيمت اين كفش لاكچري از جير و اشبالت هم بالاتر است و به دليل بافتي كه دارد از استحكام و ماندگاري زيادي برخوردار است. شما مي‌توانيد بوت و نيم بوت چرمي نبوك را خريداري كنيد و سلامتي طولاني مدت را به پاهاي خود هديه كنيد.

 

كفش چرم اشبالت، پرزدار و مقرون به صرفه

به لايه‌هاي زيرين پوست گاو يا گوساله اشبالت مي‌گويند. چرم‌هايي كه از اين بخش استفاده و صيقل داده مي‌شوند حالت پرزدار بهپ

خود مي‌گيرند و معمولا كيفيت كم‌تري نسبت به جير دارند. كفش اشبالت بسيار انعطاف پذير است و  نوع چرم آن علاوه بر كفش، براي ساختن كيف، لباس و لوازم جانبي نيز استفاده مي‌شود.

 

آكسفورد، بهترين كفش براي مراسم‌ها

كفش‌هاي آكسفورد ظاهر ساده و نسبتا براق دارند و به همين دليل در مراسم‌ عروسي يا در اداره و جلسات مهم قابل استفاده هستند. اين كفش‌ها داراي بند دو طرف بسته هستند و پاشنه‌ي كوتاهي دارند. علاوه بر اين تا زير قوزك پا را مي‌پوشانند و در رويه‌ي كفش از دوخت ظريفي برخوردار هستند. امروزه كفش‌هاي آكسفورد زنانه هم به بازار آمده است و به دليل تنوع زيادي كه اين كفش‌ها دارد خانم‌ها از آن استقبال زيادي مي‌كنند.

 

كفش مانك استرپ، شيك و كلاسيك

اين كفش براي كساني كه طرفدار استايل كلاسيك و قديمي هستند مناسب است. مانك استرپ‌ها نوك تيز هستند و در قسمت بالايي كفش از سه لايه چرم ساخته شدند. ويژگي بارز اين كفش‌ها سگك و تسمه است. اين دو براي باز و بستن كفش به كار مي‌روند و كار شما را راحت‌تر مي‌كنند. كافيست سگك را باز و تسمه را شل كنيد و بعد از پوشيدن كفش، تسمه را بكشيد و سگك را محكم ببنديد.

كفش مانك استرپ زبانه نسبت به ساير كفش‌ها زبانه كشيده‌تري دارد‌. بنابر اين براي افرادي كه پاهاي كشيده تري دارند، كاربردي تر است. همجنين اگر پاي شما كوچك است مي‌توانيد از مدل دو تسمه‌اي اين كفش استفاده كنيد.

 

كفش لوفر، سبك و بدون لژ

اين كفش برخلاف مانك استرپ از سگك و بند تشكيل نشده و بسيار راحت و سبك است. كفش‌هاي لوفر ابتدا با لباس‌هاي روزمره استفاده مي‌شدند اما امروزه افراد زيادي در اداره‌ها و مراسم‌هاي رسمي نيز از آن‌ها بهره مي‌برند. جنس اين كفش‌ها معمولا چرم يا جير است و در انواع رنگ‌ها در بازار يافت مي‌شود. شما مي‌توانيد اين كفش‌هاي ساده و شيك را با لباس‌هاي متنوعي ست كنيد. علاوه بر اين برخي از كفش‌هاي لوفر داراي منگوله‌هاي چرمي و زيبايي هستند كه به استايل شما ظرافت خاصي مي‌بخشند.

 

بوت چوكا، ساده و پر طرفدار

اين كفش چرمي در ابتدا به رنگ قهوه‌اي روشن توليد مي‌شد اما اكنون با افزايش تقاضا و سليقه‌‌هاي افراد، در رنگ‌هاي مختلفي يافت مي‌شود. بوت چوكا از چرم جير گوساله تشكيل شده و داراي حداقل دو يا سه سوراخ است تا شما بتوانيد بندهاي نازك اين كفش را ببنديد. پاشنه‌ي اين كفش‌ها نيز كوتاه است و به دليل ظاهر ساده‌ و شيكي كه اين كفش‌ها دارند شما‌ مي‌توانيد آن‌ها را در جمع‌هاي دوستانه هم بپوشيد.

كفش رسمي پامپ، لوكس و براق

اگر طرفدار كفش‌هاي ورني و براق هستيد، كفش فرمال پامپ بهترين گزينه براي شماست. معمولا اين كفش از چرم ورني توليد شده و به دليل جنس صيقلي بيش‌تر در مراسم‌ها و تالارها استفاده مي‌شود. رنگ مشكي كفش رسمي پامپ طرفداران زيادي دارد و آقايان مي‌توانند آن را با كراوات‌هاي تيره و كت و شلوار مشكي ست كنند. خانم‌ها نيز مي‌توانند اين كفش را با دامن و شلوار در مراسم عروسي بپوشند.

 

 

كفش چرمي ورزشي، نرم و انعطاف پذير

كفش‌هاي ورزشي چرمي بسيار انعطاف پذير هستند و شما مي‌توانيد به مدت طولاني با آن‌ها پياده روي كنيد. اين كفش‌هاي چرمي ماندگاري و كيفيت بالايي هم دارند و به دليل جريان هوايي كه در داخل كفش برقرار است پاي شما تاول نمي‌زند و دچار بيماري‌هاي قارچي نمي‌شويد. كفش چرمي ورزشي شيك و زيبا است و شما مي‌توانيد آن را در مكان‌هاي مختلف نيز بپوشيد.

 

 

بهترين نكات براي نگهداري كفش چرمي

آن‌ها را در محل مناسبي نگهداري كنيد

اگر مي‌خواهيد كفش‌هاي چرمي شما عمر بيش‌تري داشته باشند بايد آن‌ها را در محل مناسبي بگذاريد. هنگامي كه به خانه مي‌آييد بايد حوصله كافي به خرج دهيد و اجازه دهيد عرق و رطوبت كفش‌هاي شما خشك شوند و بعد از آن‌ كفش‌هاي خود را در جا كفشي قرار دهيد. اگر جا كفشي شما درب ندارد مي‌توانيد يك پارچه نرم و شيك روي كفش‌ها قرار دهيد تا گرد و غبار روي آن‌ها ننشيند.

كفش‌هاي چرم و غير چرم را از هم جدا كنيد.

بعضي افراد ترجيح مي‌دهند تا تمام كفش‌هاي چرم و غير چرم خود را به زور در يك جا كفشي قرار دهند. اين كار مي‌تواند عمر كفش‌‌هاي چرمي شما را كم كند چون باعث ساييدگي و آسيب بيش‌تر كفش مي‌شود. علاوه بر اين گاهي ساير كفش‌ها مي‌توانند باعث رنگ‌ دهي به يك ديگر مي‌شوند و كيفيت هركدام از آن‌ها كاهش مي‌يابد.

بنابراين اگر براي كفش‌هاي چرم خود ارزش قائل هستيد، بهتر است تا آن‌ها را در يك جا كفشي قرار دهيد و دقت كنيد كه تهويه هواي مناسبي در آن مكان برقرار باشد. علاوه بر اين جعبه كفش هم گزينه مناسبي براي نگهداري از كفش چرمي است.

 

براي باز كردن بندها حوصله به خرج دهيد

سايز برخي از كفش‌هاي چرم به گونه‌اي است كه شما مي‌توانيد بدون باز يا بستن بندها هم آن‌ها را بپوشيد. اين قابليت در ظاهر كار شما را راحت‌تر مي‌كند اما بايد دقت كنيد كه اين باعث عمر كم‌تر كفش مي‌شود. تمام بندهاي اين كفش‌ها جنبه تزئيني ندارند بنابراين هنگامي كه شما بندها را باز نمي‌كنيد رويه جلويي كفش ترك برمي‌دارد و بخاطر فشاري كه شما به آن وارد مي‌كنيد چين و چروك روي آن باقي مي‌ماند‌. بنابراين بهتر است در پوشيدن كفش صبور باشيد و بندها را به آرامي گره بزنيد. همچنين مي‌توانيد از پاشنه كش استفاده كنيد تا آسيبي به پا و كفش چرمي خود نرسانيد.

به طور مرتب آن‌ها را تميز كنيد

كفش‌هاي چرم به علت جنس و بافت ظريفي كه دارند بايد بيش‌تر از ساير كفش‌ها تميز شوند. شما مي‌توانيد از يك برس يا پارچه نرم براي پاك كردن گرد و غبار كفش استفاده كنيد. همچنين شما بايد از ابزار و وسايل مختلفي مانند واكس و نرم كننده‌ي چرم نيز بهره ببريد. اين وسايل باعث مي‌شوند تا كفش چرمي براق‌تر و نو تر به نظر برسد. پس از آن مي‌توانيد از شب تا صبح كفش‌ها را در جا كفشي قرار دهيد تا نرم كننده‌ چرم به خوبي جذب كفش شود.

وسايل تميز كننده متنوع هستند

شما مي‌توانيد از واكس و فرچه‌ براي تميز كردن كفش استفاده كنيد. واكس‌ها در سايزها و بافت‌هاي مختلفي موجود هستند و مي‌‌توانند باعث جذب رنگ و براق شدن كفش شما شوند. علاوه بر اين واكس‌ها رنگ‌هاي مختلفي نيز دارند كه شما مي‌توانيد طبق رنگ كفش خود واكس متفاوتي را خريداري كنيد. نرم كننده‌ي چرم، فرچه‌ي پوليش و براق كننده نيز به كيفيت و ماندگاري بيش‌تر كفش شما كمك مي‌كنند.

روش‌هاي طبيعي براي پاكسازي كفش

اگر دوست نداريد ابزار اضافي براي تميز كردن كفش بخريد مي‌تواند به روشي كاملا ارگانيك نيز كفش خود را تميز كنيد. كافيست ابتدا گرد و غبار كفش با يك دستمال تميز كنيد. سپس سطح داخلي پوست يك موز را روي كفش چرمي خود بكشيد تا پرزهاي موز تمام شوند. سپس با يك دستمال نرم كفش را برق بيندازيد. همچنين عصاره ليمو يا سركه نيز به شما اجازه مي‌دهند تا كفشي براق و زيبا داشته باشيد.

 

 

سخن پاياني

كفش‌هاي چرمي از زيبايي و كيفيت فوق العاده‌اي برخوردار هستند. شما مي‌توانيد از كفش‌هاي چرمي كالج براي سركار يا مهماني استفاده كنيد و نوع ورزشي آن را نيز براي پياده روي بپوشيد. اگر ترجيح مي‌دهيد ساده و شيك بنظر برسيد، اين كفش‌ها براي شما مناسب هستند. با اين حال بايد يادتان باشد كه براي ماندگاري و طول عمر بيش‌تر اين كفش‌ها بايد حوصله به خرج بدهيد و از آن‌ها به خوبي نگهداري كنيد. اميدواريم كه از اين به بعد طرفدار كفش‌هاي چرمي شويد و از راه رفتن با آن‌ها لذت ببريد.

محصولات بيشتر در كتپوش :

https://katpoosh.com/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۵:۲۷ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

بهترين داروخانه آنلاين و اينترنتي

با آغاز يك كار جديد بايد بدانيم كه هر كسب و كار جديدي، داراي مزايا و معايب خود است؛ اين امر در كسب و كارهاي اينترنتي كمي پررنگ تر است چون افرادي كه از اين فضا استفاده مي كنند دوست دارند مزاياي بيشتري شامل حالشان شود. با توجه به زندگي هاي پر مشغله امروز مطمئنا كسي دوست ندارد در يك صف طولاني به انتظار بايستد ولي باز هم بايد محصول مورد نظر خودتان را بخريد. حال آنكه خيلي از افراد ممكن است تا بحال از داروخانه هاي اينترنتي به دليل جديد بودن اين امر استفاده نكرده باشند، ولي بعضي ديگر به دليل راحتي خريد از اين داروخانه ها، مشتري دائمي آن باشند. اين امر با رفتن به داروخانه هاي محل زندگيتان ممكن نيست چون بايد براي هر محصول بطور جداگانه سوال كنيد. حتما اين امر را تجربه كرده ايد كه در روز تعطيل نياز به خريد شير خشك براي كودكتان، لوازم آرايشي و بهداشتي و يا يك *** را داشته باشيد كه با فكر كردن به ترافيك و شلوغي يا روبرو شدن با يك داروخانه شلوغ، از خريد خود پشيمان شويد.

افرادي كه سيستم ايمني ضعيفي دارند و يا به بيماريهاي تنفسي و يا بيماريهاي مزمن مانند ديابت مبتلا هستند، ممكن است زودتر از افراد ديگر به اين بيماري مبتلا شوند. اينترنت كار ما را آسان كرده و فروشگاههاي اينترنتي هم كه واقعا جاي تشكر دارند. مانند ساير فروشگاههاي آنلاين، داروخانه آنلاين نيز مراحل سفارش و تحويل سادهاي دارد. *** چاقي فت فست ويژگي هايي دارد كه سبب شده است خيلي قوي تر از ساير داروها باشد. او به خبرگزاري فارس گفت: دارو هايي كه در فروشگاه هاي آنلاين كشورهاي خارجي به فروش مي رسد، داروهايي هستند كه نياز به تجويز نسخه پزشك نداشته و در حقيقت داروهاي عمومي محسوب مي شود، مثل *** سرماخوردگي كه البته خريد اين دست داروها از فروشگاه هاي آنلاين هم مجاز است كه ماهم مي توانيم از اين شيوه و ظرفيت فروشگاه هاي اينترنتي در كشورمان استفاده كنيم. دسترسي براي عموم: اين داروخانه ها براي تمام افراد در دسترس هستند. عدم دسترسي به محصولات متنوع و گاه با كيفيت مي باشد.

ضمانت اصل بودن كالا از ويژگي هاي اين داروخانه است كه به شما اطمينان مي دهد كه محصول با كيفيت و داراي تاييديه وزارت بهداشت به دست شما خواهد رسيد. آيا از كيفيت لازم برخوردار است يا اينكه در مورد كيفيت دارو ترديد وجود دارد. در داروخانه آنلاين چه اطلاعات دارويي وجود دارد؟ از تخفيفات شگفت انگيز استفاده كنيد: گاهي داروخانه هاي آنلاين براي برخي از محصولات خود تخفيفات ويژه اي قرار مي دهند شما مي توانيد از اين فرصت ها استفاده كنيد و محصول مورد نظر خود را با قيمت ارزان خريداري كنيد. يكي از نگراني هاي عمده كساني كه مي خواهند براي خريد *** ها از داروخانه آنلاين اقدام كنند در اين باره است كه چه تركيباتي در اين مكمل ها به كار رفته اند! خريد دارو از طريق اينترنت ممنوع! داروخانه آنلاين ايزي دارو يك نمونه موفق از داروخانه هاي آنلاين است كه به تمام نقاط ايران سفارشات را از طريق پست ارسال مي كند.

با اين حال ، قبل از شروع ، بايد تمام مراحل توسعه وب سايت داروخانه آنلاين و آخرين روند آن را براي رشد بهتر كسب و كار درك كنيد.هنگامي كه ما در مورد توسعه و طراحي فروشگاه اينترنتي دارو براي بازار داروخانه صحبت مي كنيم ، اولين چيزي كه به ذهن مي رسد اين است كه چه گزينه هايي وجود دارد و چگونه براي رشد تجارت كار مي كند؟ درب داروخانه هاي اينترنتي در تمام ساعت شبانه روز و كل هفته براي شما باز است و شما مي توانيد در هر ساعتي از شبانه روز خريد خود را انجام دهيد. براي همين منظور فروشگاه هاي امروزي با ايجاد امكان خريد اينترنتي در سطح فضاي مجازي اقدام به فروش محصولات خود مي كنند. داروشاپ اولين داروخانه اينترنتي و آنلاين در سطح كشور نيست، اما به جرات ميتوان گفت با همكاري داروخانه ي دكتر شكاري به همراه كادري مجرب و متعهد به عنوان بزرگترين و كامل ترين داروخانه آنلاين در حال خدمت رساني به هموطنان عزيز مي باشد ، همچنين براي اولين بار و بصورت آنلاين و 24 ساعته مي توانيد از طريق يكي از حالت هاي تماس پايين سايت از خدمات مشاوره ما استفاده و خريد مطمئن و آسان داشته باشيد .لازم به ذكر است كه ارسال به كليه نقاط كشور براي سفارش هاي بالاي 250 هزار تومان رايگان و به همراه بسته بندي مناسب و زيبا مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۰:۴۶ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)

يكي از اجزاي اصلي سيستم مه پاش، پمپ مه پاش يا پمپ كارواش مي باشد

يكي از اجزاي اصلي سيستم مه پاش، پمپ مه پاش يا پمپ كارواش مي باشد كه با استفاده از يك الكتروموتور تعبيه شده در آن اقدام به پرفشار نمودن آب موجود در مخازن مي كند و سپس آن را به سمت لوله ها جهت مه پاشي هدايت مي نمايد. فروش فوگر گلخانه در رهپويان به اين صورت است كه توانسته ايم با جلب رضايت مشتري در اين زمينه بهترين كمك ها را به مردمان عزيز داشته باشيم. پمپ داب يكي از بهترين ها در نوع خود مي باشد . فروش آبپاش گلخانه با بهترين قيمت در برندهاي ايراني و خارجي در اين وب سايت موجود مي باشد و شما مي توانيد براي خريد فوگر گلخانه از شركت رهپويان اقدامات لازم را انجام دهيد و براي خريد آن هرچه سريع تر اقدام كنيد.

گلخانه، نياز به تجهيزات بسياري دارد كه فوگر گلخانه يكي از آن تجهيزات بسيار مهم است و بهتر است كه به اين نكته توجه داشته باشيد و براي خريد انواع آن اقدام كنيد. با كمي كسب اطلاعات مي توانيد بدانيد كه كدام نوع فوگر ها براي شما مناسب است و براي خريد آن اقدام نمايد. نتيجه اين تكنيك هاي پاكسازي كه استفاده از فوگر گلخانه هم از آن ها محسوب مي شود، بهبود كيفيت هوا در شرايط كاري خطرناك براي كارگران مي باشد. محصولاتي كه در مجموع هم وجود دارند در كشور بينظير مي باشند و فرصت خريد آنها يك فرصت طلايي براي شما محسوب ميشود كه بهتر است آن را از دست ندهيد. آبياري هوشمند هم به كمك ما آمده است. آبپاش هاي ضربه اي از جنس آلومينيوم براي آبياري باراني. در نتيجه با وجود اين حجم از اهداف در يك شركت مي توان دريافت كه حتما فكر هزينه ها و قيمت ها را كرده است و با كمك كردن مي تواند به مردم راهنمايي هاي زيادي را داشته باشد. از نظر قيمت، مردم نيازي نيست نگراني داشته باشند؛ زيرا شركت رهپويان به شرايط بد جامعه واقف است و با وجود همين در قيمت هاي به صورت صعودي سود نمي كند.

https://abniro.com/car-wash-pump/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B4/

عرضه انواع فوگر گلخانه، به صورت عمده يا تكي، در قيمت ها و مدل هاي متنوع براي تمامي اقشار جامعه با كاربري هاي متفاوت را مي توانيم ببينيم. بلكه قيمتي ارائه مي شود بسيار منصفانه و جامعه پذير باشد و مردم جامعه توان خريد آن آن را داشته باشند. به علت علاقه ي شديد به گل و گياهان، تصميم بر اين است مردم را به سمت درستي از كار هدايت شوند. 4. يخبندان به شير اتوماتيك صدمه خواهد زد لذا قبل از شروع فصل يخبندان شير اتوماتيك را باز نموده و در انبار نگهداري نماييد. تغييرات ناخواسته فشار ممكن است در اثر كاهش ميزان دبي يا افزايش ناخواسته آن به خاطر باز و بسته شدن شير ها به وجود آيد. نيازي به پمپ آب ندارد و با يك فشار مضاعف به يك شير معمولي متصل مي شود، قطرات نازل ها بزرگ بوده و اثر خيس شدن بالايي دارند. از آنجا كه نازل هاي مورد استفاده بسيار كوچك هستند و كوچكترين ذرات موجود در آب منجر به گرفتگي اين نازل ها مي شود، فيلترها مي توانند ذرات بسيار ريز را تا 5 ميكرومتر جذب كنند. از پمپ فشار قوي استفاده مي شود، اندازه ذرات آب بسيار كوچك است به طوري كه به محض دريافت گرماي محيط به سرعت تبخير مي شود و هيچگونه اثر مرطوب كننده اي ندارد.

به طور معمول دستگاه پمپ واترجت كارواش به موجب استفاده از برق سه فاز، در انواع اماكن صنعتي مختلف و محيط هايي كه براي نظافت و شست شو به فشار آب بيشتر نياز دارند به كار برده مي شود. زيرا علاوه بر خنك سازي شگفت انگيز محيط در تابستان، در جهت كاهش خشكي هوا و افزايش رطوبت محيط در فصل زمستان نيز به كار برده مي شود. با استفاده از اين روش سرعت و كيفيت كار به ميزان قابل توجهي افزايش پيدا خواهد كرد. در دهه 1970 براي صنعت ماشين لباسشويي شرايط سختي بود ، زيرا در نتيجه قيمت بنزين به سرعت در حال افزايش بود. به همين خاطر براي شست و شوي مكان هاي بزرگ جهت تامين نيروي لازم، به پمپ هايي با موتور بزرگتر نياز است چراكه هرچقدر اندازه يك موتور بزرگتر باشد قدرت و انرژي توليدي توسط آن نيز بيشتر خواهد بود. البته در سالنهاي با ابعاد بسيار كوچك قطعا وجود يك هيتر ضرروي نبوده و ميتوان گرماي اين فضا را با يك بخاري گازي نيز تامين نمود. بر روي پمپ اين دستگاه شير فشار شكن وجود دارد كه توسط آن مي توان فشار خروجي را بر حسب نياز كم و يا زياد نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۸:۲۶ توسط:وارش موضوع: نظرات (0)